Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Чигиринська багатопрофільна лікарня" Чигиринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02005289 |
Місцезнаходження: | 20901, Україна , Черкаська обл., м. Чигирин, вул. Замкова, буд. 90 |
Контактна особа: |
Лариса Володимирівна Запорожець +380989833351 zakupivli.chygyryn.crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 6 426 245,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 131,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 32 000 (тридцять дві тисячи грн. 00 коп.). 2.2. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.1 частини 3 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначених у пункті 2.1 частини 2 цього розділу, та підписана електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним цифровим підписом, або електронним підписом, або кваліфікованим електронним підписом, або удосконаленим електронним підписом уповноваженої особи. Разом із банківською гарантією у складі тендерної пропозиції надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено п. 2.1. тендерної документації згідно чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх положень банк-гарантів. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі цінової пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі, яка визначена в п. 2.1. даного розділу тендерної документації із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом. - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо). 2.3. Гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – “тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ____________(назва предмета закупівлі), затверджена протоколом від _._._____ року та № (за наявнсті); назву бенефіціара, його місцезнаходження – назву банку бенефіціара – його назву та адресу: назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені пунктом 3.1 частини 3 цього розділу”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умови про зменшення відповідальності гаранта (суми виплати по гарантії) в будь-якому випадку; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; - умови про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції або надання будь-яких інших документів крім вимоги). Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у довідці з відомостями про учасника (вдповідно до даної тендерної документації). 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 календарних днів, починаючи із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
м.Чигирин Чигиринського району, Черкаської області для запобіганню виникненню та поширеню, локалізацію та ліквідацію спалахів епідемій та
пандемій гострої распіраторної хвороби COVID-19, спричинений короновірусом SARA-CoV-2)ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи, може здійснюватись на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту виконання робіт і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2021 09:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2021 09:30 |
зміни.docx | |
22 вересня 2021 09:30 |
ТД зі змінами.doc | |
17 вересня 2021 16:14 |
Додаток 1.rtf | |
17 вересня 2021 16:13 |
ТД капремонт.doc |
22 вересня 2021 09:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 вересня 2021 09:30 |
зміни.docx
|
|||
22 вересня 2021 09:30 |
ТД зі змінами.doc
|
|||
17 вересня 2021 16:14 |
Додаток 1.rtf
|
|||
17 вересня 2021 16:13 |
ТД капремонт.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-26-000002 ● d87e91c6f2534aaf8301ccc580243289
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2022 18:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.07.2022 № 4-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 26.07.2022 № 4-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-09-17-010371-b 17.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-09 14:11:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі капітальний ремонт приміщень інфекційного відділення КНП «Чигиринська багатопрофільна лікарня» Чигиринської міської ради по вул. Замкова, 90, м. Чигирин Чигиринського району, Черкаської області для запобіганню виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричинений короновірусом SARA-CoV-2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-17-010371-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
1. Під час моніторингу установлено, що відповідно до тендерної документації Замовника у Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» визначено обсяги робіт за предметом закупівлі, які належать до протипожежного призначення та підлягають ліцензуванню, згідно пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VІІІ (із змінами), зокрема, роботи визначені у Локальних кошторисах № 2-1-1 «Ремонтні роботи», а саме пункти 49, 50 розділу 3. Покрівля та № 2-1-10 «Пожежна сигналізація та оповіщення про пожежу». З догляду на зазначене просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «Енерголюксмонтаж» копії ліцензії на певний вид робіт або договору субпідряду укладеного із виконавцем робіт з локальними кошторисами.
Наголошуємо, що пояснення (інформацію, документи) потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-12 16:51:58
Выдповыдь на виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 09.08.2022 року по закупівлі ID: UA-2021-09-17-010371-b
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капремонт приміщень інфекційного відділення КНП "Чигиринська багатопрофільна лікарня" Чигиринської міської ради по вул.Замкова,90, м.Чигирин Чигиринського району, Черкаської області для запобіганню виникненню та поширеню, локалізацію та ліквідацію спалахів епідемій та пандемій гострої распіраторної хвороби COVID-19, спричинений короновірусом SARA-CoV-2) повідомляємо наступне:
Відповідно п.6.4. р.6. тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає - ліценцію на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт продовження будівельної діяльності з класом наслідків(відповідності) не нижче СС2 - дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року №1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами: дозвіл на виконанебезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зокрема на есплуатацію підйомників; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В; земляні роботи, що виконуються в зоні розташування підземних комунікацій; зварювальні роботи; роботи, що виконуються на висоті понад 1.3 м. у разі надання Декларації/5 метрів і більше у разі надання Дозволу.
Учасником ТОВ «ЕНЕРГОЛЮКСМОНТАЖ» на виконання вказаної вимоги тендерної документації було надано дозвільні документи, чим повністю виконано вимоги тендерної документації. Звертаємо увагу на те, що умови тендерної документації не містили вимоги що до обов’язкового надання пожежної ліцензії, а отже учасником повністю виконано вимоги Замовника, передбачені умовами тендерної документації.
Але на виконання вимоги в вашому запиті про надання документів додатково надається:
1.Договір субпідряду №24 на надання послуг з «монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації та мовного оповіщення про пожежу» між ТОВ «ЕНЕРГОЛЮКСМОНТАЖ» та ФОП «ДИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ» від 30.09.2021.
