Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт із заміни віконних блоків на металопластикові у під'їзді житлового будинку за адресою: м. Дінпро, вул. Калинова, 11Б
Очікувана вартість
67 000,00 UAH
UA-2021-09-17-010574-b a962e95fc24d4a15a1238aaedc93194e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Попович

+380631573125 yurviddil.iadm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛІВОБЕРЕЖНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44378972
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, будинок 51
Контактна особа: Інна Попович
+380631573125
yurviddil.iadm@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 67 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 335,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт із заміни віконних блоків на металопластикові в під'їзді житлового будинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Калинова, буд. 11 (під'їзд № 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2021 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2021 16:27
Калинова 11Б.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФОРТЕЦЯ-БР" 67 000,00
UAH з ПДВ
67 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2021 23:52
Електронний підпис
27 вересня 2021 23:52
Пропозиція.pdf
27 вересня 2021 23:52
Довідки ч.1.pdf
27 вересня 2021 23:52
Довідки ч.2.pdf
27 вересня 2021 23:52
Довідка по ст.17.pdf
27 вересня 2021 23:52
Кошторис. Калинова 11Б.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФОРТЕЦЯ-БР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФОРТЕЦЯ-БР"
#41492886
Переможець 67 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2021 17:46

Документи

05 жовтня 2021 17:46
Електронний підпис
05 жовтня 2021 17:00
77.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2021 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФОРТЕЦЯ-БР"
#41492886
67 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2021 17:46
Електронний підпис
05 жовтня 2021 17:00
77.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:08
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 10:02
Протокол 485 (виправлення помилки).pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:01
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 18:38
Протокол № 482 від 22.12(виправлення помилок).pdf зміни до договору
22 грудня 2021 18:37
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 19:35
Протокол № 459 від 15.12.2021.doc зміни до договору
15 грудня 2021 19:35
Нова редакція Договору № 25-2-2021 та протокол.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 19:35
калинова 11.PDF зміни до договору
10 листопада 2021 17:34
Калинова 11Б.PDF зміни до договору
10 листопада 2021 17:34
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 18:45
вул. Калинова, 11б.PDF укладений
27 жовтня 2021 17:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2021 10:59
67 000,00 UAH UA288201720344240005000010261
Лівобережна адміністрація ДМР
UA353073500000026005000450701
ТОВ "ФОРТЕЦЯ-БР"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): була назва номенклатурної позиції предмета закупівлі «поточний ремонт із заміни віконних блоків на металопластикові в під'їзді житлового будинку» вважати вірною назву номенклатурної позиції предмета закупівлі «Поточний ремонт із заміни віконних блоків на металопластикові у під’їзді № 1 житлового будинку за адресою: вул. Калинова, 11 Б (Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Червона Калина 11 Б»)
Номер договору про закупівлю: 25/2-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в формі річного плану закупівель та в оголошенні була назва номенклатурної позиції предмета закупівлі «поточний ремонт із заміни віконних блоків на металопластикові в під'їзді житлового будинку» вважати вірною назву номенклатурної позиції предмета закупівлі «Поточний ремонт із заміни віконних блоків на металопластикові у під’їзді № 1 житлового будинку за адресою: вул. Калинова, 11 Б (Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Червона Калина 11 Б»)
Номер договору про закупівлю: 25/2-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-09-17-010574-b, у формі річного плану закупівель та в оголошенні була назва номенклатурної позиції предмета закупівлі «поточний ремонт із заміни віконних блоків на металопластикові в під'їзді житлового будинку» вважати вірною назву номенклатурної позиції предмета закупівлі «Поточний ремонт із заміни віконних блоків на металопластикові у під’їзді № 1 житлового будинку за адресою: вул. Калинова, 11 Б (Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Червона Калина 11 Б»)
Номер договору про закупівлю: 25/2-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 67 000,00
UAH