Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розробка схеми організації руху великовагового транспорту по греблі ДГЕС, І-му та ІІ-му мостах Преображенського і на прилеглих ділянках вулично-шляхової мережі м. Запоріжжя. Введення тимчасової заборони руху вантажних автомобілів по мостовій споруді «Автомобільний арочний міст через річку Старий Дніпро» (розташованого по вул. Таганська міста Запоріжжя)» (Коригування 2))
Очікувана вартість
171 720,00 UAH
UA-2021-09-16-002780-b 0dd60809583b41fbad9983acda9003c2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Заволока

+380617171886 nataliia.zavoloka@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Наталія Заволока
+380617171886
nataliia.zavoloka@zp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2021 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2021 16:00
Очікувана вартість: 171 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 858,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель у вигляді електронного документу, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1700 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника – переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - гарантію. Гарантія повинна бути не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю, на підставі Договору забезпечення виконання Договору, укладеного між учасником та Замовником (Додаток 12). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % вартості договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


71322500-6 Послуги з інженерного проектування дорожньої інфраструктури.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка схеми організації руху великовагового транспорту по греблі ДГЕС, І-му та ІІ-му мостах Преображенського і на прилеглих ділянках вулично-шляхової мережі м. Запоріжжя. Введення тимчасової заборони руху вантажних автомобілів по мостовій споруді «Автомобільний арочний міст через річку Старий Дніпро» (розташованого по вул. Таганська міста Запоріжжя)» (Коригування 2)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, в м. Запоріжжя, Гребля ДГЕС, І-й та ІІ-й мости Преображенського і прилеглі ділянки вулично-шляхової мережі, арочний міст через річку Старий Дніпро, розташований по вул. Таганська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71322500-6 — Послуги з інженерного проектування дорожньої інфраструктури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування : місцевий бюджет. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет Договору на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель у вигляді електронного документу, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно.

Сума забезпечення: 1700 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія.
Вимоги до документу: Гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель у вигляді електронного документу, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника – переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - гарантію. Гарантія повинна бути не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю, на підставі Договору забезпечення виконання Договору, укладеного між учасником та Замовником (Додаток 12). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % вартості договору.
16 вересня 2021 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2021 10:44
Вимоги закупівлі.docx
16 вересня 2021 10:44
Титул.pdf
16 вересня 2021 10:44
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
16 вересня 2021 10:44
Додаток 13_с.docx
16 вересня 2021 10:44
Додаток 12_с.docx
16 вересня 2021 10:44
Додаток 11_с.docx
16 вересня 2021 10:44
Додаток 10_с.docx
16 вересня 2021 10:44
Додаток 9_с.docx
16 вересня 2021 10:44
Додаток 8_с проект Договору.docx
16 вересня 2021 10:44
Додаток 7_С технічна специфікація.docx
16 вересня 2021 10:44
Додаток 6_с.docx
16 вересня 2021 10:44
Додаток 5_с.docx
16 вересня 2021 10:44
Додаток 4_с кваліфікація.docx
16 вересня 2021 10:44
Додаток 3_с.docx
16 вересня 2021 10:44
Додаток 2_с.docx
16 вересня 2021 10:44
Додаток 1_с.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Фізична особа-підприємець Швацька Тетяна Володимирівна 149 688,00
UAH з ПДВ
149 688,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 вересня 2021 09:59
Електронний підпис
28 вересня 2021 09:56
Електронний підпис
28 вересня 2021 09:55
20. Довідка про досвід.pdf
28 вересня 2021 09:55
18. Лист-підтвердження.pdf
28 вересня 2021 09:55
7. Додаток 3 Пропозиція.pdf
28 вересня 2021 09:55
24.Банківська гарантія.zip
28 вересня 2021 09:55
23.Копія Витягу з ЄДР.pdf
28 вересня 2021 09:55
21.Паспорт+код.pdf
28 вересня 2021 09:55
14.Документи працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Швацька Тетяна Володимирівна

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Швацька Тетяна Володимирівна
#2135808449
Переможець 149 688,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2021 14:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2021 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Швацька Тетяна Володимирівна
#2135808449
149 688,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 12:34
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 16:56
ДУ 1 до Договору 95_21_53_с від 06.10.2021.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 16:56
Додаток 3 згідно ДУ 1 до Договору 95_21_53_с від 06.10.2021.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 16:56
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 10:54
Договір 95_21_53_с від 06.10.2021.pdf укладений
06 жовтня 2021 10:52
Додаток 2 до договору 95_21_53_с від 06.10.2021.pdf укладений
06 жовтня 2021 10:52
Додаток 3 до договору 95_21_53_с від 06.10.2021.pdf укладений
06 жовтня 2021 10:52
Додаток 1 до договору 95_21_53_с від 06.10.2021.pdf укладений
06 жовтня 2021 10:52

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
01 грудня 2021 10:22
149 688,00 UAH UA458201720344220015000095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA123133990000026006055740680
ФОП Швацька Тетяна Володимирiвна
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт,
Номер договору про закупівлю: 95/21/53/c
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору 95/21/53/с від 06.10.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 149 688,00
UAH