Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Маріупольський морський торговельний порт" |
Код ЄДРПОУ: | 01125755 |
Вебсайт: | https://marport.net/uk/ |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Луніна, 99 |
Контактна особа: |
Страхов Євген Михайлович +380629408764 e.strahov@marport.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2021 10:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2021 10:18 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2021 12:12 |
Очікувана вартість: | 2 628 239,03 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 141,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 78000,00грн. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Луніна, будинок 99, п/р № UA 143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net.Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 78000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір: 5% вартості договору Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься не пізніше дати укладення договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника (Поточний рахунок Замовника№ UA413223130000026003000000059 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ «Державний експортно-імпортний банк України» у м. Запоріжжі, код банку 322313, ЄДРПОУ банку 26252228; код за ЄДРПОУ ДП «ММТП» 01125755). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. В інших випадках забезпечення виконання договору не повертається. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, перераховуються на рахунок замовника. Спосіб повернення забезпечення: після настання вищевказаних підстав повернення здійснюється згідно наданого письмового запиту учасника-переможця шляхом перерахування коштів на рахунок вказаний в цьому письмовому запиті. Окрім рахунку (з наданням оригіналу довідки з банку) на який необхідно здійснити повернення забезпечення, в письмовому запиті обов’язково вказуються: - реквізити учасника-переможця, - телефонний номер, ПІБ контактної особи, - номер телефону/факсу, - номер процедури закупівлі щодо якої було надано забезпечення. Запит оформлюється на ім’я голови тендерного комітету ДП «ММТП» |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44330000-2: Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2021 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2021 10:14 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-11-000173 ● 9a1aadf7833344ac9aa6d15e2d7b80cf
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 18:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.02.2022 № 69
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 11.02.2022 № 69
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15. UA-2021-09-16-000978-c 16.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-14 16:43:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сортовий та арматурний металопрокат», ДК 021:2015:44330000-2: Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі, очікуваною вартістю 2 628 239,03 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-16-000978-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. З яких причин в оприлюдненому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2021-09-16-000978-c очікувана вартість предмета закупівлі (2 628 239,03 грн) відрізняється від очікуваної вартості зазначеної в річному плані закупівель
(3 153 886,84 грн)?
2. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чи були дотримані переможцем торгів – Товариством з обмеженою відповідальністю «АГРАРІЙ» вимоги підпункту 2 пункту 4 та пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 11:18:59
ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі товару: Код ДК 021:2015 44330000-2 «Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі» (сортовий та арматурний металопрокат) UA-2021-09-16-000978-c стосовно запиту Державної аудиторської служби України, оприлюднених в електронній системі закупівель 14.02.2022 року, надаємо наступні пояснення.
1. Щодо питання «З яких причин в оприлюдненому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2021-09-16-000978-c очікувана вартість предмета закупівлі (2 628 239,03 грн) відрізняється від очікуваної вартості зазначеної в річному плані закупівель (3 153 886,84 грн)».
Відповідно до принципів здійснення публічних закупівель замовник має забезпечити рівні умови для всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм, що беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях. Керуючись принципами, викладеними в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», під час оголошення закупівель в системі електронних закупівель ProZorro (на торговому майданчику https://www.dzo.com.ua) Замовником вказана очікувана вартість закупівлі без врахування ПДВ, чим забезпечено єдиний недискримінаційний підхід до всіх учасників процедур закупівель, з метою виключення преференцій учасникам, які не є платниками податку на додану вартість (платники єдиного податку, нерезиденти, інш.), по відношенню до учасників, які є платниками податку на додану вартість.
В оголошенні вказана очікувана вартість зазначеної закупівлі - 2 628 239,03 грн. без ПДВ. У формі річного плану закупівлі на 2021 рік вказано очікувану вартість закупівлі 3 153 886,84 грн. з ПДВ. В річному плані ми зазначаємо очікувану вартість повну, тобто з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі ПДВ. Навіть якщо потім оголошуємо закупівлю без ПДВ.
При цьому, в тендерній документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником торгів за формою, наведеною в Додатку №2 до тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ).
Аукціон також здійснюється за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ.
Згідно з частиною 4 тендерної документації – «Якщо Переможець є платником ПДВ, при укладанні договору на загальну вартість пропозиції (без ПДВ) буде нараховано ПДВ.» Також, в частині 3 проекту договору «Вартість договору» (Додаток №3 до тендерної документації) вказано:
«3.1. Загальна вартість Договору згідно _ (Додаток №__), складає: грн. (грн. коп.), з урахуванням ПДВ: ___ грн. (у разі сплати)».
У повній відповідності з вищевказаними умовами вартість договору від 27.10.2021 №20-17/21/428 укладеного з переможцем торгів склала 3019966.32 грн. з ПДВ, що відповідає змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі 2516638.60 грн. без ПДВ.
Вищевказана інформація жодним чином не суперечить вимогам законодавства та частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.»
Одне з додаткових роз’яснень можна знайти в PROZORRO ІНФОБОКС - стаття «ЯК ВИГІДНІШЕ ОГОЛОСИТИ ЗАКУПІВЛЮ: З ПДВ ЧИ БЕЗ ПДВ» (https://infobox.prozorro.org/articles/yak-vigidnishe-ogolositi-zakupivlyu-z-pdv-chi-bez-pdv) в якій пояснена аналогічна ситуація, коли Замовник є платником ПДВ, то він зможе включити суму податку в податковий кредит і таким чином компенсувати різницю в пропозиціях між постачальниками платниками і неплатниками ПДВ. Для цього замовник платник ПДВ може оголосити закупівлі без ПДВ. А в річному плані підприємства зазначається очікувана вартість повна, тобто з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі ПДВ. Навіть якщо потім оголошується закупівля без ПДВ.
Окремо слід зазначити, що складання річного плану є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та передує їх проведенню. Проводити планування та визначати орієнтовну суму закупівлі замовник може без затвердженого кошторису. Оголошення закупівлі UA-2021-09-16-000978-c здійснювалось з урахуванням затвердженого кошторису та моніторингу цін на ринку на основі актуальних даних перед початком оголошення закупівлі, що жодним чином не порушує ч. 1 статті 4 Закону, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі зазначена в оголошенні без урахування ПДВ не перевищує очікувану вартість зазначену у формі річного плану закупівель UA-P-2021-09-09-006826-c та відповідає вимогам п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» максимальна економія, ефективність та пропорційність.
2. Щодо питання «Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)».
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалося на підставі наступних документів: техніко-економічне обґрунтування та три комерційні пропозиції (додаються).
Також, надаємо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://marport.net/uk/dovidkova-informatsiia/insha-informatsiia (вкладинка - Інформація щодо процедур закупівель згідно з постановою КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (На 12.08.2021)).
3. Щодо питання «Чи були дотримані переможцем торгів – Товариством з обмеженою відповідальністю «АГРАРІЙ» вимоги підпункту 2 пункту 4 та пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника».
Переможцем торгів ТОВ «АГРАРІЙ» (м.Кам’янське) були дотримані в повному обсязі вимоги підпункту 2 пункту 4 та пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, підтверджуючі документи додаються, а саме:
- довідка про повноваження керівника (на підтвердження підпункту 2 пункту 4 розділу 6 тендерної документації Замовника);
- протокол про призначення керівника (на підтвердження підпункту 2 пункту 4 розділу 6 тендерної документації Замовника);
- наказ про зміну прізвища керівника (на підтвердження підпункту 2 пункту 4 розділу 6 тендерної документації Замовника);
- протокол про продовження повноважень керівника (на підтвердження підпункту 2 пункту 4 розділу 6 тендерної документації Замовника);
- виписка по рахунку ДП «ММТП» за 12.10.2021р. (на підтвердження пункту 6 розділу 6 тендерної документації Замовника, внесення ТОВ «АГРАРІЙ» (м.Кам’янське)12.10.21р. забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% вартості договору (150998,32грн.).
Додатки :
- техніко-економічне обґрунтування на 3арк.;
- три комерційні пропозиції на 11 арк.;
- довідка про повноваження керівника на 1 арк.;
- протокол про призначення керівника на 1 арк.;
- наказ про зміну прізвища керівника на 1 арк.;
- протокол про продовження повноважень керівника на 1 арк;
- виписка по рахунку ДП «ММТП» за 12.10.2021р. на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2021 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АГРАРІЙ |
2 516 638,60
UAH
|
2 516 638,60
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПС-СНАБ" |
2 627 260,00
UAH
|
2 627 260,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АГРАРІЙ #30168625 |
Переможець |
2 516 638,60
UAH
|
11 жовтня 2021 08:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 12:12
|
договір | укладений |
27 жовтня 2021 11:33
|