Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
постільна білизна
Очікувана вартість
1 246 800,00 UAH
UA-2021-09-16-004207-c ● 86e7782acc984431af09ef27ef1d6e09
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456351989,380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2021 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2021 12:11 |
Очікувана вартість: | 1 246 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 468,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2865 комплект
постільної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (адреси закладів управління освіти і науки БМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39512000-4 — Постільна білизна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2021 11:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2021 15:17 |
проект договору.doc | |
16 вересня 2021 15:16 |
ТД постільна білизна 2021.doc |
20 вересня 2021 11:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 вересня 2021 15:17 |
проект договору.doc
|
|||
16 вересня 2021 15:16 |
ТД постільна білизна 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно документації
Дата подання: 17 вересня 2021 15:25
Дата відповіді: 20 вересня 2021 11:38
Шановний замовник! Поясніть будь ласка, на підставі чого Ви вимагаєте надання сертифікату ISO 14001 виданий уповноваженим (акредитованим) органом в Україні? Ані закон України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2030 року» від 28 лютого 2019 року №2697-VIII, на який Ви посилаєтесь, ані Закон України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", який регулює усі питання з акредитації не передбачають обов'язкової акредитації органів з оцінки відповідності для видачі сертифікатів ISO 14001. Цією вимогою ви порушуєте Закон "Про публічні закупівлі", його вимоги викладені у статті 26 та принципи проведення Закупівель викладених у статті 5 так як цей документ не передбачений чинним законодавством ні для юридичних осіб ні для фізичних осіб-підприємців і вимога стосовно подання сертифікату ISO 14001 виданий уповноваженим (акредитованим) органом в Україні суттєво звужує та обмежує коло учасників, так як прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники які вже мають такий сертифікат, отримати його за час подачі пропозицій не можливо та навіть ті компанії які вже мають такий сертифікат все одно не зможуть прийняти участь так як акредитація на ISO 14001 є тільки у декількох органів з оцінки відповідності. Цим ви обмежуєте конкуренцію, що прямо заборонено Законом "Про публічні закупівлі" та ч. 2 статті 4 Закону України "Про захист економічної конкуренції"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Слід зауважити, що ISO 14001 установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Призначення цього стандарту – надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні із соціально-економічними потребами.
Цей міжнародний стандарт було впроваджено до національної системи стандартизації шляхом тотожного перекладу у грудні 2015 року. ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) почав діяти в Україні з 01.07.2016.
Системний підхід до екологічного управління забезпечить керівництво інформацією, яка буде корисною для досягнення довгострокового успіху та набуття можливостей, що сприятимуть сталому розвитку, завдяки:
- збереженню стану довкілля, запобіганню або зменшенню несприятливих впливів на нього;
- зменшенню потенційного несприятливого впливу та умов довкілля на організацію, її працівників та мешканців населених пунктів, де вона розташована;
- сприянню організації у виконанні обов'язкових для дотримання відповідності вимог; - підвищенню екологічної дієвості;
- контролю (або впливу на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
- досягненню фінансових переваг і переваг у функціонуванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку;
- обміну екологічною інформацією із зацікавленими сторонами.
Дотримання цього стандарту сприяє запобіганню забрудненню, раціональному використанню ресурсів, пом'якшенню наслідків зміни клімату, захисту біорізноманіття тощо, тобто запровадження на підприємстві, установі чи організації технології екологічної політики. Підтвердженням дотримання даного стандарту та запровадження відповідної технології слугує саме свідоцтво/сертифікат ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування".
Цей міжнародний стандарт було впроваджено до національної системи стандартизації шляхом тотожного перекладу у грудні 2015 року. ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) почав діяти в Україні з 01.07.2016.
Системний підхід до екологічного управління забезпечить керівництво інформацією, яка буде корисною для досягнення довгострокового успіху та набуття можливостей, що сприятимуть сталому розвитку, завдяки:
- збереженню стану довкілля, запобіганню або зменшенню несприятливих впливів на нього;
- зменшенню потенційного несприятливого впливу та умов довкілля на організацію, її працівників та мешканців населених пунктів, де вона розташована;
- сприянню організації у виконанні обов'язкових для дотримання відповідності вимог; - підвищенню екологічної дієвості;
- контролю (або впливу на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
- досягненню фінансових переваг і переваг у функціонуванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку;
- обміну екологічною інформацією із зацікавленими сторонами.
Дотримання цього стандарту сприяє запобіганню забрудненню, раціональному використанню ресурсів, пом'якшенню наслідків зміни клімату, захисту біорізноманіття тощо, тобто запровадження на підприємстві, установі чи організації технології екологічної політики. Підтвердженням дотримання даного стандарту та запровадження відповідної технології слугує саме свідоцтво/сертифікат ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування".
Стосовно документації
Дата подання: 20 вересня 2021 11:48
Дата відповіді: 21 вересня 2021 14:53
Шановний Замовник! На наше попереднє питання ви по суті так і не відповіли, а нам дуже хотілося б... У нас є сертифікат ІСО 14001, але він виданий не акредитованим органом сертифікації (це передбачено чинним законодавством). Ви обмежуєте нашу участь у закупівлі. Вимагаємо внести зміни та прибрати вимогу щодо акредитації органу сертифікації стосовно сертифікату ІСО 14001
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Слід зауважити, що закупівля постільної білизни проводиться для дошкільних навчальних закладів управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, саме тому Замовник хоче бути впевненим, що сертифікація видана “органом сертифікації” достовірна і надійна, адже відповідні документи повинні бути видані компетентними (акредитованими, сертифікованими, уповноваженими тощо) органами у відповідній сфері.
Одним із підтвердження достовірності і надійності органу сертифікації є його акредитація Для демонстрації того, що їх процеси чесні, достовірні і їм можна довіряти, органи сертифікації повинні відповідати стандарту ISO 17201. Міжнародний стандарт ISO 17021 говорить про те, яким чином орган сертифікації повинен вести свою діяльність для забезпечення достовірності видаваних сертифікатів відповідності (перевірка зокрема, вимоги до структури, вимоги до персоналу, вимоги зовнішніх ресурсів, вимоги до процесу оцінювання, аналізування та прийняття рішення щодо сертифікації.)
Якщо орган сертифікації відповідає ISO 17021, він може пройти аудит і бути акредитованим органом акредитації. Більшість країн по всьому світу мають власні акредитаційні органи (іноді більше ніж один), що акредитують органи сертифікації. Всі ці органи є членами Міжнародного Акредитаційного Форуму (International Accreditation Forum (IAF).
Таким чином, при виборі органу сертифікації хочемо бути впевнені чи акредитовані вони членом IAF, адже закупівля проводиться для дошкільних навчальних закладів . Існує кілька «органів сертифікації”, які не акредитовані або акредитовані організаціями, які не є членами IAF. Це автоматично не означає, що їх послуги погані, проте, в такому випадку, досить складно довести достовірність без зовнішнього визнання.
Саме тому, вимогу «щодо надання сертифікату на систему екологічного управління у відповідності до вимог ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту, що виданий уповноваженим (акредитованим) органом в Україні, та дійсний на момент подання пропозиції, підтвердити документально атестатом про акредитацію» встановлено в ТД.
Отримати зазначені сертифікати якості може будь-яке підприємство, установа, організація тощо, що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного виконання своїх обов’язків, тому дана вимога не є дискримінаційною.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам тощо. Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на відсутність порушень з боку Замовника статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Ваші вимоги є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Одним із підтвердження достовірності і надійності органу сертифікації є його акредитація Для демонстрації того, що їх процеси чесні, достовірні і їм можна довіряти, органи сертифікації повинні відповідати стандарту ISO 17201. Міжнародний стандарт ISO 17021 говорить про те, яким чином орган сертифікації повинен вести свою діяльність для забезпечення достовірності видаваних сертифікатів відповідності (перевірка зокрема, вимоги до структури, вимоги до персоналу, вимоги зовнішніх ресурсів, вимоги до процесу оцінювання, аналізування та прийняття рішення щодо сертифікації.)
