Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
93 600,00 UAH
UA-2021-09-16-003892-b c80a930c421a44729b71944e30ae8eb6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрющенко Людмила Олексіївна

+380612390211 ZOKCZOR@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізький обласний контактний центр" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38664449
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Місто Запоріжжя, проспект Соборний (Леніна), буд.164
Контактна особа: Андрющенко Людмила Олексіївна
+380612390211
ZOKCZOR@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2021 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2021 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2021 23:00
Початок аукціону: 28 вересня 2021 14:12
Очікувана вартість: 93 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 936,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комп'ютер персональний в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, проспект Соборний, буд.164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, проспект Соборний, буд.164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 шт
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, проспект Соборний, буд.164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
Флеш накопичувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, проспект Соборний, буд.164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
SSD-накопичувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, проспект Соборний, буд.164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп'ютерне обладнання Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2021 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2021 08:30
Оголошення.doc
20 вересня 2021 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2021 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2021 08:30
Оголошення.doc
16 вересня 2021 11:28
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 18 вересня 2021 19:52
Дата відповіді: 20 вересня 2021 08:44
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так допускається!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-16-003892-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 18 вересня 2021 19:52
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 вересня 2021 08:39
Згодні. До оголошення п.8 внесені відповідні зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 91 729,00
UAH з ПДВ
91 729,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д" 93 600,00
UAH з ПДВ
93 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2021 16:18
Електронний підпис
25 вересня 2021 16:18
Сертифікат Тінос-Д.rar
25 вересня 2021 16:18
Сервіс центр.pdf
25 вересня 2021 16:18
Пропозиція.pdf
25 вересня 2021 16:18
Паспорт директора.rar
25 вересня 2021 16:18
Довідка банк та баланс.pdf
25 вересня 2021 16:18
Гарантійний лист.pdf
25 вересня 2021 16:18
баланс.PDF
25 вересня 2021 16:18
HP ноутбуки CEC до 23 05 23.pdf
25 вересня 2021 16:18
Certificate-AOC.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ТІНОС-Д"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Переможець 91 729,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2021 09:25

Документи

29 вересня 2021 09:25
Електронний підпис
29 вересня 2021 09:24
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2021 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
91 729,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2021 09:25
Електронний підпис
29 вересня 2021 09:24
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 15:54
Протокол.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 15:51
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 15:51
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 14:46
Договір укладений
05 жовтня 2021 14:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комп'ютер персональний в зборі 1 комплекти 17 429,00
UAH з ПДВ
Ноутбук 3 шт 17 000,00
UAH з ПДВ
Багатофункціональні пристрої 3 шт 5 800,00
UAH з ПДВ
Флеш накопичувач 5 шт 180,00
UAH з ПДВ
SSD-накопичувач 5 шт 1 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 4/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комп'ютер персональний в зборі 1 комплекти 17 429,00
UAH з ПДВ
Ноутбук 3 шт 17 000,00
UAH з ПДВ
Багатофункціональні пристрої 3 шт 5 800,00
UAH з ПДВ
Флеш накопичувач 5 шт 180,00
UAH з ПДВ
SSD-накопичувач 5 шт 1 000,00
UAH з ПДВ