Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект шкільних меблів (одномісна парта і стілець) для створення освітнього простору Нової української школи (60 комплектів). (ДК 021:2015 – 39160000-1 - Шкільні меблі).
Очікувана вартість
64 420,00 UAH
UA-2021-09-21-004622-b d380fff3f92d410185c6c377716a1dda
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Черняк

+380552426485 htlm108@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХЕРСОНСЬКИЙ ТАВРІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21295719
Вебсайт: http://htlm.com.ua
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Вишнева, буд. 44
Контактна особа: Ірина Черняк
+380552426485
htlm108@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2021 12:00
Очікувана вартість: 64 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 322,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 комплект
Комплект шкільних меблів (одномісна парта і стілець) для створення освітнього простору Нової української школи (60 комплектів). ДК 021:2015 – 39160000-1 - Шкільні меблі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Вишнева, буд 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах оплати за фактом поставки згідно видаткової накладної протягом 7 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2021 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2021 11:41
Оголошення + Проект Договора.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій