Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство "ТРАП" |
Код ЄДРПОУ: | 19334710 |
Місцезнаходження: | 79019, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Підзамче 10 |
Контактна особа: |
Бричко Віктор Леонтійович 0963558872 lkptrap@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2021 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2021 13:28 |
Очікувана вартість: | 520 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 208,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
бензин А-92 - 7200 л;
дизельне паливо - 8400 л;
бензин А-92 - 7200 л;
дизельне паливо - 8400 л;
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2021 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2021 13:53 |
Тендерна документація_пальне 2021.docx | |
20 вересня 2021 16:47 |
Додаток №4-5 до ТД.docx |
04 жовтня 2021 13:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 жовтня 2021 13:53 |
Тендерна документація_пальне 2021.docx
|
||||||
20 вересня 2021 16:47 |
Додаток №4-5 до ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-27-000009 ● e05fd3e61c444a369f505350c38a7af7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2022 № 194
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.06.2022 №194.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-20-004698-c, 20.09.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-28 10:59:12
Про надання пояснень
Дата: 28.06.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-20-004698-c, яка проводилась Львівським комунальним транспортно-ремонтно-аварійним підприємством "ТРАП" (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-01 14:41:10
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби від 28 червня 2022 року
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби від 28 червня 2022 року та додаток до пояснення оприлюднено в окремому файлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-29 15:14:27
Про надання пояснень
Дата: 29.06.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-20-004698-c, яка проводилась Львівським комунальним транспортно-ремонтно-аварійним підприємством "ТРАП" (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 5.1 Договору про закупівлю товарів від 09.11.2021 №2021/10-1 (далі – Договір №2021/10-1) строк поставки товару з дати укладення договору про закупівлю до 31 грудня 2021 року, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання постачальником заявки від Покупця та пункту 10.1 Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2021 року та до повного виконання сторонами зобов`язань.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за Договором № ПЗ/Ш-191266/НЮ .
У разі здійснення розрахунків за Договором №2021/10-1 просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору, а також пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-04 16:32:46
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби від 29 червня 2022 року
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби від 29 червня 2022 року та додаток до пояснення оприлюднено в окремому файлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення згідно висновку Західного офісу Держаудитслужби від 06 липня 2022 року до процедури закупівлі: UA-2021-09-20-004698-c На виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби від 06 липня 2022 року, для усунення допущених порушень, Львівським комунальним транспортно-ремонтно-аварійним підприємством "ТРАП" здійснено заходи, а саме: проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому помилок щодо дотримання вимог пункту 14 Порядку №1082 та статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю (в тому числі змін до тендерної документації), вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», частини третьої та п’ятої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні тендерної документації, а також вимог частини сьомої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» при визначенні переможця закупівлі та укладення з ним договору. З огляду на відсутність механізму їх усунення було прийнято рішення здійснити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому. Зокрема, було прийнято рішення про направлення Уповноваженої особи на навчання у сфері публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації. Всі встановлені порушення будуть враховані в подальших закупівлях і не будуть допускатися. Уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі.
2022-07-08 11:05:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та порушення вимог частини другої статті 24 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" |
479 400,00
UAH з ПДВ
|
479 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" |
518 472,00
UAH з ПДВ
|
518 472,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" #43012009 |
Переможець |
479 400,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2022 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2022 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2022 12:21
|
Звіт про виконання договору про закупівлю .pdf | укладений |
01 липня 2022 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2022 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 13:58
|
2021.10.1 Договір на закупівлю ПММ.pdf | укладений |
09 листопада 2021 13:53
|