Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
13 792,00 UAH
UA-2021-09-16-006315-b 33139b2a8319494d85fc1d890dc4caae
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Папазова

+380983675385 oolll7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031500
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Леваневського, 7
Контактна особа: Ольга Папазова
+380983675385
oolll7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2021 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2021 13:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2021 13:22
Очікувана вартість: 13 792,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 137,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Багатофункціональний пристрій за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Леваневського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2021
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2021 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2021 13:37
Договір куплі-продажу БФП.docx
16 вересня 2021 13:37
ОГОЛОШЕННЯ (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо еквівалента
Дата подання: 17 вересня 2021 13:47
Дата відповіді: 20 вересня 2021 08:32
Шановний замовник? чи будете розглядати еквівалент предмету закупівлі?
Відповідь: Добрий день, еквівалент розглядатиметься, за умови дотримання технічного завдання предмету закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 13 700,00
UAH з ПДВ
13 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Переможець 13 700,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2021 10:07

Документи

04 жовтня 2021 10:07
Електронний підпис
04 жовтня 2021 09:40
ПРОТОКОЛ БФП.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2021 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
13 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2021 10:07
Електронний підпис
04 жовтня 2021 09:40
ПРОТОКОЛ БФП.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 09:07
ДОП.СОГЛ БФП.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 09:05
ПРОТОКОЛ ТТЕХ.ОШИБКИ БФП.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 09:05
ПОВІД БФП.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 09:05
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 12:37
ДОГОВОР МФУ 2.pdf укладений
21 жовтня 2021 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору на поставку товару № 7/1 від 21.10.2021 р , а сааме: - Додати до договору № 7/1 від 21.10.2021р додаток № 2 «Технічні характеристики»; - Внести зміни до п.4.5 і викласти його у наступній редакції: «Строк поставки товару за даним Договором – до 14.12.2021року
Номер договору про закупівлю: № 7/1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML