Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кушетка оглядова (або еквівалент), Ширма для кабінетів двохсекційна (або еквівалент), Столик сповивальний (або еквівалент), Столик маніпуляційний (або еквівалент), Ростомір підлоговий з вагами (або еквівалент)
Очікувана вартість
164 964,00 UAH
UA-2021-09-20-007492-b 00261fc738da4eb18e4afdc7bd888d50
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Борисівна Волівач

+380567207334 vollb@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899741
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Любов Борисівна Волівач
+380567207334
vollb@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2021 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2021 12:00
Очікувана вартість: 164 964,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 824,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Кушетка оглядова (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Козака Мамая, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
6 штуки
Ширма для кабінетів двохсекційна (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Козака Мамая, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
8 штуки
Столик сповивальний (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Козака Мамая, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
12 штуки
Столик маніпуляційний (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Козака Мамая, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
6 штуки
Ростомір підлоговий з вагами (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Козака Мамая, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2021 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2021 14:46
Договір поставки товарів без ПДВ.doc
20 вересня 2021 14:46
ТЗ Мед меблі.doc
20 вересня 2021 14:46
Вид тендерної пропозиції.doc
20 вересня 2021 14:46
Договір поставки товарів ПДВ.doc
20 вересня 2021 14:46
Перелік кваліфікаційних критеріїв до оголошення.doc
20 вересня 2021 14:46
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕД ТРЕЙД СЕРВIC 153 616,00
UAH з ПДВ
153 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2021 12:28
Електронний підпис
24 вересня 2021 12:24
Копія витягу з ПДВ.pdf.p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕД ТРЕЙД СЕРВIC

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕД ТРЕЙД СЕРВIC
#43016265
Переможець 153 616,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2021 13:52

Документи

30 вересня 2021 13:52
Електронний підпис
30 вересня 2021 13:51
Мед трейд.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2021 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕД ТРЕЙД СЕРВIC
#43016265
153 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2021 13:52
Електронний підпис
30 вересня 2021 13:51
Мед трейд.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 11:26
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 09:25
Мед трейд сервіс 153616,00.pdf укладений
06 жовтня 2021 09:23

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 жовтня 2021 11:46
153 616,00 UAH UA838201720344310004000079816
КНП "ДЦПМСД № 2" ДМР
UA703133990000026004055752896
ТОВ "МЕД ТРЕЙД СЕРВІС"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 153 616,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 049,64 UAH)