Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

машина пральна з проміжним віджиманням (ДК 021:2015 42716120-5), Машина сушильно-прасувальна (ДК 021:2015 42716200-0)
Очікувана вартість
323 000,00 UAH
UA-2021-09-14-003091-a 1df3ed0c08814cc68eb8a5f4fb14d724
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Тетяна Валеріївна

380577486181 RGAV10@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА РЖАВЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189593
Місцезнаходження: 62459, Україна , Харківська обл., с. Ржавець, ВУЛИЦЯ ВЕСЕЛА, будинок 43
Контактна особа: Хоменко Тетяна Валеріївна
380577486181
RGAV10@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Оголошення про проведення процедури відкритих торгів було заплановано, та оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням: План закупівлі: UA-P-2021-06-10-008794-b Оголошення закупівлі: UA-2021-06-10-004626-c На участь у процедурі отримано пропозицію від ФОП Зубова Віталіна Вікторівна. Відповідно до п.1 ч.2 ст. 32 Закону «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. У Замовника залишилась необхідність придбати машини пральної з проміжним віджиманням (ДК 021:2015 42716120-5), Машини сушильно-прасувальної (ДК 021:2015 42716200-0) Оголошення про проведення процедури відкритих торгів було заплановано, та оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням: План закупівлі: UA-P-2021-07-07-006997-c Оголошення закупівлі: UA-2021-07-07-003639-b На участь у процедурі отримано пропозицію від ФОП Зубова Віталіна Вікторівна Відповідно до п.1 ч.2 ст. 32 Закону «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. У Замовника залишилась необхідність придбати машини пральної з проміжним віджиманням (ДК 021:2015 42716120-5), Машини сушильно-прасувальної (ДК 021:2015 42716200-0) відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: - якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Замовником двічі було відмінено відкриті торги по закупівлі ДК 021:2015 42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів машина пральна з проміжним віджиманням (ДК 021:2015 42716120-5), Машина сушильно-прасувальна (ДК 021:2015 42716200-0) . Замовником двічі було відмінено відкриті торги по закупівлі ДК 021:2015 ДК 021:2015 42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів (машини пральної з проміжним віджиманням (ДК 021:2015 42716120-5), Машини сушильно-прасувальної (ДК 021:2015 42716200-0). На підставі вищезазначеного, прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі. Запрошення на участь у переговорній процедурі закупівлі було направлено Учаснику , та в ньому йому було запропоновано надати свою пропозицію відповідно до умов тендерної документації, яка оприлюднена за оголошенням № UA-2021-07-07-003639-b та надати під час проведення переговорів підтвердження про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України Про публічні закупівлі.Під час проведення переговорів Учасник тендерному комітету свою пропозицію відповідно до умов тендерної документації та підтвердження про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі." На підставі вищезазначеного після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з учасником процедури закупівлі, прийнято рішення щодо укладення договору про закупівлю.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2021 17:56
Оскарження наміру укласти договір: 25 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Машина пральна з проміжним віджиманням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62459, Україна, Харківська область, с. Ржавець, вул. Весела, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42716120-5 — Пральні машини
1 шт.
Машина сушильно-прасувальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62459, Україна, Харківська область, с. Ржавець, вул. Весела, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42716200-0 — Сушильні машини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника з відстрочкою платежу протягом 20 (двадцяти) банківських днів після отримання товару згідно видаткової накладної, при наявності коштів на бюджетних рахунках. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних асигнувань. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з місцевого бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред’явлення штрафних санкцій щодо оплати за послуги Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

14 вересня 2021 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЗУБОВА ВІТАЛІНА ВІКТОРІВНА
#3398306408
Переможець 322 000,00
UAH
14 вересня 2021 17:56

Документи

14 вересня 2021 17:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2021 17:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЗУБОВА ВІТАЛІНА ВІКТОРІВНА
#3398306408
322 000,00
UAH
Документи

Документи

14 вересня 2021 17:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:38
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 16:25
Д.у.1 дог.82від28.09.2021.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 10:17
Дог.82від28.09.21.pdf укладений
29 вересня 2021 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ №1 від 29.09.2021р.Сума договору після внесення змін – залишається без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 322 000,00
UAH