Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання консультацій за кодом ДК 021:2015 72220000-3 Консультаційні послуги
Очікувана вартість
601,00 UAH
UA-2021-09-21-002214-b 369a2a539a0a48298f52601189d41f43
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Магда

+380675904457 dnz7kolobok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок № 7 "Колобок" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 26443083
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ СЕМЕНІШИНА, будинок 46
Контактна особа: Світлана Магда
+380675904457
dnz7kolobok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Послуги з надання консультацій щодо впровадження електронних черг для реєстрації з використанням технології блокчейн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з надання консультацій за кодом ДК 021:2015 72220000-3 Консультаційні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Семенішина, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

21 вересня 2021 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛОКЛІ"
#42444697
Переможець 601,00
UAH
21 вересня 2021 10:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 15:37
допугода до 7-1.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 10:10
Договір на консульт послуги Блоклі.pdf укладений
21 вересня 2021 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитив замовника
Номер договору про закупівлю: 7/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML