Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з консультаційно-інформаційного супроводу процесу громадських обговорень щодо заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки (CEO) та розробки звіту CEO проекту документу державного планування (ДДП) «Генеральний план, суміщений з детальним планом території в скороченому складі для м. Любомль Волинської області (актуалізація)
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2021-09-14-002948-a ed00c497bb734565bf8ea057c0e37663
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копилов Михайло Сергійович

+380636153693 lubomlmisto@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Любомльська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04051336
Вебсайт: http://www.lubomlmisto.in.ua
Місцезнаходження: 44301, Україна , Волинська обл., ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, 2
Контактна особа: Копилов Михайло Сергійович
+380636153693
lubomlmisto@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79320000-3: Послуги з опитування громадської думки


Послуги з консультаційно-інформаційного супроводу процесу громадських обговорень щодо заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки (CEO) та розробки звіту CEO проекту документу державного планування (ДДП) «Генеральний план, суміщений з детальним планом території в скороченому складі для м. Любомль Волинської області (актуалізація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з консультаційно-інформаційного супроводу процесу громадських обговорень щодо заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки (CEO) та розробки звіту CEO проекту документу державного планування (ДДП) «Генеральний план, суміщений з детальним планом території в скороченому складі для м. Любомль Волинської області (актуалізація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44301, Україна, Волинська область, м. Любомль, вул.Незалежності, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79320000-3 — Послуги з опитування громадської думки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

14 вересня 2021 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Громадська організація «Стратегічний екологічний моніторинг та оцінка»
#43339356
Переможець 48 000,00
UAH
14 вересня 2021 16:59

Документи

14 вересня 2021 16:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 09:41
додат угода1.PDF зміни до договору
22 грудня 2021 09:41
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 17:02
Дог 170.pdf укладений
14 вересня 2021 17:02

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з консультаційно-інформаційного супроводу процесу громадських обговорень щодо заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки (CEO) та розробки звіту CEO проекту документу державного планування (ДДП) «Генеральний план, суміщений з детальним планом території в скороченому складі для м. Любомль Волинської області (актуалізація) 1 послуга 48 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ПУ зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором. Всі інші умови договору № 170 від 14.09.2021 року лишаються незмінні.
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з консультаційно-інформаційного супроводу процесу громадських обговорень щодо заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки (CEO) та розробки звіту CEO проекту документу державного планування (ДДП) «Генеральний план, суміщений з детальним планом території в скороченому складі для м. Любомль Волинської області (актуалізація) 1 послуга 48 000,00
UAH