Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг по веденню технічного нагляду на об'єкті "Капітальний ремонт теплової мережі від котельні по вул. Індустріальна смт. Куп'янськ-Вузловий (в районі НВК № 3 вул. Комарова, 1 смт. Куп'янськ-Вузловий)"
Очікувана вартість
1 045,00 UAH
UA-2021-09-16-002291-b 6125f8711b3f44499ee39ce5e21c59d2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Артем Вікторович

380574251951 artemon_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22726737
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, Харківська обл., місто Куп'янськ, ПРОСПЕКТ КОНСТИТУЦІЇ, будинок 5
Контактна особа: Коваленко Артем Вікторович
380574251951
artemon_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Надання послуг по веденню технічного нагляду на об'єкті "Капітальний ремонт теплової мережі від котельні по вул. Індустріальна смт. Куп'янськ-Вузловий (в районі НВК № 3 вул. Комарова, 1 смт. Куп'янськ-Вузловий)"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Надання послуг по веденню технічного нагляду на об'єкті "Капітальний ремонт теплової мережі від котельні по вул. Індустріальна смт. Куп'янськ-Вузловий (в районі НВК № 3 вул. Комарова, 1 смт. Куп'янськ-Вузловий)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

16 вересня 2021 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рогожинський О.П.
#1905321639
Переможець 1 045,00
UAH
16 вересня 2021 10:34

Документи

16 вересня 2021 10:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 11:13
ДУ 1 до договору № 175 від 13.09.2021.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:12
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до актів виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML