Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матричні принтери, потокові сканери, БФП, монітори, комп’ютерні миші, комп’ютерні клавіатури (30232120-1 матричні принтери, 30232000-4 периферійне обладнання, 30231300-0 дисплейні екрани, 30237410-6 комп’ютерні миші, 30237460-1 комп’ютерні клавіатури)
Очікувана вартість
91 106,00 UAH
UA-2021-09-20-001830-c 294c1755fe5249cb93fcaa2dd0982bd9
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гапонова Кристина

380577253189 GaponovaKristina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03196630
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Гагаріна, будинок 7
Контактна особа: Гапонова Кристина
380577253189
GaponovaKristina@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2021 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2021 09:00
Початок аукціону: 30 вересня 2021 15:52
Очікувана вартість: 91 106,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 911,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Матричні принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, проспект Гагаріна, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30232120-1 — Матричні принтери
4 штуки
Потокові сканери, БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, проспект Гагаріна, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30232000-4 — Периферійне обладнання
2 штуки
Монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, проспект Гагаріна, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30231300-0 — Дисплейні екрани
10 штуки
Комп’ютерні миші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, проспект Гагаріна, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30237410-6 — Комп’ютерні миші
10 штуки
Комп’ютерні клавіатури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, проспект Гагаріна, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30237460-1 — Комп’ютерні клавіатури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів після отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної. Оплата проводиться безготівковою формою по мірі фінансування з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2021 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2021 11:49
Додаток 5.doc
20 вересня 2021 11:48
Додаток 4.doc
20 вересня 2021 11:48
Додаток 3.doc
20 вересня 2021 11:47
Додаток 2.doc
20 вересня 2021 11:46
Додаток 1.doc
20 вересня 2021 11:45
ОГОЛОШЕННЯ _ .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 88 780,00
UAH з ПДВ
87 868,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 88 888,00
UAH з ПДВ
87 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2021 01:55
Електронний підпис
29 вересня 2021 01:53
Лист згода.pdf
29 вересня 2021 01:53
Контактні учасника.pdf
29 вересня 2021 01:53
витяг_21.09.2021.pdf
29 вересня 2021 01:53
Технічна відповідність.pdf
29 вересня 2021 01:53
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 вересня 2021 08:48
Електронний підпис
29 вересня 2021 08:40
Електронний підпис
29 вересня 2021 08:40
Установчі документи ФОП.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
Очікує рішення 87 868,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2021 16:15

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 жовтня 2021 13:10
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з невідповідністю технічних вимог до предмету закупівлі
Документи:
07 жовтня 2021 13:09
Електронний підпис
07 жовтня 2021 13:05
протокол 31.pdf