2.Скан завіреної копії оригінала Ліценції Серія АД №037623 видана Державною інспекцією технологічної безпеки України на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
3.Кошторисні розрахунки виконані підрядником ФОП Диченко О.А., а саме:
- Договірна ціна,
- Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-10 на пожежну сигналізацію та оповіщення про пожежу .Інфекційне відділення. ,
- Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 на ремонтні роботи. Інфекційне відділення.
- Підсумкова відомість ресурсів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі: Відповідно до ч. 5.8. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п.п. 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 Розділу ІІІ цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону; - довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону; - довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону; - довідка, складена учасником в довільній формі, що підтверджує відсутність підстав, передбачених п. 13 частини 1 ст.17 Закону*. *Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі – Порядок № 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону. 5.9. Учаснику слід звернути увагу, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації (в тому числі і від учасників-переможців), що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У разі, якщо учасник-переможець не надає будь-яку з вищевказаних довідок, він має надати замовнику шляхом підвантаження до електронної системи зведену/загальну довідку в довільній формі з поясненням причин, якщо учасник не надає будь-яку з вищевказаних довідок. При цьому довідки, що надаються замовнику учасником-переможцем, мають бути сформовані станом не раніше дня оголошення цієї закупівлі. Переможець процедури закупівлі зобов’язаний надати усі вищезазначені документи. Звертаємо увагу, що на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої ст. 17 Закону вимагається довідка за визначеною законодавством формою, що видана уповноваженим органом, та має бути станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу. Порядок доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, а також законодавча форма бланка довідки затверджена наказом Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256. Надаючи зазначену довідку переможець процедури закупівлі підтверджує відсутність незнятої або непогашеної судимості «в цілому», а не за окремими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Враховуючи те, що документи на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі повинні надаватися переможцем процедури закупівлі разом у сукупності, вбачається недоречним вимагати від переможця дублювати одну і ту ж довідку для підтвердження відсутності підстав для відмови, що передбачені різними пунктами ст. 17 закону. Таким чином, довідка у довільній формі, складена безпосередньо переможцем процедури закупівлі, а також довідка за визначеною законодавством формою, що видана уповноваженим органом МВС України – надані у сукупності переможцем процедури закупівлі є належним підтвердженням відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону. Додатково повідомляємо, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та відсутність механізму їх усунення, з метою здійснення заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, звернутися до адміністрації Комунального некомерційного підприємства "Чигиринської багатопрофільної лікарні" Чигиринської міської ради, щодо вжиття невідкладних заходів з притягнення до відповідальності осіб, відповідальних за підготовку тендерної документації та здійснення невідкладних заходів з організації та проведення навчань із законодавства у сфері публічних закупівель для працівників замовника, відповідальних за проведення закупівель, в тому числі за підготовку тендерної документації.
2022-08-18 10:51:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2021 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ЕНЕРГОЛЮКСМОНТАЖ» |
6 400 327,16
UAH з ПДВ
|
6 400 327,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕТАБУД-М" |
6 426 088,00
UAH з ПДВ
|
6 426 088,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ЕНЕРГОЛЮКСМОНТАЖ» #36785343 |
Переможець |
6 400 327,16
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 08:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 16:43
|
Протокол про виправлення помилки.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 16:42
|
угода5.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2022 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2022 10:21
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2022 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2022 08:11
|
Додаткова 3.pdf | зміни до договору |
03 березня 2022 08:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 08:41
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 08:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 11:20
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 17:24
|
Додаток 1 до Договору Чигирин.pdf | укладений |
28 жовтня 2021 17:21
|
Додаток 6 до Договору Чигирин.pdf | укладений |
28 жовтня 2021 17:21
|
Укладений договір.pdf | укладений |
28 жовтня 2021 17:21
|
Додаток 5 до Договору Чигирин.pdf | укладений |
28 жовтня 2021 17:21
|
Додаток 3 до Договору Чигирин.pdf | укладений |
28 жовтня 2021 17:21
|
Додаток 2 до Договору Чигирин.pdf | укладений |
28 жовтня 2021 17:21
|
Додаток 4 до Договору Чигирин.pdf | укладений |
28 жовтня 2021 17:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до пунктів 3.3., 3.4.,доповнення пунктом 4.4. Договору, внеення змін в Додатки № 4, № 7 |
Номер договору про закупівлю: | 21/10/27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до пунктів 3.3., 3.4., Договору, внесення змін в Додатки № 4, № 7 |
Номер договору про закупівлю: | 21/10/27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна рахунку Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 21/10/27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна Договору становить 923 128,58 грн. (Дев'ятсот двадцять три тисячі сто двадцять вісім гривень 58 копійок) в т.ч. ПДВ 153 854,76 грн. (Сто п'ятдесят три тисячі вісімсот п'ятдесят чотири гривні 76 копійок Внести зміни в Додатки № 1,2,3,4,5,6,7, виклавши їх в новій редакції (додаються). |
Номер договору про закупівлю: | 21/10/27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол про виправлення помилки від 30.12.2022 № 5 |
Номер договору про закупівлю: | 21/10/27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол про виправлення помилки |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |