Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Господарські матеріали, інструменти та обладнання відповідно до специфікації
Очікувана вартість
223,92 UAH
UA-2021-09-16-012046-b ● af7997b0b7d84bc2a403f75a39fa51fe
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
16 вересня 2021
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Вебсайт: | https://nazk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Валерій Швець +380442000883 v.shvets@nazk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42660000-0: Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Електроди Монолит РЦ, 3 мм 1 кг Монолит ПлазмаТек.
Продавець повинен поставити Покупцю Товар, якість якого повинна відповідати вимогам, що зазвичай ставляться на ринку відповідно даного виду Товару та з дотриманням встановлених норм і правил. Контроль якості Товару при прийомі проводиться матеріально відповідальною особою Покупця. У разі поставки Товару неналежної якості, Покупець має право відмовитися від прийняття і оплати такого Товару. Продавець зобов’язаний замінити неякісний Товар за свій рахунок не пізніше 3 (трьох) календарних днів після одержання повідомлення від Покупця про Товар неналежної якості. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.) несе Продавець. Продавець гарантує, що Товар відповідає вимогам щодо його якості, визначеним відповідно до законодавства. Гарантійний строк експлуатації для кожного виду Товару розпочинається з дня підписання Сторонами видаткової накладної та становить термін зазначений у Додатку 1 (Специфікація) до Договору.
Розгорнути
Згорнути
Продавець повинен поставити Покупцю Товар, якість якого повинна відповідати вимогам, що зазвичай ставляться на ринку відповідно даного виду Товару та з дотриманням встановлених норм і правил. Контроль якості Товару при прийомі проводиться матеріально відповідальною особою Покупця. У разі поставки Товару неналежної якості, Покупець має право відмовитися від прийняття і оплати такого Товару. Продавець зобов’язаний замінити неякісний Товар за свій рахунок не пізніше 3 (трьох) календарних днів після одержання повідомлення від Покупця про Товар неналежної якості. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.) несе Продавець. Продавець гарантує, що Товар відповідає вимогам щодо його якості, визначеним відповідно до законодавства. Гарантійний строк експлуатації для кожного виду Товару розпочинається з дня підписання Сторонами видаткової накладної та становить термін зазначений у Додатку 1 (Специфікація) до Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 пачка
Господарські матеріали, інструменти та обладнання відповідно до специфікації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42660000-0 — Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Покупцю належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
16 вересня 2021 18:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К" #32490244 |
Переможець |
223,92
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2021 18:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 18:18
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 18:18
|