Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту перетворювачів напруги пасажирських вагонів
Services for the repair of passenger carriages
Services for the repair of passenger carriages
Очікувана вартість
945 564,00 UAH
UA-2021-09-17-002417-a ● e091a52e101c454e95ccb27e3a55dffa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку 380443097353 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision 380443097353 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 945 564,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 17 вересня 2021 15:03 |
Enquiries until: | 08 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 жовтня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 945 564 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049.4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту перетворювачів напруги пасажирських вагонів): Лоти 1-2 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту перетворювачів напруги пасажирських вагонів).5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: Лоти 1-2 - 50220000-3.6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Лоти 1-2 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лоти 1-2 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 945 564,00 грн (дев’ятсот сорок п’ять тисяч п’ятсот шістдесят чотири гривні 00 коп) з ПДВ, в тому числі по кожному лоту:Лот №1: 305 400,00 грн (триста п’ять тисяч чотириста гривень 00 копійок) з ПДВ;Лот №2: 640 164,00 грн (шістсот сорок тисяч сто шістдесят чотири грн. 00 коп) з ПДВ.9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Лоти 1-2 - Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.).10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.10.2021 18:00.11. Умови оплати: Лоти 1-2 - відповідно до умов Договору.12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот №1: 6 108,00 грн. (шість тисяч сто вісім гривень 00 копiйок).Лот №2: 12 792,00 грн. (дванадцять тисяч сімсот дев’яносто дві гривні 00 копiйок).14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації;15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 18.10.2021 18:00.16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Лот №1: 3054,00 грн (три тисячі п’ятдесят чотири гривень 00 коп);Лот №2: 6396,00 грн (шість тисяч триста дев’яносто шість гривень 00 коп).17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги;Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the customer Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsia".2. Code from the customer 41022900.3. Location of the customer *. 21a Simona Petliura Street, Kyiv city, 01032 / Umanska Street 8, Kyiv, 03049.4. Category of the customer: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, specified in paragraph 4, part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement".5. Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots): 50220000-3 Services for the repair, technical maintenance of outdoor transport and related services and services (Services for the repair of passenger carriages): Lot 1-2 - 50220000-3 Services for the repair, technical maintenance of outdoor transport and related services and services (Services for the repair of passenger carriages).5.1. Name of goods or services of each nomenclature item of the subject of procurement and code of goods or services determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary: in accordance with Annex 1 of the tender documentation, code DK 021: 2015: Lot 1-2 - 50220000-3.6. Quantity of goods or scope of works or provision of services: Lot 1-2 - in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.7. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Lot 1-2 - Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation.8. Expected value of the subject of procurement: UAH 945 564,00: Lot 1: UAH 305 400,00. Lot 2: UAH 640 164,00.9. Term of delivery of goods, performance of works, rendering of services: Lot 1-2 - During 2021 (till 31.12.2021).10. Deadline for submission of tender proposals: 18.10.2021 18:00.11. Terms of payment: Lot 1-2 - in accordance with the terms of the Agreement.12. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation.13. The amount of security for tender proposals (if the customer requires it): Lot 1: UAH 6 108,00; Lot 2: UAH 12 792,00.14. Type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): guarantee, namely: - bank guarantee, conditions - in accordance with the tender documentation;15. Date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 18.10.2021 18:00.16. The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: Lot 1: UAH 3054,00; Lot 2: UAH 6396,00.17. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;18. Other information: other conditions according to the tender documentation.Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of this Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million hryvnias - open bidding ;Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
17 вересня 2021 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2021 15:00 |
ТД_Послуги з ремонту перетворювачів.docx | |
17 вересня 2021 15:00 |
Проект договору.doc | |
17 вересня 2021 15:00 |
Оголошенння.doc | |
17 вересня 2021 15:00 |
ADVERTISEMENT.doc |
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 305 400,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 054,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6108 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії,строк та умови надання, зазначені в Додатку № 5 ТД. |
Title: Lot 1
Current status: Complete
Estimated total value: 305 400,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 3 054,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 01 листопада 2021 13:31
Auction planned date: 01 листопада 2021 13:31
Закінчення: 01 листопада 2021 13:54
Позиції
1 посл
Послуги з ремонту перетворювачів напруги пасажирських вагонів
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Services for the repair of passenger carriages
CPV: 50220000-3
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50220000-3. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 18.10.2021 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 жовтня 2021
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПП "КАРОФФ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" |
305 400,00
UAH з ПДВ
|
305 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КАРОФФ" |
300 780,00
UAH з ПДВ
|
300 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КАРОФФ" #35926982 |
Переможець |
300 780,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2021 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2022 08:19
|
звіт КАРОФФ, 21355.docx | укладений |
03 листопада 2022 08:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2022 08:18
|
звіт КАРОФФ, 21355.docx | зміни до договору |
03 листопада 2022 08:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:40
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни.docx | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:40
|
ДУ1 УЗ-ЦЛ2355.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 15:54
|
№УЗЦЛ- 21355Ю від 15.11.2021р.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 09:41
|
договір УЗ-ЦЛ-21355.pdf | укладений |
16 листопада 2021 09:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. Без укладання додаткової угоди. Виправлення технічної помилки, а саме оприлюднення повної сканованої копії договору з усіма листами. |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ- 21355/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ- 21355 повна сканкопія |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору про закупівлю 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А, код – 41022900; категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2021-09-17-002417-a, лот №1. 3) дата укладення та номер договору про закупівлю: від 15.11.2021 р., № УЗ/ЦЛ 21355/Ю. 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: Приватне підприємство «КАРОФФ». 5) ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 35926982. 6) місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону: 62103, Харківська обл., м. Богодухів, вул. Шевченка, 16/4, +380503002760. 7) дата внесення змін до договору про закупівлю:29.12.2021 року 8) випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті: частина 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - дія договору може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі, укладеному в попередньому році; 9) опис змін, що внесені до істотних умов договору: пункти3.2., 4,4., 11.1 до Договору викласти у новій редакції, доповнення Договору Додатком №1а «Технічне завдання» та Додатком №2а «Кількість та вартість послуг з ремонту перетворювачів напруги пасажирських вагонів». 10). Номер додаткової угоди:УЗ/ЦЛ-21355/Ю/ДУ-1 11). Сума договору після внесення змін: 355 614,00 грн. з ПДВ; |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ- 21355/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ-21355/Ю/ДУ-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування в системі загальної суми договору з урахування доп угоди для коректного оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ- 21355/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21355/Ю/ ДУ №1 від 29.12.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |