Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу "Веселка" Бориспільської міської ради Київської області по вул. Лермонтова, 22 а в м. Борисполі (ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ДБН А.2.2-3-2014
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-09-17-006349-b 10d94446442f4dc9a009fb388726f75e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ворушило Валентина Анатоліївна

+380459563661 vaalya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35652032
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
Контактна особа: Ворушило Валентина Анатоліївна
+380459563661
vaalya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 вересня 2021 13:29
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу "Веселка" Бориспільської міської ради Київської області по вул. Лермонтова, 22 а в м. Борисполі (ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ДБН А.2.2-3-2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08302, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Київський Шлях, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу "Веселка" Бориспільської міської ради Київської області по вул. Лермонтова, 22 а в м. Борисполі (ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ДБН А.2.2-3-2014 Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2021 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2021 13:22
проект договору ПКД покрів Веселка.docx
17 вересня 2021 13:22
завд проект капрем покрів ВЕСЕЛКА.docx
17 вересня 2021 13:22
ОГОЛОШЕННЯ ПКД капрем покрів Веселка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вихідних даних
Дата подання: 17 вересня 2021 14:16
Дата відповіді: 17 вересня 2021 16:46
Повідомте, будь-ласка, площу покрівлі. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно з п. 2.14. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції інформаційну довідку в довільній формі, яка підтверджує здійснення виїзду Учасника на об’єкт Замовника для проведення замірів, визначення обсягу, виду і етапів виконання необхідних робіт. Довідка має бути погоджена Замовником шляхом проставляння підпису уповноваженої особи Замовника (із зазначенням посади, прізвища ініціалів, дати).
Уточнення
Дата подання: 20 вересня 2021 11:27
Дата відповіді: 20 вересня 2021 17:31
Доброго дня! Прошу пояснити пункт 2.13. "розрахункову кошторисну документацію, що має бути сформована на ліцензованому програмному комплексі, засвідчена підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (а також підписом і печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (у форматі .ims) у складі: - договірна ціна; - зведені кошториси 1П або кошториси по формі 2П, 3П; " а саме: формат .ims має відношення до програмного комплексу АВК-5, що визначає вартість будівельних робіт та є результатом виконання робіт по закупівлі, то яким чином даний пункт стосується предмета закупівлі на етапі подачі пропозицій, якщо мова йде про виготовлення проектно-кошторисної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Проектні та вишукувальні роботи є складовою вартості будівництва, їх вартість визначається згідно вимогам Національних стандартів ДСТУ БД.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" тому згідно з вимогами, викладеними в оголошенні, учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції розрахункову кошторисну документацію, що має бути сформована на ліцензованому програмному комплексі, засвідчена підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (а також підписом і печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) та (у форматі .ims або у відповідному форматі відповідного ліцензованого програмного комплексу).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-17-006349-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 08 жовтня 2021 19:08
Незаконна дискваліфікація
ВИМОГА

17 вересня 2021 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2021-09-17-006349-b, про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу "Веселка" Бориспільської міської ради Київської області по вул. Лермонтова, 22 а в м. Борисполі (ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ДБН А.2.2-3-2014.

Аукціон було проведено 29.09.2021 року.

На підставі Протоколу уповноваженої особи № 162 від 06.10.20221 року було відхилено пропозицію Приватного підприємства «Промислове та цивільне будівництво і проектування» (далі – Учасник). Однак, після аналізу Протоколу уповноваженої особи нами було виявлено порушення Замовником умов тендерної документації, що може вважатися підставою для скасування Протоколу про відхилення пропозиції Учасника.
В протоколі про відхилення пропозиції Учасника зазначено, що Приватне підприємство «Промислове та цивільне будівництво і проектування» надало лист (вих. 1213 від 11.12.2020 року) у якому відсутня інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Звертаємо увагу замовника на той факт, що у наданому листі (вих. 1213 від 11.12.2020 року) зазначено, що договірні зобов’язання Приватним підприємством «Промислове та цивільне будівництво і проектування» були виконані якісно, вчасно та на високому професійному рівні. Зазначений відгук від замовника чітко свідчить про те, що у нього відсутні претензії або судові позови щодо невиконання або неналежного виконання умов договору та написано що договірні зобов’язання були виконані якісно, вчасно та на високому професійному рівні.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що у закупівлі за ідентифікатором UA-2021-09-17-011226-b Ви приймаєте пропозицію учасника, у якого також в відгуках від попередніх замовників відсутня інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений факт свідчить про дискримінацію учасників публічних закупівель та свідоме порушення Замовником вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Таким чином ми вважаємо, що зазначені в протоколі уповноваженої особи № 162 від 03.10.2021 р. підстави для дискваліфікації нашого підприємства є незаконними, та вимагаємо скасувати даний протокол про дискваліфікацію.
Також повідомляємо, що в разі відсутності відповіді на дану вимогу залишаємо за собою право оскаржувати дії Замовника в судовому порядку, висвітлити діяльність Замовника в засобах масової інформації та повідомити компетентні правоохоронні органи.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 жовтня 2021 19:24
Причина: Технічна помилка
Номер вимоги: UA-2021-09-17-006349-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 08 жовтня 2021 19:15
Незаконна дискваліфікація
ВИМОГА

17 вересня 2021 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2021-09-17-006349-b, про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу "Веселка" Бориспільської міської ради Київської області по вул. Лермонтова, 22 а в м. Борисполі (ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ДБН А.2.2-3-2014.

