Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розподіл води
Очікувана вартість
9 967,78 UAH
UA-2021-09-15-002937-b ● 61750a8a603c4f1688a871189e9eb03c
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143212 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66 |
Контактна особа: |
Валентина Павленко +380414296283, +380414296283 osvita-kor.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: замовник може застосовувати переговорну процедуру закупівлі згідно ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі»: «закупівля може здійснюватися як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону. Оскільки ринок водопостачання, відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» є сферою діяльності суб’єктів природних монополій, відповідно до п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутності конкуренції з технічних причин.», враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції на відповідному ринку (в тому числі з відсутності конкуренції з технічних причин) єдиним можливим надавачем послуг ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води є постачальник Комунальне підприємство «Грозинське» Коростенської міської ради, який займає монопольне становище на ринку водопостачання для Михайлівського ліцею та Михайлівського ЗДО, Бехівської філії Васьковицького ліцею Коростенської міської ради та Бехівського ЗДО Житомирської області в межах діючих мереж (Закон України «Про природні монополії») для закупівлі послуги може застосовуватись переговорна процедура закупівлі.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): відповідно пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції на відповідному ринку постачання послуг у сфері водопостачання (єдиний можливий постачальник – Комунальне підприємство «Грозинське» Коростенської міської ради, який займає монопольне становище на ринку централізованого водопостачання для Михайлівського ліцею та Михайлівського ЗДО, Бехівської філії Васьковицького ліцею Коростенської міської ради та Бехівського ЗДО Житомирської області в межах діючих мереж (Закон України «Про природні монополії») для закупівлі послуги може застосовуватись переговорна процедура закупівлі. (ідентифікаційний код 30229169, місцезнаходження: 11542, Житомирська обл., Коростенський р-н, село Грозине, вул. Тимірязєва, буд. 26
Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі:
- технічні можливості щодо предмету закупівлі.
- надання послуг з водопостачання для потреб Михайлівського ліцею та Михайлівського ЗДО, Бехівської філії Васьковицького ліцею Коростенської міської ради та Бехівського ЗДО відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради може відбуватись відповідно до наявності права доступу до мережі з технічних причин, так як Комунальне підприємство «Грозинське» Коростенської міської ради є єдиним виконавцем по наданню відповідних послуг належної якості та управитель основних засобів на відповідних територіях розташування закладу відділу освіти. Відповідно не укладання договору з Комунальним підприємством «Грозинське» Коростенської міської ради може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зокрема порушень санітарних правил та норм в 2021р.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): відповідно пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції на відповідному ринку постачання послуг у сфері водопостачання (єдиний можливий постачальник – Комунальне підприємство «Грозинське» Коростенської міської ради, який займає монопольне становище на ринку централізованого водопостачання для Михайлівського ліцею та Михайлівського ЗДО, Бехівської філії Васьковицького ліцею Коростенської міської ради та Бехівського ЗДО Житомирської області в межах діючих мереж (Закон України «Про природні монополії») для закупівлі послуги може застосовуватись переговорна процедура закупівлі. (ідентифікаційний код 30229169, місцезнаходження: 11542, Житомирська обл., Коростенський р-н, село Грозине, вул. Тимірязєва, буд. 26
Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі:
- технічні можливості щодо предмету закупівлі.
- надання послуг з водопостачання для потреб Михайлівського ліцею та Михайлівського ЗДО, Бехівської філії Васьковицького ліцею Коростенської міської ради та Бехівського ЗДО відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради може відбуватись відповідно до наявності права доступу до мережі з технічних причин, так як Комунальне підприємство «Грозинське» Коростенської міської ради є єдиним виконавцем по наданню відповідних послуг належної якості та управитель основних засобів на відповідних територіях розташування закладу відділу освіти. Відповідно не укладання договору з Комунальним підприємством «Грозинське» Коростенської міської ради може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зокрема порушень санітарних правил та норм в 2021р.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2021 10:48 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води
Розподіл води (для забезпечення потреб Михайлівського ліцею та Михайлівського ЗДО, Бехівської філії Васьковицького ліцею та Бехівського ЗДО Коростенської міської ради)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розподіл води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється на підставі актів наданих послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
15 вересня 2021 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2021 10:45 |
Протокол переговорів.pdf | |
15 вересня 2021 10:45 |
Повідомлення.pdf | |
15 вересня 2021 10:45 |
Обгрунтування.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРОЗИНСЬКЕ" КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" #30229169 |
Переможець |
9 967,78
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 14:48
|
Дод. угода №1 від 24.11.2021р. до дог. №216 від 27.09.2021р..pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2021 08:43
|
договір №216 від 27.09.2021.pdf | укладений |
27 вересня 2021 08:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 216 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |