Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Новорічні святкові подарунки
Очікувана вартість
80 848,00 UAH
UA-2021-09-21-002822-a ● 0b4f724767d143868afcba9ece6cff2b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 8" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21188456 |
Вебсайт: | http://shkola8.ucoz.ua |
Місцезнаходження: | 61082, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ МЕЛЬНИКОВА, будинок 10/5 |
Контактна особа: |
Коротецький Олексій 380573922317 ZAKUP8@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2021 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2021 11:26 |
Очікувана вартість: | 80 848,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 405,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
644 шт.
новорічні святкові подарунки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61082, Україна, Харківська область, Харків, Василя Мельникова, 10/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2021
—
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2021 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2021 15:11 |
Вимоги до предмета закупівлі та проект договору - подарунки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення, щодо необхідності висунутих вимог до учасників
Дата подання: 26 вересня 2021 12:51
Дата відповіді: 27 вересня 2021 10:16
Законом України «Про звільнення від оподаткування грошових коштів, які спрямовуються на проведення новорічно-різдвяних свят для дітей та на придбання дитячих святкових подарунків» (N 2117-III від 30 листопада 2000 року із змінами та доповненнями внесеними згідно із Законами N429-IV від 16.01.2003 та N 779-VI від 19.12.2008 передбачено періодичність його дії, починаючи з 16 жовтня по 15 січня (щорічно). Цілком слушно, що всі замовники хочуть отримати свіжі цукерки, і подарунки масово починають готувати, розфасовуючи їх напередодні. І ми не виняток. Вже 26 років займаємось цим видом діяльності. Набір персоналу для виконання такої роботи починається в жовтні. Лише після 15 жовтня починається пакування наборів цукерок. І станом на 26 вересня ще не відомий поіменний склад персоналу (фасувальщики, водії, експедитори), тим паче їхні мед.книжки. Триває організаційний процес. Проте досвід минулого року свідчить, що це не завадило нам вчасно і якісно виконати договора з поставки дитячих новорічних подарунків понад двом десяткам замовникам по всій країні (від Харківської до Чернівецької областей). Тому хочу уточнити в Замовника, чи достатньо для нього буде листа з поясненням при подачі тендерної документації чому я, як учасник не можу надати всіх затребуваних ним документів (сан.книжки, штатний розпис, зарплатні відомості і т.д.)? При тому, що на момент поставки (у випадку укладення договору) ці документи можуть бути надані. До речі, обсяг закупівлі дозволяє придбати вказаний об'єкт закупівлі через "Прозоро маркет", вериікацію на майданчику якого мною вже пройдено. І для проходження верифікації суттєвим є наявність саме позитивного досвіду, а не якомога більшого переліку документів, та ще й таких, що не носять постійний характер. Чи відсутність всього затребуваного переліку документів для Замовника буде підставою для відхилення пропозиції Учасника? Прошу уточнити зазначений аспект даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимоги Замовника щодо подання учасниками у складі пропозиції документів на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації не суперечать чинному законодавству з публічних закупівель та не підлягають зміні. Відсутність вищезазначених документів буде підставою для відхилення пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2021 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛИ-ТРЕЙД" |
68 006,40
UAH з ПДВ
|
68 006,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ |
80 500,00
UAH з ПДВ
|
80 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛИ-ТРЕЙД" #40548267 |
Відхилено |
68 006,40
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 10:10
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ #2782316459 |
Переможець |
80 500,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 10:59
|
дог 11_10.PDF | укладений |
19 жовтня 2021 10:59
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
09 грудня 2021 10:47
|
80 500,00 UAH | UA548201720344260005000044877 КЗ "Харківська СШ № 8" ХОР |
UA303516070000002600082774927 ФОП Горбачов Дмитро Васильович |
Оплачений |