Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Валик Мультик 8х48х180мм, ручка до валика 8х180мм (44511000-5 ручні знаряддя), код ДК021:2015: 44510000-8 Знаряддя
Очікувана вартість
50,00 UAH
UA-2021-09-17-009680-b 865469ad761b44db9c792fd9f5c89dfe
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Макоєдова

+380666797870 natali_2581@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чугуївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22682750
Вебсайт: http://www.chuguev-osvita.org.ua/
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Старонікольська, 20
Контактна особа: Наталія Макоєдова
+380666797870
natali_2581@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Згідно вимог чинного законодавства України та умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Валик Мультик 8х48х180мм (44511000-5 ручні знаряддя), код ДК021:2015: 44510000-8 Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Харківська, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2021  —  15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
1 штуки
Ручка до валика 8х180мм (44511000-5 ручні знаряддя), код ДК021:2015: 44510000-8 Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Харківська, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2021  —  15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

17 вересня 2021 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШИШКОВА КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА
#2247400801
Переможець 50,00
UAH
17 вересня 2021 15:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 15:40