Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування та випробування пожежних рукавів в кількості 5 шт., пожежних кранів в кількості 7 шт., пожежного гідранту в кількості 1 шт., пожежного водоймища Бази відпочинку «Аква»
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2021-09-21-003605-a e8590e0adfd44dd2881306558071b3c1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журавльова Є. А.

380577399703 DOGOVOR_HKOV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Харківводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361715
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 2
Контактна особа: Журавльова Є. А.
380577399703
DOGOVOR_HKOV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2021 10:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2021 15:16
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з обслуговування та випробування пожежних рукавів в кількості 5 шт., пожежних кранів в кількості 7 шт., пожежного гідранту в кількості 1 шт., пожежного водоймища Бази відпочинку «Аква»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку ЗАМОВНИК здійснює оплату за послуги на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ, шляхом перерахування коштів – аванс в розмірі 100% вартості послуг, на підставі рахунку ВИКОНАВЦЯ протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати надання рахунку ЗАМОВНИКУ Аванс 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2021 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2021 16:47
239. ОГОЛОШЕННЯ - пожежні рукави.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" 7 400,00
UAH з ПДВ
6 590,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" 9 720,00
UAH з ПДВ
6 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2021 16:23
Електронний підпис
29 вересня 2021 16:23
Наказ ДСНС.pdf
29 вересня 2021 16:23
Протокол ПТА.pdf
29 вересня 2021 16:23
Копія паспорта, ІПН.pdf
29 вересня 2021 16:23
Довідка МВС 20.09.2021р..jpg
29 вересня 2021 16:23
Копія Статуту.pdf
29 вересня 2021 16:23
Статистика 2021.pdf
29 вересня 2021 16:23
Протокол, Наказ.pdf
29 вересня 2021 16:23
Статут.pdf
29 вересня 2021 16:23
Наказ про призначення.pdf
29 вересня 2021 16:23
Довідки.pdf
29 вересня 2021 16:23
Витяг з ЄДРПОУ 2021.pdf
29 вересня 2021 16:23
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
29 вересня 2021 16:23
Витяг з Єдиного податку.pdf

Публічні документи

29 вересня 2021 16:52
Електронний підпис
29 вересня 2021 16:52
Уставні_з'єднані.pdf
29 вересня 2021 16:52
Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2021 16:52
Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"

ТОВ "Лугспецтехносервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"
#39345421
Переможець 6 590,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2021 15:16

Документи

08 жовтня 2021 15:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2021 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"
#39345421
6 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2021 15:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 09:34
Ду 2 дог 34-10.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 09:34
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2022 16:38
Ду 1 дог 34-10.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 16:38
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 08:52
Договір 34-10-ПД-21.pdf укладений
28 жовтня 2021 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п. 11.7 Договору
Номер договору про закупівлю: 34/10-ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст. 651-654 Цивілоьного кодексу України, п. 11.7, п. 11.8, п.п. 11.12.3 п. 11.12 Договору
Номер договору про закупівлю: 34/10-ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML