Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо участі у семінарах (Екобізнес-Форум)
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2021-09-20-009574-b ● 71f8adf25cb64d4185d3114e0b57e5a4
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Південна філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Лозовий Костянтин Костянтинович 380487381710 Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2021 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 8 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби
1. Замовник: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний). 1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: - 38728549. 1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги щодо участі у семінарах (Екобізнес-Форум) за кодом ДК 021:2015 80520000-5 Навчальні засоби 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3. 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку 3 4.2. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: на території України 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2021 року. 6. Умови оплати: авансування у розмірі 100% від загальної ціни Договору не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати виставлення рахунку. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 8 000,00 грн. без ПДВ/ 9 600,00 грн. з ПДВ. При оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 24.09.2021 р. 12-00 (дата) (час) 9. Кінцевий строк подання пропозицій: Дата та час закінчення подання пропозицій: 29.09.2021 р. 12-00 (дата) (час) 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1%.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги щодо участі у семінарах (Екобізнес-Форум)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 80522000-9 — Навчальні семінари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Авансування у розмірі 100% від загальної ціни Договору не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати виставлення рахунку | Аванс | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2021 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2021 15:56 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР СТАЛОГО РОЗВИТКУ" #43690470 |
Переможець |
8 000,00
UAH
|
01 жовтня 2021 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 11:59
|
Звіт про виконання договору №273-В-ПВФ-21 від 08.10.2021.docx | укладений |
28 жовтня 2021 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 13:27
|
ду 1 к 273-В-ПВФ-21 від 08.10.2021 ТОВ НЦСР.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 13:27
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
20 жовтня 2021 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 10:51
|
273-В-ПВФ-21 від 08.10.2021 ТОВ НЦСР.pdf | укладений |
08 жовтня 2021 10:50
|
Пропозиція ТОВ НАЦІОЛЬНИЙ ЦЕНТР СТАЛОГО РОЗВИТКУ Екобізнес-форум.pdf | укладений |
08 жовтня 2021 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 7.6. Договору, Сторони досягли згоди Розділ 10. «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН» в частині банківських реквізитів Виконавця викласти в наступній редакції: «IBAN: UA783052990000026007036200223». 2. Всі інші умови Договору, не порушені цією Угодою, залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов’язання по ним. |
Номер договору про закупівлю: | 273-В-ПВФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 278-В-ПВФ-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |