Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

медичні розхідні матеріали НК 024:2019 -34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, 35072 - Фільтр для інфузійної системи внутрішньовенних вливань; 35071 - Фільтр для переливання крові
Очікувана вартість
49 455,00 UAH
UA-2021-09-21-002073-a 85c4d23c5710496a88d87b4ea9a38461
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Агаркова Людмила Михайлівна

+380552491572 tropinka-2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ АФАНАСІЯ І ОЛЬГИ ТРОПІНИХ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02004120
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м.Херсон, вул.Комарова,буд.2
Контактна особа: Агаркова Людмила Михайлівна
+380552491572
tropinka-2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Закупівля без використання електронної системи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11892 штуки
медичні розхідні матеріали НК 024:2019 -34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, 35072 - Фільтр для інфузійної системи внутрішньовенних вливань; 35071 - Фільтр для переливання крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Комарова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється по факту поставки товару з відстрочкою платежу на термін 20 календарних днів Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

21 вересня 2021 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Дезцентр-Медікал"
#37464706
Переможець 49 455,00
UAH
21 вересня 2021 13:38

Документи

21 вересня 2021 13:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 08:33
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 13:49
422.PDF укладений
21 вересня 2021 13:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 455,00
UAH