Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт. Монтаж системи протипожежного захисту приміщень у складі: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання «Гуртожиток № 2 Глухівського агротехнічного інституту імені С.А. Ковпака СНАУ по вул. Пушкіна, 6 в м. Глухів, Сумської області» (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45310000-3 Електромонтажні роботи).
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-09-20-001212-b f6ca3fed47794d6d8f4398f3b4379c39
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Полевик

+380544423552 hlukhiv_ksnau@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений структурний підрозділ "Глухівський агротехнічний фаховий коледж Сумського національного аграрного університету"
Код ЄДРПОУ: 44267623
Вебсайт: http://gati.snau.edu.ua/
Місцезнаходження: 41400, Україна , Сумська обл., м. Глухів, вул. Терещенків, буд. 36
Контактна особа: Анна Полевик
+380544423552
hlukhiv_ksnau@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2021 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2021 12:00
Початок аукціону: 30 вересня 2021 15:40
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Якість виконаних робіт повинна відповідати діючому законодавству України для виконання такого виду робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт. Монтаж системи протипожежного захисту приміщень у складі: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання «Гуртожиток № 2 Глухівського агротехнічного інституту імені С.А. Ковпака СНАУ по вул. Пушкіна, 6 в м. Глухів, Сумської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41400, Україна, Сумська область, місто Глухів, Терещенків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2021 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2021 09:52
Додаток 1.docx
20 вересня 2021 09:52
Додаток 2.docx
20 вересня 2021 09:52
Додаток 4.doc
20 вересня 2021 09:52
Додаток 3 проєкт договору.docx
20 вересня 2021 09:52
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 22 вересня 2021 11:16
Дата відповіді: 22 вересня 2021 13:41
Доброго дня. Шановний Замовнику в Додатку № 1 до спрощеної закупівлі Табличка № 1 п.1 міститься ППКП Варта-Адрес 10 променів кількістю 1,5 шт. Поясніть, будь ласка, як це розуміти. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня.
Найменування, перелік робіт та товарів зазначений відповідно до розробленої проектної документації. Для того щоб мати уяву про об`єм , необхідне обладнання та матеріали ви можете озайомитись з проектною документацією та об’єктами де буде здійснюватись втановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень.
Дискримінація
Дата подання: 24 вересня 2021 11:46
Вимога:Спроможність учасника виконати роботи передбачені технічним завданням також підтверджується наданням в складі пропозиції копії діючих договорів укладених з постачальником на закупівлю товару (систем протипожежного захисту, кабельної продукції, тощо) з копіями видаткових накладних та/або актів прийому передачі відповідного товару.Дана вимога є дискримінаційною, адже учасники не зобов'язані укладати та закуповувати обладання для торгів, в яких ще не перемогли. Все обладнання має свій гарантійний строк, учасник не може закуповувати обладання, якщо він не знаю буде він його монтувати чи ні. Видліть дану вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Аналогічний досвід
Дата подання: 24 вересня 2021 11:49
Вимога: Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи, скріпленою печаткою, про досвід виконання аналогічних договорів за період двох останніх років, разом з копіями таких договорів з усіма додатками які є невід’ємною їх частиною (не менше двох договорів за кожен рік які зазначені в довідці).ана вимога є дискримінаційною, Замовник може вимагати наяність аналогічного досвіду, але не може висувати вимоги до років виконання аналогічних договорів, та їх кількістьза відповідні роки. Видаліть дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Уточнення
Дата подання: 24 вересня 2021 11:50
Просимо роз'яснити, чи будуть вважатись аналогічними договори, предметом яких є "монтаж/встановлення/улаштування системи пожежної сигналізації", адже за технічними характеристиками та згідно технологічного процесу це одні й ті ж роботи, що відповідають предмету даної закупівлі та підтверджують кваліфікацію та досвід учасника.
Відповідь відсутня
Огляд в період уточнень
Дата подання: 24 вересня 2021 11:51
Вимога:Учаснику в період уточнень необхідно озайомитись з проектною документацією та об’єктами де буде здійснюватись втановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень, щоб мати уяву про об’єм та необхідне обладнання та матеріали для якісного виконання взятих на себе забов’язань. Можливість ознайомлення з об`єктами та проектною документацією, для початку робіт по улаштуванню системи пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, надається замовником у період уточнень та запитань щодо закупівлі.). Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі"). Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Вогнезахист" 899 000,00
UAH з ПДВ
899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Юлком-Сервіс 978 927,86
UAH з ПДВ
978 927,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2021 16:40
Електронний підпис
27 вересня 2021 16:39
Довідка огляду об_єкту.pdf
27 вересня 2021 16:39
Сертифікат ISO 1400 2015.pdf
27 вересня 2021 16:39
Сертифікат ISO 45001 2019.pdf
27 вересня 2021 16:39
Наказ_на_Директора.pdf
27 вересня 2021 16:39
Свідоцтво НДС.PDF
27 вересня 2021 16:39
Рiшення_засновника.pdf
27 вересня 2021 16:39
Посвідчення Березін 1000В.PDF
27 вересня 2021 16:39
Посвідчення Воропай 1000В.PDF
27 вересня 2021 16:39
Ліцензія.PDF
27 вересня 2021 16:39
Статут.pdf
27 вересня 2021 16:39
Копія диплому Макаренко.PDF
27 вересня 2021 16:39
Довідка виконання робіт.pdf

Публічні документи

29 вересня 2021 10:43
Електронний підпис
29 вересня 2021 10:41
Видаткові 1.rar
29 вересня 2021 10:41
Видаткові.rar
29 вересня 2021 10:41
Рішення засновників.pdf
29 вересня 2021 10:41
Серт ISO 9001-2015.PDF
29 вересня 2021 10:41
тех. характеристика.pdf
29 вересня 2021 10:41
Штатний розпис.pdf
29 вересня 2021 10:41
огляд.PDF
29 вересня 2021 10:41
15.5__Аналог.дог.Хмiл_ник.zip
29 вересня 2021 10:41
Гарантійний лист ціна.pdf
29 вересня 2021 10:41
Проeкт договору.pdf
29 вересня 2021 10:41
Статут.PDF
29 вересня 2021 10:41
пояснювальна.pdf
29 вересня 2021 10:41
Видаткові 2.rar
29 вересня 2021 10:41
Цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2021 10:41
Заходи захисту довкілля.pdf
29 вересня 2021 10:41
Видаткові 3.rar
29 вересня 2021 10:41
ДОГОВІР поставки Корк.pdf
29 вересня 2021 10:41
Кошторис.zip
29 вересня 2021 10:41
Свiдоцтво платника ПДВ.pdf
29 вересня 2021 10:41
15.2.1_акти_Зимна_Вода.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Вогнезахист"

ПП Юлком-Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Вогнезахист"
#31849779
Відхилено 899 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2021 08:58
ПП Юлком-Сервіс
#34856197
Переможець 978 927,86
UAH з ПДВ
05 жовтня 2021 14:47

Документи

05 жовтня 2021 08:58
Електронний підпис
05 жовтня 2021 08:57
протокол № 27.pdf

Документи

05 жовтня 2021 14:47
Електронний підпис
05 жовтня 2021 14:46
протокол-28.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2021 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Юлком-Сервіс
#34856197
978 927,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2021 14:47
Електронний підпис
05 жовтня 2021 14:46
протокол-28.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:33
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 09:49
договір пож. безп. додатки.pdf укладений
12 жовтня 2021 09:47
додатки п.с..pdf укладений
12 жовтня 2021 09:47

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 грудня 2021 10:38
933 202,48 UAH UA988201720343100004000184860
ВСП "Глухівський агр.фах. коледж СНАУ"
UA883808050000000026001119288
ПП"Юлком-Сервiс"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 978 927,86
UAH (в тому числі ПДВ 163 154,64 UAH)