Якщо орган сертифікації відповідає ISO 17021, він може пройти аудит і бути акредитованим органом акредитації. Більшість країн по всьому світу мають власні акредитаційні органи (іноді більше ніж один), що акредитують органи сертифікації. Всі ці органи є членами Міжнародного Акредитаційного Форуму (International Accreditation Forum (IAF).
Таким чином, при виборі органу сертифікації хочемо бути впевнені чи акредитовані вони членом IAF, адже закупівля проводиться для дошкільних навчальних закладів . Існує кілька «органів сертифікації”, які не акредитовані або акредитовані організаціями, які не є членами IAF. Це автоматично не означає, що їх послуги погані, проте, в такому випадку, досить складно довести достовірність без зовнішнього визнання.
Саме тому, вимогу «щодо надання сертифікату на систему екологічного управління у відповідності до вимог ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту, що виданий уповноваженим (акредитованим) органом в Україні, та дійсний на момент подання пропозиції, підтвердити документально атестатом про акредитацію» встановлено в ТД.
Отримати зазначені сертифікати якості може будь-яке підприємство, установа, організація тощо, що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного виконання своїх обов’язків, тому дана вимога не є дискримінаційною.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам тощо. Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на відсутність порушень з боку Замовника статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Ваші вимоги є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Стосовно документації
Дата подання: 20 вересня 2021 11:51
Дата відповіді: 21 вересня 2021 14:56
І ще на додачу. Таких компаній як ми - 95%, так як дуже мало органів сертифікації акредитовані на ІСО 14001. Ви вимогою обмежили конкуренцію і участь багатьох компаній. Якщо ви хочете отримати двох учасників з максимальною ціною і зекономити 0,00001% від суми закупівлі, це ваше право...
Відповідь: Отримати зазначені сертифікати якості може будь-яке підприємство, установа, організація тощо, що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного виконання своїх обов’язків, тому дана вимога не є дискримінаційною.
Стосовно документації
Дата подання: 20 вересня 2021 13:03
Дата відповіді: 21 вересня 2021 14:56
Шановний Замовник! Все одно, відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону "Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством." ви будете вимушені прийняти сертифікати ІСО 14001 видані не акредитованими органами сертифікації, тож для того шоб уникнути будь-яких маніпуляцій з будь-якої сторони повторно вимагаємо прибрати вимогу щодо видачі ІСО 14001 тільки акредитованими НААУ органами сертифікації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Слід зауважити, що закупівля постільної білизни проводиться для дошкільних навчальних закладів управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, саме тому Замовник хоче бути впевненим, що сертифікація видана “органом сертифікації” достовірна і надійна, адже відповідні документи повинні бути видані компетентними (акредитованими, сертифікованими, уповноваженими тощо) органами у відповідній сфері.
Одним із підтвердження достовірності і надійності органу сертифікації є його акредитація Для демонстрації того, що їх процеси чесні, достовірні і їм можна довіряти, органи сертифікації повинні відповідати стандарту ISO 17201. Міжнародний стандарт ISO 17021 говорить про те, яким чином орган сертифікації повинен вести свою діяльність для забезпечення достовірності видаваних сертифікатів відповідності (перевірка зокрема, вимоги до структури, вимоги до персоналу, вимоги зовнішніх ресурсів, вимоги до процесу оцінювання, аналізування та прийняття рішення щодо сертифікації.)
Якщо орган сертифікації відповідає ISO 17021, він може пройти аудит і бути акредитованим органом акредитації. Більшість країн по всьому світу мають власні акредитаційні органи (іноді більше ніж один), що акредитують органи сертифікації. Всі ці органи є членами Міжнародного Акредитаційного Форуму (International Accreditation Forum (IAF).
Таким чином, при виборі органу сертифікації хочемо бути впевнені чи акредитовані вони членом IAF, адже закупівля проводиться для дошкільних навчальних закладів . Існує кілька «органів сертифікації”, які не акредитовані або акредитовані організаціями, які не є членами IAF. Це автоматично не означає, що їх послуги погані, проте, в такому випадку, досить складно довести достовірність без зовнішнього визнання.
Саме тому, вимогу «щодо надання сертифікату на систему екологічного управління у відповідності до вимог ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту, що виданий уповноваженим (акредитованим) органом в Україні, та дійсний на момент подання пропозиції, підтвердити документально атестатом про акредитацію» встановлено в ТД.
Отримати зазначені сертифікати якості може будь-яке підприємство, установа, організація тощо, що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного виконання своїх обов’язків, тому дана вимога не є дискримінаційною.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам тощо. Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на відсутність порушень з боку Замовника статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Ваші вимоги є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Одним із підтвердження достовірності і надійності органу сертифікації є його акредитація Для демонстрації того, що їх процеси чесні, достовірні і їм можна довіряти, органи сертифікації повинні відповідати стандарту ISO 17201. Міжнародний стандарт ISO 17021 говорить про те, яким чином орган сертифікації повинен вести свою діяльність для забезпечення достовірності видаваних сертифікатів відповідності (перевірка зокрема, вимоги до структури, вимоги до персоналу, вимоги зовнішніх ресурсів, вимоги до процесу оцінювання, аналізування та прийняття рішення щодо сертифікації.)
Якщо орган сертифікації відповідає ISO 17021, він може пройти аудит і бути акредитованим органом акредитації. Більшість країн по всьому світу мають власні акредитаційні органи (іноді більше ніж один), що акредитують органи сертифікації. Всі ці органи є членами Міжнародного Акредитаційного Форуму (International Accreditation Forum (IAF).
Таким чином, при виборі органу сертифікації хочемо бути впевнені чи акредитовані вони членом IAF, адже закупівля проводиться для дошкільних навчальних закладів . Існує кілька «органів сертифікації”, які не акредитовані або акредитовані організаціями, які не є членами IAF. Це автоматично не означає, що їх послуги погані, проте, в такому випадку, досить складно довести достовірність без зовнішнього визнання.
Саме тому, вимогу «щодо надання сертифікату на систему екологічного управління у відповідності до вимог ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту, що виданий уповноваженим (акредитованим) органом в Україні, та дійсний на момент подання пропозиції, підтвердити документально атестатом про акредитацію» встановлено в ТД.
Отримати зазначені сертифікати якості може будь-яке підприємство, установа, організація тощо, що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного виконання своїх обов’язків, тому дана вимога не є дискримінаційною.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам тощо. Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на відсутність порушень з боку Замовника статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Ваші вимоги є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-16-004207-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:41879354
Дата подання: 21 жовтня 2021 15:51
Дата подання: 21 жовтня 2021 15:51
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2021 17:10
рішення від 23.10.2021 № 24028.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2021 17:09
інформація про резолютивну частину рішення від 01.11.2021 № 24642.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2021 15:57
рішення від 01.11.2021 № 24642.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2021 16:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення скасовано
Дата виконання рішення замовником: 08 листопада 2021 12:23
Номер скарги: UA-2021-09-16-004207-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:41879354
Дата подання: 19 листопада 2021 21:52
Дата подання: 19 листопада 2021 21:52
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 листопада 2021 20:21
рішення від 23.11.2021№26161.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2021 20:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2021 №26880.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2021 14:53
рішення від 02.12.2021№26880.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2021 16:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Ярослав" |
630 000,00
UAH з ПДВ
|
630 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ |
1 199 862,00
UAH з ПДВ
|
1 199 862,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІМ.ТЕКС" |
1 246 790,70
UAH з ПДВ
|
1 246 790,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Ярослав" #21635240 |
Рішення скасоване |
630 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 15:21
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 жовтня 2021 00:00
|
ПП "Ярослав" #21635240 |
Рішення скасоване |
630 000,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 10:17
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 листопада 2021 00:00
|
ПП "Ярослав" #21635240 |
Відхилено |
630 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 11:10
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 листопада 2021 00:00
|
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ #41879354 |
Відхилено |
1 199 862,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 11:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ІМ.ТЕКС" #42715950 |
Відхилено |
1 246 790,70
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 09:18
|
Інформація про відміну
Дата відміни
12 листопада 2021 09:18
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі