Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1.-2013. за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт дитячого майданчика із встановленням додаткових елементів на вул. Студентській,6 у м. Львові)
Очікувана вартість
142 790,47 UAH
UA-2021-09-17-004542-c b25bf198547f46c9b777d5194ae5da47
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Космина Роман

380952546201 roma.kosmyna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056109
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67
Контактна особа: Космина Роман
380952546201
roma.kosmyna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 142 790,47 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 713,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись пропозиції - українською мовою; Обсяг виконання робіт - Додаток 1 до Оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1.-2013. за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт дитячого майданчика із встановленням додаткових елементів на вул. Студентській,6 у м. Львові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 календарних днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації. Джерело фінансування: кошти міського бюджету м. Львова Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство «Господар» 142 790,47
UAH з ПДВ
142 790,47
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2021 17:13
Електронний підпис
27 вересня 2021 17:12
Захист довкілля.pdf
27 вересня 2021 17:12
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 вересня 2021 17:12
Лист згода.pdf
27 вересня 2021 17:12
Форма пропозицї.pdf
27 вересня 2021 17:12
Працівники.pdf
27 вересня 2021 17:12
Витяг новий.pdf
27 вересня 2021 17:12
Загальні відомості.pdf
27 вересня 2021 17:12
Контракт.pdf
27 вересня 2021 17:12
Технічне завдання.pdf
27 вересня 2021 17:12
штатний.pdf
27 вересня 2021 17:12
Паспорт і код.pdf
27 вересня 2021 17:12
Наказ доручення.pdf
27 вересня 2021 17:12
Статут.pdf
27 вересня 2021 17:12
Проект договору.pdf
27 вересня 2021 17:12
Обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне підприємство «Господар»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне підприємство «Господар»
#20822324
Переможець 142 790,47
UAH з ПДВ
28 вересня 2021 11:43

Документи

28 вересня 2021 11:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2021 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство «Господар»
#20822324
142 790,47
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2021 11:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2022 12:24
367 від 30.09.21.pdf зміни до договору
22 березня 2022 12:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 18:22
ДУ №1 до Договору №367 від 30.09.2021 р..pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:18
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 12:04
Договір №367 від 30.09.2021 р..pdf укладений
30 вересня 2021 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. п. 2.1 Договору викласти в новій редакції: "2.1. Загальна вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором визначена на підставі твердої договірної ціни (додаток 1), становить 142 790,47 грн. (Сто сорок дві тисячі сімсот дев'яносто гривні 47 коп) з ПДВ. Вартість робіт, що підлягають виконанню за договором у 2021 році становить 108 673,28 грн. (Сто вісім тисяч шістсот сімдесят три гривні 28 коп) з ПДВ. Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором в наступних бюджетних періодах становить 34 117,19 грн. (Тридцять чотири тисячі сто сімнадцять гривень 19 коп) з ПДВ." 2. п. 12.1 Договору викласти в наступній в новій редакції: "12.1. Договір вступає в силу з моменту підписання його тексту та усіх додатків і діє до 31.12.2022 року." 3. Продовження строку підтверджується затримкою фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: №4/33-367
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: №4/33-367
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML