Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з приймання і захоронення безпечного сміття та відходів (Будівельні відходи) код ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
171 100,80 UAH
UA-2021-09-17-003695-b cc3fbe16cd8744b887df01da9589c2fe
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сущенко Сергій Анатолійович

+380445255096 golosshey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ШЕУ Голосіївського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03334894
Місцезнаходження: 03083, Україна , Київська обл., Київ, проспект Науки, 53
Контактна особа: Сущенко Сергій Анатолійович
+380445255096
golosshey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
двічі не відбулися закупівлі UA-2021-08-04-009874-b та UA-2021-08-26-003367-c за предметом закупівлі «Послуги з приймання і захоронення безпечного сміття та відходів (Будівельні відходи) код ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям», у зв’язку з тим, що було подано для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. На підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 12:20
Оскарження наміру укласти договір: 28 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з приймання і захоронення безпечного сміття та відходів (Будівельні відходи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03026, Україна, Київська область, м.Київ, Пирогівський шлях,94-96 (полігон №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90513000-6 — Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно умов договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

17 вересня 2021 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2021 11:17
обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Київспецтранс"
#02772037
Переможець 171 100,80
UAH з ПДВ
17 вересня 2021 12:20

Документи

17 вересня 2021 12:20
Електронний підпис
17 вересня 2021 12:14
акц.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2021 12:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Київспецтранс"
#02772037
171 100,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2021 12:20
Електронний підпис
17 вересня 2021 12:14
акц.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2022 15:04
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 16:06
ду прод 20.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 16:01
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:33
ду кст.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 10:41
дог 60110516Б від 28.09.2021.pdf укладений
28 вересня 2021 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 601105/16Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 601105/16Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 205 320,96
UAH (в тому числі ПДВ 34 220,16 UAH)