Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з встановлення зупинки громадського транспорту по вул. Машинобудівників, 5 в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (Код за ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
292 399,59 UAH
UA-2021-09-16-003809-c 4c6d82c04054401ab13b4bedf264496e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бардис Олег Миколайович

380445262374 Bardis-om@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧАБАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362160
Вебсайт: http://chabany-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08162, Україна , Київська обл., смт Чабани, вул.Машинобудівників, 4-А
Контактна особа: Бардис Олег Миколайович
380445262374
Bardis-om@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2021 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2021 05:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 292 399,59 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 462,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної безвідкличної банківської гарантії (надалі – Гарантія), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 15.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Учасник оформлює Гарантію в банку, який повинен мати ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів пропозиції). Електронна банківська гарантія повинна бути чинною. Гарантія набирає чинності з дати початку строку її дії, яка не може бути пізнішою ніж дата закінчення строку подання пропозицій. Гарантія повинна бути чинною строком не менше тридцяти робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій (строк дії забезпечення пропозиції повинен відповідати строку дії пропозиції). Дата видачі Гарантії не є датою набрання нею чинності, якщо в тексті не зазначено інакше. У разі, якщо електронна банківська гарантія містить посилання на договір/тощо, у складі пропозиції надається копія договору у повному обсязі/тощо. Розмір забезпечення пропозиції: 1 461,99 грн (Одна тисяча чотириста шістдесят одна гривня 99 коп.). Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну печатку банка-гаранта. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції вказані у пункті 15.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1461.99 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається, не пізніше дати укладення договору, внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 2 відсотків вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем зобов’язань за договором, а також у разі визнання судом результатів спрощеної закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються Законом, договором про закупівлю та договором застави грошових коштів, який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою встановленою Додатком 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Порядок укладення договору застави грошових коштів. З метою своєчасного оформлення договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець протягом 5 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів за формою, яка встановлена Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів. Від імені учасника договір застави підписується керівником або уповноваженою ним особою. Повноваження керівника підтверджуються засвідченою підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копією його статуту (або іншого установчого документу) та документів підтверджуючих повноваження керівника (протокол, наказ, інше). У разі, коли договір застави підписується іншою уповноваженою особою, додатково надається засвідчена печаткою учасника копія довіреності підписана керівником учасника. У разі, якщо установчими документами або змістом довіреності передбачено погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або надання повноважень на підписання правочину іншим органом управління (нагляду, контролю і т.д.) учасника, надаються засвідчені аналогічним чином копії документів, якими надано таке погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або повноваження підписанта договору застави з боку учасника. Датою отримання замовником договору застави із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Замовник протягом трьох робочих днів з дня отримання договору застави від учасника, повертає один підписаний та зареєстрований примірник договору застави учаснику. У разі невідповідності поданих учасником договору застави та документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, або надання договору пізніше зазначеного терміну, замовник не несе відповідальності за несвоєчасне отримання учасником підписаного примірника договору застави для здійснення оплати.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт з встановлення зупинки громадського транспорту по вул. Машинобудівників, 5 в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (Код за ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт з встановлення зупинки громадського транспорту по вул. Машинобудівників, 5 в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (Код за ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник сплачує Підряднику вартість виконаних робіт на протязі 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Актів прийому-передачі (КБ-2в, КБ-3) Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної безвідкличної банківської гарантії (надалі – Гарантія), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 15.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Учасник оформлює Гарантію в банку, який повинен мати ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів пропозиції). Електронна банківська гарантія повинна бути чинною. Гарантія набирає чинності з дати початку строку її дії, яка не може бути пізнішою ніж дата закінчення строку подання пропозицій. Гарантія повинна бути чинною строком не менше тридцяти робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій (строк дії забезпечення пропозиції повинен відповідати строку дії пропозиції). Дата видачі Гарантії не є датою набрання нею чинності, якщо в тексті не зазначено інакше. У разі, якщо електронна банківська гарантія містить посилання на договір/тощо, у складі пропозиції надається копія договору у повному обсязі/тощо. Розмір забезпечення пропозиції: 1 461,99 грн (Одна тисяча чотириста шістдесят одна гривня 99 коп.). Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну печатку банка-гаранта. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції вказані у пункті 15.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.

Сума забезпечення: 1461.99 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно пункту 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається, не пізніше дати укладення договору, внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 2 відсотків вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем зобов’язань за договором, а також у разі визнання судом результатів спрощеної закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються Законом, договором про закупівлю та договором застави грошових коштів, який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою встановленою Додатком 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Порядок укладення договору застави грошових коштів. З метою своєчасного оформлення договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець протягом 5 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів за формою, яка встановлена Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів. Від імені учасника договір застави підписується керівником або уповноваженою ним особою. Повноваження керівника підтверджуються засвідченою підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копією його статуту (або іншого установчого документу) та документів підтверджуючих повноваження керівника (протокол, наказ, інше). У разі, коли договір застави підписується іншою уповноваженою особою, додатково надається засвідчена печаткою учасника копія довіреності підписана керівником учасника. У разі, якщо установчими документами або змістом довіреності передбачено погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або надання повноважень на підписання правочину іншим органом управління (нагляду, контролю і т.д.) учасника, надаються засвідчені аналогічним чином копії документів, якими надано таке погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або повноваження підписанта договору застави з боку учасника. Датою отримання замовником договору застави із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Замовник протягом трьох робочих днів з дня отримання договору застави від учасника, повертає один підписаний та зареєстрований примірник договору застави учаснику. У разі невідповідності поданих учасником договору застави та документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, або надання договору пізніше зазначеного терміну, замовник не несе відповідальності за несвоєчасне отримання учасником підписаного примірника договору застави для здійснення оплати.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно пункту 16 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
16 вересня 2021 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2021 14:39
Оголошення (зупинка).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРДІФАСТ" 292 399,58
UAH з ПДВ
292 399,58
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 вересня 2021 16:49
Електронний підпис
26 вересня 2021 16:49
Електронний підпис
26 вересня 2021 16:47
Цінова пропозиція.pdf
26 вересня 2021 16:47
Цінова пропозиція.pdf _1_.p7s
25 вересня 2021 20:50
Електронний підпис
25 вересня 2021 20:49
Електронний підпис
25 вересня 2021 20:46
Цінова пропозиція.docx.p7s
25 вересня 2021 20:45
Цінова пропозиція.docx
25 вересня 2021 20:45
Цінова пропозиція.pdf.p7s
25 вересня 2021 20:45
Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2021 20:44
Проект договору.pdf.p7s
25 вересня 2021 20:44
Проект договору.pdf
24 вересня 2021 20:49
Електронний підпис
24 вересня 2021 20:47
Відповідність ТЗ.pdf.p7s
24 вересня 2021 20:47
Гарантійні листи.pdf.p7s
24 вересня 2021 20:47
дц.pdf.p7s
24 вересня 2021 20:46
Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 вересня 2021 20:46
Аналогічні договори.pdf.p7s
24 вересня 2021 20:46
Відповідність ТЗ.pdf.p7s
24 вересня 2021 20:46
акт огляду.pdf.p7s
24 вересня 2021 20:46
Гарантійні листи.pdf.p7s
24 вересня 2021 20:45
Договір_гарантії 1.pdf.p7s
24 вересня 2021 20:25
Електронний підпис
24 вересня 2021 20:24
Електронний підпис
24 вересня 2021 19:42
Електронний підпис
24 вересня 2021 19:36
Електронний підпис
24 вересня 2021 19:32
Електронний підпис
24 вересня 2021 19:30
Ліцензія.pdf
24 вересня 2021 19:30
Гарантия 20797.zip
24 вересня 2021 19:30
Гарантия 20797.pdf.p7s
24 вересня 2021 19:30
189-ДЦ-ССР.rtf
24 вересня 2021 19:30
189-ДЦ-ОПРЛС-2-1-1.rtf
24 вересня 2021 19:30
189-ДЦ-ОПР.rtf
24 вересня 2021 19:30
Гарантійні листи.pdf
24 вересня 2021 19:30
Гарантия 20797.pdf
24 вересня 2021 19:30
189-ДЦ-ДФ-2-1-1.rtf
24 вересня 2021 19:30
189.imd
24 вересня 2021 19:30
189-ДЦ-ВОБ.rtf
24 вересня 2021 19:30
Довіреність.pdf _4_.p7s
24 вересня 2021 19:30
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2021 19:30
Ліцензія.pdf _4_.p7s
24 вересня 2021 19:30
189-ДЦ-ОС-2-1.rtf
24 вересня 2021 19:30
Договір_гарантії 1.pdf
24 вересня 2021 19:30
189-ДЦ-ИВРЛС-2-1-1.rtf
24 вересня 2021 19:30
Ліцензія.pdf _5_.p7s
24 вересня 2021 19:30
Відповідність ТЗ.pdf
24 вересня 2021 19:30
Аналогічні договори.pdf
24 вересня 2021 19:30
Оборотньо-сальдова_1.xls
24 вересня 2021 19:30
Довіреність.pdf
24 вересня 2021 19:30
1_33502.pdf
24 вересня 2021 19:30
акт огляду.pdf
24 вересня 2021 19:30
189-ДЦ-ЛС1-2-1-1.rtf
24 вересня 2021 19:30
Довіреність.pdf _5_.p7s
24 вересня 2021 19:30
Гарантия 20797.pdf _1_.p7s
24 вересня 2021 19:30
189-ДЦ-ИВР.rtf
24 вересня 2021 19:30
Оборотньо-сальдова_2.xls

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРДІФАСТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантия 20797.zip

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРДІФАСТ"
#40425227
Переможець 292 399,58
UAH з ПДВ
29 вересня 2021 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2021 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРДІФАСТ"
#40425227
292 399,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 10:49
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 14:42
Договір 08.10-02.pdf укладений
08 жовтня 2021 14:42

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 жовтня 2021 15:09
292 399,58 UAH UA668201720344261045100022800
Чабанівська селищна рада
UA633073500000026008000934901
ТОВ "ХАРДIФАСТ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 292 399,58
UAH (в тому числі ПДВ 48 733,26 UAH)