Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 05520750 |
Вебсайт: | https://pidgorodne.otg.dp.gov.ua/ua# |
Місцезнаходження: | 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вул.Центральна буд.46 |
Контактна особа: |
Катерина Тимошенко +380567611117 snowcrown@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2021 18:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2021 14:51 |
Очікувана вартість: | 460 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надану Послугу здійснюється на підставі підписаного уповноваженими представниками обох Сторін Акта приймання-передачі наданих Послуг протягом десяти банківських днів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2021 18:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2021 18:44 |
ТД.docx | |
16 вересня 2021 18:44 |
Додаток 4.docx | |
16 вересня 2021 18:44 |
Додаток 3.docx | |
16 вересня 2021 18:44 |
Додаток 2.docx | |
16 вересня 2021 18:44 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-30-000022 ● 487a200b317e4c6aad799412a0387957
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2022 23:12 |
07.12.2022 № 353
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.12.2022 № 353
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2021-09-16-012174-b 16.09.2021 Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області Код ЄДРПОУ: 05520750 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-13 16:29:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-16-012174-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 постала в потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-14 10:33:53
Пояснення на запит
У відповідь на запит від 13.12.2022 року повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувана вартість визначено відповідно до потреб замовника з метою отримання можливості управління розвитком громади за допомогою автоматизованого збору та обробки просторових даних, показників соціально-економічного розвитку території, для подальшого аналізу та оцінки, на підставі службової записки начальника відділу містобудування та архітектури Полюшкіної В.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://pidgorodne.otg.dp.gov.ua/rishennya-gromadi/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-10
Додаток:
- копія Службової записки начальника відділу містобудування та архітектури Полюшкіної В. – 1 аркуш.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу, що провів Східний офіс Держаудитслужби (обл.), встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Закону №922, а саме: - на порушення вимог частини другої статті 24 Закону №922 тендерна документація у пункті 1 розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз`яснень до тендерної документації» не містить інформації, якою передбачено, що у разі несвоєчасного надання Замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру; - на порушення вимог частини шостої статті 33 Закону №922 тендерна документація у пункті 2 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» не містить інформації, якою передбачено, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів; - у пункті 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника щодо визначення критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції йдеться посилання на частину першу статті 28 Закону №922. При цьому стаття 28 Закону №922 визначає порядок розкриття тендерних пропозицій, а розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону №922. Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На заперечення оприлюдненого висновку зазначу, що тендерна документація процедури закупівлі «ДК 021:2015: 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Створення компонентів геоінформаційної системи Підгородненської міської ради, завантаження та наповнення баз геопросторових даних геоінформаційної системи)» (UA 2021 09 16 012174-b) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон)., про що зазначено в п. 1 Розділу 1 Тендерної документації. Перелік відомостей, що повинні бути зазначені в тендерній документації, міститься в ч. 2 ст. 22 Закону. Жоден пункт ч. 2 ст. 22 Закону не встановлює вимогу про обов’язкову наявність в тендерній документації інформації, якою передбачено, що у разі несвоєчасного надання Замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Стаття 24 Закону описує порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Дії, що передбачені ч. 2 ст. 24 Закону обов’язкові до виконання електронною системою закупівель, без зазначення в тендерній документації. Жоден пункт ч. 2 ст. 22 Закону не встановлює вимогу про обов’язкову наявність в тендерній документації інформації, якою передбачено, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Вказані дії передбачені ч. 6 ст. 33 Закону і можуть бути використані Замовником без зазначення в тендерній документації. Вказання у пункті 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника щодо визначення критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції номеру статті 28 Закону №922 – це одруківка лише в номері статті Закону, оскільки в тексті пункту 1 розділу 5 Тендерної документації після зазначення номеру статті 28 йде пряма цитата зі статті 29 Закону про те, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій була проведена з дотриманням усіх норм Закону відповідно до статті 29. Вказана одруківка не є порушенням, а лише технічною помилкою, що не вплинула на результати відкритих торгів. Таким чином, жодне зауваження, що вказане у висновку моніторингу, який провів Східний офіс Держаудитслужби (обл.), не є порушенням норм Закону № 922, тому вимога про притягнення до дисциплінарної відповідальності осіб, якими допущені порушення, є безпідставною та такою, котру неможливо виконати. Згідно з п. 14 ч.1 ст. 1 Закону, моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Оскільки, зауваження, що вказані у висновку моніторингу, який провів Східний офіс Держаудитслужби (обл.), не є порушенням норм Закону № 922, вимога здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, є безпідставною та такою, котру неможливо виконати. Ця вимога жодним чином не досягає мети моніторингу згідно з Законом - запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
2023-01-09 10:05:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Оскаржено до суду 16.01.2023 року |
Дата публікації: | 16 січня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 160/848/23 |
Дата відкриття провадження: | 16 січня 2023 |
Документи:
17 січня 2023 08:55
|
Електронний підпис |
16 січня 2023 15:19
|
Електронний підпис |
16 січня 2023 15:18
|
Позов.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2021 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
455 000,00
UAH з ПДВ
|
455 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕСОММ Со |
460 000,00
UAH з ПДВ
|
460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #40287578 |
Переможець |
455 000,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2021 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2024 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2024 13:45
|
ДУ 192_3.pdf | зміни до договору |
05 червня 2024 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2024 13:40
|
ДУ 192_2.pdf | зміни до договору |
05 червня 2024 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 11:51
|
ДУ 192_1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2021 14:23
|
Договір 192.pdf | укладений |
22 жовтня 2021 14:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.03.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |