Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Новорічні святкові подарунки
Очікувана вартість
80 848,00 UAH
UA-2021-09-21-002822-a 0b4f724767d143868afcba9ece6cff2b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коротецький Олексій

380573922317 ZAKUP8@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 8" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21188456
Вебсайт: http://shkola8.ucoz.ua
Місцезнаходження: 61082, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ МЕЛЬНИКОВА, будинок 10/5
Контактна особа: Коротецький Олексій
380573922317
ZAKUP8@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2021 11:26
Очікувана вартість: 80 848,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 405,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
644 шт.
новорічні святкові подарунки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, Харків, Василя Мельникова, 10/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021  —  15 грудня 2021
ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2021 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2021 15:11
Вимоги до предмета закупівлі та проект договору - подарунки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення, щодо необхідності висунутих вимог до учасників
Дата подання: 26 вересня 2021 12:51
Дата відповіді: 27 вересня 2021 10:16
Законом України «Про звільнення від оподаткування грошових коштів, які спрямовуються на проведення новорічно-різдвяних свят для дітей та на придбання дитячих святкових подарунків» (N 2117-III від 30 листопада 2000 року із змінами та доповненнями внесеними згідно із Законами N429-IV від 16.01.2003 та N 779-VI від 19.12.2008 передбачено періодичність його дії, починаючи з 16 жовтня по 15 січня (щорічно). Цілком слушно, що всі замовники хочуть отримати свіжі цукерки, і подарунки масово починають готувати, розфасовуючи їх напередодні. І ми не виняток. Вже 26 років займаємось цим видом діяльності. Набір персоналу для виконання такої роботи починається в жовтні. Лише після 15 жовтня починається пакування наборів цукерок. І станом на 26 вересня ще не відомий поіменний склад персоналу (фасувальщики, водії, експедитори), тим паче їхні мед.книжки. Триває організаційний процес. Проте досвід минулого року свідчить, що це не завадило нам вчасно і якісно виконати договора з поставки дитячих новорічних подарунків понад двом десяткам замовникам по всій країні (від Харківської до Чернівецької областей). Тому хочу уточнити в Замовника, чи достатньо для нього буде листа з поясненням при подачі тендерної документації чому я, як учасник не можу надати всіх затребуваних ним документів (сан.книжки, штатний розпис, зарплатні відомості і т.д.)? При тому, що на момент поставки (у випадку укладення договору) ці документи можуть бути надані. До речі, обсяг закупівлі дозволяє придбати вказаний об'єкт закупівлі через "Прозоро маркет", вериікацію на майданчику якого мною вже пройдено. І для проходження верифікації суттєвим є наявність саме позитивного досвіду, а не якомога більшого переліку документів, та ще й таких, що не носять постійний характер. Чи відсутність всього затребуваного переліку документів для Замовника буде підставою для відхилення пропозиції Учасника? Прошу уточнити зазначений аспект даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимоги Замовника щодо подання учасниками у складі пропозиції документів на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації не суперечать чинному законодавству з публічних закупівель та не підлягають зміні. Відсутність вищезазначених документів буде підставою для відхилення пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2021 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛИ-ТРЕЙД" 68 006,40
UAH з ПДВ
68 006,40
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ 80 500,00
UAH з ПДВ
80 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2021 16:47
Електронний підпис
01 жовтня 2021 16:46
40548267_13 Перелік виробів.pdf
01 жовтня 2021 16:46
40548267_21 Проєкт договору.pdf
01 жовтня 2021 16:46
40548267_11 СУБХП.044-19.PDF

Публічні документи

02 жовтня 2021 13:36
Електронний підпис
02 жовтня 2021 13:36
Документи якості.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Договір позички 2.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Захист довкілля.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Повноваження підпису.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Виписка.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Свідоцтво 6241.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Договір дезінфекції.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Трудова книжка водія 1.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Реєстрація потужності.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Ескіз упаковки.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Довідка санкції.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Єдиний податок.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Медична книжка водія 2.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Трудова книжка водія 2.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Свідоцтво 4072.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Договір аналогічний.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Перелік найменуваннь.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Договір позички 1.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Медична книжка водія 1.pdf
02 жовтня 2021 13:36
Акти дезінфекції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛИ-ТРЕЙД"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛИ-ТРЕЙД"
#40548267
Відхилено 68 006,40
UAH з ПДВ
08 жовтня 2021 10:10
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ
#2782316459
Переможець 80 500,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2021 10:01

Документи

08 жовтня 2021 10:10
Електронний підпис

Документи

12 жовтня 2021 10:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2021 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ
#2782316459
80 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2021 10:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:31
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 10:59
дог 11_10.PDF укладений
19 жовтня 2021 10:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 грудня 2021 10:47
80 500,00 UAH UA548201720344260005000044877
КЗ "Харківська СШ № 8" ХОР
UA303516070000002600082774927
ФОП Горбачов Дмитро Васильович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 80 500,00
UAH