Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Білгород-Дністровська центральна районна лікарня" Білгород-Дністровської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01998696 |
Місцезнаходження: | 67700, Україна , Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Свято-Георгіївська, буд. 4 |
Контактна особа: |
Світлана Малюженко +380484922773 akkerman.crbfin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2021 13:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2021 14:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
розчин для ін'єкцій, 5 мг/мл по 2 мл в ампулі №10 в упаковці
розчин для ін'єкцій, 30 мг/мл, по 1 мл в ампулі №5 в упаковці
порошок для розчину для ін'єкцій по 1,0/0,5 гр у флаконі №1
порошок для розчину для ін'єкцій по 1,0 г, у флаконі
таблетки по 500 мг № 10 в упаковці
розчин для ін`єкцій 250 мг/мл, по 5,0 мл в ампулі №10
розчин для ін'єкцій, 100 мг/мл, по 5,0 мл в ампулі №10
розчин для ін'єкцій, 25 мг/мл по 3,0 мл в ампулі №5
розчин для зовнішнього застосування, 0,05 % по 100 мл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2021 12:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2021 12:16 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
28 вересня 2021 12:16 |
25_Протокол ТК про внесення змін до ТД згідно вимоги — копия — копия.docx | |
28 вересня 2021 12:16 |
24_Протокол ТК про внесення змін до ТД згідно вимоги — копия.docx | |
27 вересня 2021 15:48 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
20 вересня 2021 13:47 |
Додаток 3_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
20 вересня 2021 13:47 |
Додаток 1_Технічні характеристики .doc | |
20 вересня 2021 13:47 |
Додаток 2_Проект договору.doc |
28 вересня 2021 12:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 вересня 2021 12:16 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
||||||
28 вересня 2021 12:16 |
25_Протокол ТК про внесення змін до ТД згідно вимоги — копия — копия.docx
|
||||||
28 вересня 2021 12:16 |
24_Протокол ТК про внесення змін до ТД згідно вимоги — копия.docx
|
||||||
27 вересня 2021 15:48 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
||||||
20 вересня 2021 13:47 |
Додаток 3_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
|
||||||
20 вересня 2021 13:47 |
Додаток 1_Технічні характеристики .doc
|
||||||
20 вересня 2021 13:47 |
Додаток 2_Проект договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000043 ● bf89c688cd9c4d73973be5555f1d6f7e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.09.2021 Одеса № 575
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 22.09.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.09.2021 № 575
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
17 UA-2021-09-20-006160-b 20.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень на задоволення рішення по моніторінгу ,внесли зміни до тендерної документації у розділах : III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ( п.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону ), та ІV. Подання та розкриття тендерної пропозиції (2. Інформація про формальні помилки ).
2021-09-27 15:33:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710) • усунуто
-
2021-09-28 16:30:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" |
259 209,40
UAH з ПДВ
|
259 209,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |