Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (ноутбук)
Очікувана вартість
59 377,00 UAH
UA-2021-09-16-005938-c d6217b31b7d84b819913f69f671df0f0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітченко Віта Вікторівна

+380536162579 lzosh4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лубенський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів №4 Лубенської міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 25165966
Місцезнаходження: 37503, Україна , Полтавська обл., Лубни, вул. Л.Толстого, 92
Контактна особа: Нікітченко Віта Вікторівна
+380536162579
lzosh4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2021 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2021 10:00
Початок аукціону: 30 вересня 2021 11:13
Очікувана вартість: 59 377,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 296,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Комп'ютерне обладнання (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37503, Україна, Полтавська область, Лубни, Л.Толстого 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Безготівковий розрахунок згідно наданого рахунку та накладної Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2021 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2021 17:42
Оголошення ноутбуки СЗ 3 шт _ 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 18 вересня 2021 21:01
Дата відповіді: 20 вересня 2021 08:36
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, по нашому замовленню вказаних дискримінаційних вимог не прописано.Будь ласка, перечитайте наші вимоги щодо замовлення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 53 502,00
UAH з ПДВ
53 502,00
UAH з ПДВ
Документи
ГЛЕЙ ВАДИМ ПЕТРОВИЧ 59 376,90
UAH з ПДВ
59 376,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2021 09:42
Електронний підпис
29 вересня 2021 09:42
Документ_2021-09-29_093640.pdf
29 вересня 2021 09:42
лист Глей В..pdf
29 вересня 2021 02:10
Електронний підпис
29 вересня 2021 02:10
полтава дог.pdf
29 вересня 2021 02:10
СЕС HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
29 вересня 2021 02:10
паспорт .pdf
29 вересня 2021 02:10
полтава пропозиція.pdf
29 вересня 2021 02:10
полтава аналог дог.pdf
29 вересня 2021 02:10
IMG_0001.pdf
29 вересня 2021 02:10
уставні .pdf
29 вересня 2021 02:10
Договір.pdf
29 вересня 2021 02:10
116.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ГЛЕЙ ВАДИМ ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Відхилено 53 502,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 17:58
ГЛЕЙ ВАДИМ ПЕТРОВИЧ
#3494812717
Переможець 59 376,90
UAH з ПДВ
07 жовтня 2021 11:55

Документи

06 жовтня 2021 17:58
Електронний підпис
06 жовтня 2021 17:57
Протокол.PDF

Документи

07 жовтня 2021 11:54
Електронний підпис
07 жовтня 2021 11:53
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2021 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГЛЕЙ ВАДИМ ПЕТРОВИЧ
#3494812717
59 376,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2021 11:54
Електронний підпис
07 жовтня 2021 11:53
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 15:26
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 11:03
Глей.PDF укладений
18 жовтня 2021 10:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 59 376,90
UAH