Аукціон було проведено 29.09.2021 року.

На підставі Протоколу уповноваженої особи № 162 від 06.10.20221 року було відхилено пропозицію Приватного підприємства «Промислове та цивільне будівництво і проектування» (далі – Учасник). Однак, після аналізу Протоколу уповноваженої особи нами було виявлено порушення Замовником умов тендерної документації, що може вважатися підставою для скасування Протоколу про відхилення пропозиції Учасника.
В протоколі про відхилення пропозиції Учасника зазначено, що Приватне підприємство «Промислове та цивільне будівництво і проектування» надало лист (вих. 1213 від 11.12.2020 року) у якому відсутня інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Звертаємо увагу замовника на той факт, що у наданому листі (вих. 1213 від 11.12.2020 року) зазначено, що договірні зобов’язання Приватним підприємством «Промислове та цивільне будівництво і проектування» були виконані якісно, вчасно та на високому професійному рівні. Зазначений відгук від замовника чітко свідчить про те, що у нього відсутні претензії або судові позови щодо невиконання або неналежного виконання умов договору та написано що договірні зобов’язання були виконані якісно, вчасно та на високому професійному рівні.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що у закупівлі за ідентифікатором UA-2021-09-17-011226-b Ви приймаєте пропозицію учасника, у якого також в відгуках від попередніх замовників відсутня інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений факт свідчить про дискримінацію учасників публічних закупівель та свідоме порушення Замовником вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Таким чином ми вважаємо, що зазначені в протоколі уповноваженої особи № 162 від 06.10.2021 р. підстави для дискваліфікації нашого підприємства є незаконними, та вимагаємо скасувати даний протокол про дискваліфікацію.
Також повідомляємо, що в разі відсутності відповіді на дану вимогу залишаємо за собою право оскаржувати дії Замовника в судовому порядку, висвітлити діяльність Замовника в засобах масової інформації та повідомити компетентні правоохоронні органи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2021 11:14
Відповідь на вимогу Приватного підприємства "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"
до замовника від 08.10.2021, 19:15. ID: UA-2021-09-17-006349-b.b2

Розглянувши вимогу щодо результатів кваліфікації спрощеної закупівлі ідентифікатор UA-2021-09-17-006349-b за предметом: Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу "Веселка" Бориспільської міської ради Київської області по вул. Лермонтова, 22 а в м. Борисполі (ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ДБН А.2.2-3-2014, уповноважена особа дійшла висновку, що дана вимога підлягає відхиленню з таких підстав.

На підставі Протоколу уповноваженої особи № 162 від 06.10.2021 було відхилено пропозицію Приватного підприємства «Промислове та цивільне будівництво і проектування» (далі – Учасник), оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) мав надати копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію складності об’єкта будівництва, ціну, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" у складі своєї пропозиції надало лист (вих.1213 від 11.12.2020), у якому не було інформації щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Тому, на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхилив пропозицію учасника, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Твердження Учасника про те, що у наданому листі (вих. 1213 від 11.12.2020 року) зазначено, що договірні зобов’язання Приватним підприємством «Промислове та цивільне будівництво і проектування» «були виконані якісно, вчасно та на високому професійному рівні свідчить про те, що у замовника відсутні претензії або судові позови щодо невиконання або неналежного виконання умов договору» - це лише суб’єктивна думка Учасника, оскільки документ оцінюється саме за його змістом та формою, а формулювання мають бути чіткими та однозначними і містити саме ту інформацію, яку замовник вимагає в оголошенні про проведення закупівлі.

Стосовно того, що у закупівлі за ідентифікатором UA-2021-09-17-011226-b Замовником прийнято пропозицію учасника, «у якого також в відгуках від попередніх замовників відсутня інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору» - твердження Учасника є безпідставним, оскільки в цій закупівлі в листах-відгуках попередніх замовників №1900-10-8/1510 від 20.01.2021, №2-29/2273 від 30.07.2021, №1600-1002-8/35998 від 21.07.2020 чітко зазначено «Претензій щодо виконаних робіт немає».

Таким чином, зазначені у протоколі уповноваженої особи № 162 від 06.10.2021 підстави для дискваліфікації, передбачені п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені правильно - замовник відхилив пропозицію учасника, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Приватного підприємства «Промислове та цивільне будівництво і проектування» є правомірним, спрощена закупівля проводиться з дотриманням вимог законодавства.

Документи подані скаржником

08 жовтня 2021 19:08
ВИМОГА_1_08_10_2021.pdf

Документи подані скаржником

08 жовтня 2021 19:15
ВИМОГА_08_10_2021.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" 96 007,20
UAH з ПДВ
69 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бондаренко Кирило Сергійович 99 473,68
UAH з ПДВ
69 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ХЛАНЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ 120 000,00
UAH з ПДВ
73 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Златограф-Проект" 98 052,63
UAH з ПДВ
79 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проректор 102 600,00
UAH з ПДВ
102 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2021 16:38
Електронний підпис
24 вересня 2021 16:38
АРХІВ_НА_ТЕНДЕР_2.rar
24 вересня 2021 16:38
АРХІВ_НА_ТЕНДЕР.rar

Публічні документи

27 вересня 2021 14:36
Електронний підпис
27 вересня 2021 14:36
Проект договору.pdf
27 вересня 2021 14:36
Акт огляду.pdf
27 вересня 2021 14:36
Лист-відгук.pdf
27 вересня 2021 14:36
Паспорт.pdf
27 вересня 2021 14:36
Довідка про працівників.pdf
27 вересня 2021 14:35
Довідка про санкції.pdf
27 вересня 2021 14:35
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 вересня 2021 19:07
Електронний підпис
27 вересня 2021 19:06
10_лист субпідряд.pdf
27 вересня 2021 19:06
6_довідка анал дог.pdf
27 вересня 2021 19:06
7_довідка працівники.pdf
27 вересня 2021 19:06
Паспорт_Код.pdf
27 вересня 2021 19:06
5_дов підприємство.pdf
27 вересня 2021 19:06
кошторис.pdf
27 вересня 2021 19:06
Статутні.pdf
27 вересня 2021 19:06
4_лист згода.pdf
27 вересня 2021 19:06
відгук.pdf
27 вересня 2021 19:06
договір 24 від 19.04.21.pdf
27 вересня 2021 19:06
9_довідка обладнання.pdf
27 вересня 2021 19:06
1_ЦП.pdf
27 вересня 2021 19:06
Сертифікат.pdf
27 вересня 2021 19:06
3_Проект дог.pdf
27 вересня 2021 19:06
акт огляду.pdf
27 вересня 2021 19:06
акт .pdf

Публічні документи

27 вересня 2021 22:36
Електронний підпис
27 вересня 2021 21:16
Бориспіль Веселка.pir
27 вересня 2021 21:16
Опис документів копія.pdf
27 вересня 2021 21:16
Проект договору.pdf
27 вересня 2021 21:16
Копії трудових + ЦПХ.pdf
27 вересня 2021 21:16
Відомості ЄДРПОУ копія.pdf
27 вересня 2021 21:16
Копії листів-відгуків.pdf
27 вересня 2021 21:16
Інвентаризаційний опис.pdf
27 вересня 2021 21:16
Акт обстеження Веселка.pdf
27 вересня 2021 21:16
Кошторис Веселка.pdf
27 вересня 2021 21:16
Оригінали трудових + цпх.pdf

Публічні документи

27 вересня 2021 16:49
Електронний підпис
27 вересня 2021 16:48
1.Цінова пропозиція.rar
27 вересня 2021 16:48
3.Аналогічний договір.rar
27 вересня 2021 16:48
2.Працівники.rar
27 вересня 2021 16:48
7.Інші документи.rar
27 вересня 2021 16:48
6.Кошторис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"

ФОП Бондаренко Кирило Сергійович

ФОП ХЛАНЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ

ТОВ "Златограф-Проект"

ТОВ Проректор

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"
#35901795
Відхилено 69 999,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 11:26
ФОП Бондаренко Кирило Сергійович
#3203801039
Переможець 69 999,99
UAH з ПДВ
12 жовтня 2021 20:10

Документи

06 жовтня 2021 11:26
Електронний підпис
06 жовтня 2021 11:25
протокол 162_06 10 2021.pdf

Документи

12 жовтня 2021 20:10
Електронний підпис
12 жовтня 2021 20:08
протокол 171.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2021 20:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бондаренко Кирило Сергійович
#3203801039
69 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2021 20:10
Електронний підпис
12 жовтня 2021 20:08
протокол 171.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 15:21
Електронний підпис укладений
27 квітня 2022 14:42
3ДУ_дог 164.pdf зміни до договору
27 квітня 2022 14:41
Електронний підпис укладений
08 квітня 2022 15:11
Бондаренко_164_21 10 2021.pdf зміни до договору
08 квітня 2022 15:10
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 18:25
У Бондаренко _ 164.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 18:24
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 13:48
дог_164_21 10 2021.pdf укладений
22 жовтня 2021 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку з відсутністю фінансування
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): введення воєнного стану, відсутність фінансування
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення річної суми фінансування на 2022 р.
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 69 999,99
UAH