Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички медичні
Очікувана вартість
42 950,00 UAH
UA-2021-09-15-010990-b c477b29b0ca74af198b9fad5f3505f98
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Айвазова Катерина

+380342750634 mkpc.if@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20551995
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Чорновола, буд. 49
Контактна особа: Айвазова Катерина
+380342750634
mkpc.if@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Товар, що поставляється, повинен відповідати вимогам нормативно-правових актів, стандартів, технічних регламентів, технічних умов, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до його якості та маркування, або зразкам (еталонам), не заборонений відповідним державним органом для виготовлення та реалізації. Постачальник повинен засвідчити якість Товару, що поставляється, належними документами (сертифікатом якості, сертифікатом відповідності, сертифікатом походження, технічним паспортом, тощо), а також у необхідній кількості передати належним чином оформлені експлуатаційні документи, які надаються Покупцю разом з Товаром (технічні паспорти, гарантійні талони/свідоцтва, інструкції з експлуатації, тощо). Закупівля проводиться згідно постанови КМУ № 225 від 20.03.2020 року "Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України". Відомості про кінцевого бенефіціарного власника - відсутні.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пара
Рукавички медичні латексні хірургічні, неприпудрені стерильні, розмір 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Чорновола, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
4000 пара
Рукавички нітрилові, нестерильні, неприпудрені, розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Чорновола, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
1500 пара
Рукавички медичні латексні хірургічні, неприпудрені стерильні, розмір 7,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Чорновола, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

15 вересня 2021 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОЛІЙНИК ІВАННА ВАСИЛІВНА
#3553501402
Переможець 42 950,00
UAH
15 вересня 2021 16:21

Документи

15 вересня 2021 16:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 13:45
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 16:23
Договір №450 від 15.09.2021.pdf укладений
15 вересня 2021 16:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 42 950,00
UAH