Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічної підтримки та супроводу облікових систем програмного забезпечення: встановлення додаткових програмних розширень, налаштування, технічна підтримка, обслуговування облікових систем та встановлення актуальних поновлень для автоматизованої передачі даних в систему «Є Ліки», взаємодії облікової системи з фіскальним реєстратором, код за ДК 021:2015: 72250000-2 – Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2021-09-14-007615-b 3785bc7c51824450b5d0f3f832eb07e7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Вакаров

+380506408860 zakupkivera@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01992156
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Контактна особа: Віра Вакаров
+380506408860
zakupkivera@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Послуги з технічної підтримки та супроводу облікових систем програмного забезпечення: встановлення додаткових програмних розширень, налаштування, технічна підтримка, обслуговування облікових систем та встановлення актуальних поновлень для автоматизованої передачі даних в систему «Є Ліки», взаємодії облікової системи з фіскальним реєстратором, код за ДК 021:2015: 72250000-2 – Послуги, пов’язані із системами та підтримкою, згідно договору.Тип процедури закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Джерело фінансування:Кошти НСЗУ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 година
Послуги з технічної підтримки та супроводу облікових систем програмного забезпечення: встановлення додаткових програмних розширень, налаштування, технічна підтримка, обслуговування облікових систем та встановлення актуальних поновлень для автоматизованої передачі даних в систему «Є Ліки», взаємодії облікової системи з фіскальним реєстратором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

14 вересня 2021 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОВГАНИЧ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ
#3335303238
Переможець 21 000,00
UAH
14 вересня 2021 14:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:37
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 10:35
Додаткова угода №1 до договору №91 від14.09.21р.070921.1.pdf зміни до договору
04 січня 2022 10:32
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 14:58

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з технічної підтримки та супроводу облікових систем програмного забезпечення: встановлення додаткових програмних розширень, налаштування, технічна підтримка, обслуговування облікових систем та встановлення актуальних поновлень для автоматизованої передачі даних в систему «Є Ліки», взаємодії облікової системи з фіскальним реєстратором 50 година 420,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням потреби Замовника сторони домовились зменшити обсяги закупівлі згідно Договору на 12390,00 грн., без ПДВ». Ціна цього договору становить 8610,00 грн. (вісім тисяч шістсот десять гривень, 00 копійок) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 070921/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з технічної підтримки та супроводу облікових систем програмного забезпечення: встановлення додаткових програмних розширень, налаштування, технічна підтримка, обслуговування облікових систем та встановлення актуальних поновлень для автоматизованої передачі даних в систему «Є Ліки», взаємодії облікової системи з фіскальним реєстратором 20.5 година 420,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 610,00
UAH