Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання консультаційних послуг з розробки візульної стратегії в рамках проекту 4REG11-30098 "Шлях закарпатського живопису:орнамент"
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2021-09-21-002339-a efb980dc48674f299f49e87186ea3547
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Русин Марія Юріївна

0501683548 marijarusyn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ставненська сільська рада Великоберезнянського району Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 04350990
Місцезнаходження: 89014, Україна , Закарпатська обл., СТАВНЕ, вул.- буд.253
Контактна особа: Русин Марія Юріївна
0501683548
marijarusyn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями


Надання консультаційних послуг з розробки візульної стратегії в рамках проекту 4REG11-30098 "Шлях закарпатського живопису:орнамент"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 27000UAH без ПДВ
Надання консультаційних послуг з розробки візульної стратегії в рамках проекту 4REG11-30098 "Шлях закарпатського живопису:орнамент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89014, Україна, Закарпатська область, Ужгородський р-н, с.Ставне, 253
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72510000-3 — Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

21 вересня 2021 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Литвинова Наталія Віталіївна
#3376703043
Переможець 27 000,00
UAH
21 вересня 2021 14:11

Документи

21 вересня 2021 14:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:16
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 17:26
дод литв02.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 17:21
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 14:15
дог литвинова 2.pdf укладений
21 вересня 2021 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в розділ "Реквізити і підписи сторін"
Номер договору про закупівлю: 6-UCF-4REG11/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 27 000,00
UAH