Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК 021:2015 90710000-7 Екологічний менеджмент (послуга: «Проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин (ЗР) в атмосферне повітря, розробка обґрунтовуючих документів та отримання дозволів на викиди ЗР в атмосферне повітря від стаціонарних джерел КНС ВП ЗАЕС»)»
Очікувана вартість
68 000,00 UAH
UA-2021-09-21-000829-c 8a4e1980779f4053866fca0ad10ebc30
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маслов Роман Сергійович

0613957392 OOTK39946@MGW.NPP.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Маслов Роман Сергійович
0613957392
OOTK39946@MGW.NPP.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2021 08:00
Очікувана вартість: 68 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,74%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент


«Код ДК 021:2015 90710000-7 Екологічний менеджмент (послуга: «Проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин (ЗР) в атмосферне повітря, розробка обґрунтовуючих документів та отримання дозволів на викиди ЗР в атмосферне повітря від стаціонарних джерел КНС ВП ЗАЕС»)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
«Код ДК 021:2015 90710000-7 Екологічний менеджмент (послуга: «Проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин (ЗР) в атмосферне повітря, розробка обґрунтовуючих документів та отримання дозволів на викиди ЗР в атмосферне повітря від стаціонарних джерел КНС ВП ЗАЕС»)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2021  —  31 травня 2022
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата наданих послуг за договором здійснюється за фактично наданий обсяг послуг протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акта здачі-приймання наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ЕКОДОПОМОГИ», ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ЗАПОРІЗЬКОГО МІСЬКОГО БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ ПІДТРИМКИ ПРИРОДООХОРОННИХ ОРГАНІЗАЦІЙ «ЕКОФОНД» 67 500,00
UAH
67 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 вересня 2021 12:12
Електронний підпис
27 вересня 2021 12:03
6. Статут.pdf
27 вересня 2021 12:03
3 Щодо досвіду.pdf
27 вересня 2021 12:03
10 Лист погодження.pdf
27 вересня 2021 12:03
Кошторис.pdf
27 вересня 2021 12:03
2 Щодо працівників.pdf
27 вересня 2021 12:03
7Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2021 12:03
1 Щодо МТБ метододік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ЕКОДОПОМОГИ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ЕКОДОПОМОГИ», ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ЗАПОРІЗЬКОГО МІСЬКОГО БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ ПІДТРИМКИ ПРИРОДООХОРОННИХ ОРГАНІЗАЦІЙ «ЕКОФОНД»
#32341148
Переможець 67 500,00
UAH
06 жовтня 2021 14:29

Документи

06 жовтня 2021 14:29
Електронний підпис
06 жовтня 2021 14:28
Витяг п.2.2 від 05.10.2021.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2021 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ЕКОДОПОМОГИ», ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ЗАПОРІЗЬКОГО МІСЬКОГО БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ ПІДТРИМКИ ПРИРОДООХОРОННИХ ОРГАНІЗАЦІЙ «ЕКОФОНД»
#32341148
67 500,00
UAH
Документи

Документи

06 жовтня 2021 14:29
Електронний підпис
06 жовтня 2021 14:28
Витяг п.2.2 від 05.10.2021.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 лютого 2024 16:46
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
29 лютого 2024 16:46
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2023 20:49
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
25 липня 2023 20:49
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2023 15:12
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
25 січня 2023 15:12
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2022 11:42
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
08 червня 2022 11:42
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 09:09
Договір.pdf укладений
25 жовтня 2021 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у відповідності з вимогами п.4 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4.ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
29 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML