Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт майданчика для збору ТПВ з влаштуванням підземних контейнерів на вул. Комарова, 34 (відновлення елементів благоустрою) в м.Чернівці
Очікувана вартість
651 711,60 UAH
UA-2021-09-21-000514-b edce4eb1975b439c825a99499497430b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372524076 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372524076
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 08:49
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 651 711,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 258,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції – електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Розмір забезпечення становить: 3 0000,00 грн (три тисячі гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення: не менше 90 днів з дня розкриття пропозицій. Пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляються Замовником. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною і безумовною та відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Реквізити Замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 44327100, місцезнаходження: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176; р/р № UA108201720355159002001188136, банк - Державна казначейська служба України в м. Києві
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: грошова сума, яка перераховується на розрахунковий рахунок Замовника р/р № UA 108201720355159002001188136, Державна казначейська служба України в м. Києві, одержувач: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 44327100. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, ідентифікатор закупівлі ___________, без ПДВ)» (умови повернення/неповернення забезпечення вказані в проєкті договору)

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт майданчика для збору ТПВ з влаштуванням підземних контейнерів на вул. Комарова, 34 (відновлення елементів благоустрою) в м.Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Комарова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 50 днів. Попередня оплата здійснюється за рішенням Замовника протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу 50-ти денного терміну з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням штрафу в розмірі, визначеному п. 8.5 Договору, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі, визначеному п.8.6 Договору. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт. Відповідно до Постанови КМУ від 02.12.2020р № 1198 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 зі змінами. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції – електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Розмір забезпечення становить: 3 0000,00 грн (три тисячі гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення: не менше 90 днів з дня розкриття пропозицій. Пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляються Замовником. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною і безумовною та відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Реквізити Замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 44327100, місцезнаходження: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176; р/р № UA108201720355159002001188136, банк - Державна казначейська служба України в м. Києві

Сума забезпечення: 3000 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: грошова сума, яка перераховується на розрахунковий рахунок Замовника р/р № UA 108201720355159002001188136, Державна казначейська служба України в м. Києві, одержувач: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 44327100. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, ідентифікатор закупівлі ___________, без ПДВ)» (умови повернення/неповернення забезпечення вказані в проєкті договору)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Еко сіті технолоджі" 646 002,00
UAH з ПДВ
646 002,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 вересня 2021 14:44
Електронний підпис
28 вересня 2021 15:44
10.1. Договір Буковель.pdf
28 вересня 2021 15:44
14.3. Свідоцтво_УБІБ.zip
28 вересня 2021 15:44
3.2. ОПИС зміна кведів.pdf
28 вересня 2021 15:44
9.1. 4дф.pdf
28 вересня 2021 15:44
10.2. Відгук.pdf
28 вересня 2021 15:44
8.2. Договір оренди кран.pdf
28 вересня 2021 15:44
9.3. Копія диплому.pdf
28 вересня 2021 15:44
11. Лист про аванс.pdf
28 вересня 2021 15:44
3.1. ОПИС з статутом.pdf
28 вересня 2021 15:44
9.2. Договора ЦПУ.pdf
28 вересня 2021 15:44
9.4. Диплом Мендришора.pdf
28 вересня 2021 15:44
4. Цінова пропозиція.pdf
28 вересня 2021 15:44
5.1. Наказ на директора.pdf
28 вересня 2021 15:44
8. Довідка про МТБ.pdf
28 вересня 2021 15:44
5.3. Паспорт директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Еко сіті технолоджі"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Еко сіті технолоджі"
#44296544
Переможець 646 002,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2021 08:49

Документи

30 вересня 2021 08:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2021 08:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Еко сіті технолоджі"
#44296544
646 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2021 08:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 09:55
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 09:56
ДД 1 - КР майданчика ТПВ на Комарова, 34.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 09:55
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 16:40
Договір - майданчик ТПВ - Комарова, 34.PDF укладений
12 жовтня 2021 16:38
Платіжка забезпечення договору.pdf укладений
12 жовтня 2021 16:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 листопада 2021 10:09
612 773,00 UAH UA568201720344211014100188136
Департамент інфраструктури ЧМР
UA123562820000026004051519252
ТОВ "ЕКО СІТІ ТЕХНОЛОДЖІ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 612 773,00
UAH (в тому числі ПДВ 102 128,83 UAH)