Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дошкільний навчальний заклад ясла-садок №4 "Зірочка" |
Код ЄДРПОУ: | 26243131 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., ГАЙСИН, вул. Пролетарська, буд 4 |
Контактна особа: |
Стрєльніков Вадим Юрійович +380433427174 dnz4zirochka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2021 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2021 12:57 |
Очікувана вартість: | 3 758 848,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 795,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2021 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2021 14:23 |
Тендерна документація.docx | |
14 вересня 2021 14:23 |
Додаток1 Кваліфікаційні .docx | |
14 вересня 2021 14:23 |
Додаток2 відсутність підстав ст.17.docx | |
14 вересня 2021 14:23 |
Додаток3 Тендерна пропозиція.docx | |
14 вересня 2021 14:23 |
Додаток 4 Технічні, якісні та кількісні характеристики.rtf | |
14 вересня 2021 14:23 |
Додаток 5 (відомості про учасника).docx | |
14 вересня 2021 14:23 |
Додаток 6 згода з проектом дог..doc | |
14 вересня 2021 14:23 |
Додаток7 Проект договору.docx | |
14 вересня 2021 14:23 |
Додаток 8 довідки про додержання вимог ЗУ Про захист персональних даних.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-22-000009 ● 402e41cc5eaf41499b5ae0cafb37af2c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2022 14:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2022 №3-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 22 квітня 2022 року № 3-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2021-09-14-001881-a від 14.09.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-09 14:01:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція покрівлі будівлі дитячого садка №4 по вул. Пролетарська, 4 в м. Гайсин, Вінницької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-14-001881-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1. Чому Вами у річному плані закупівель (UA-P-2021-09-14-001720-a) не зазначено коду економічної класифікації видатків бюджету відповідно до пункту 4 частини другої статті 4 Закону, в той час, коли джерелом фінансування є місцевий бюджет?
2. З яких причин договір на закупівлю робіт від 18.10.2021 №40 (далі – Договір №40) оприлюднений не у повному обсязі, а саме: не містить частини умов, визначених у проекті договору (додаток 7 до тендерної документації), зокрема сторінки сьомої Договору №40?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-05-12 11:43:10
Відповідь на запит
Згідно Вашого запиту від 09.05.2022 року № 12f1f1b05f3c4fbf86319a82f5a18517 «Про надання пояснень» по суті поставлених питань які виникли в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція покрівлі будівлі дитячого садка №4 по вул. Пролетарська, 4 в м. Гайсин, Вінницької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-14-001881-а, можемо надати наступні пояснення:
1.Під час завантаження та підготовки річного плану щодо предмету закупівлі «Реконструкція покрівлі будівлі дитячого садка №4 по вул. Пролетарська, 4 в м. Гайсин, Вінницької області» уповноваженою особою внаслідок нетривалого перебування на посаді і відповідно недостатнього досвіду роботи в сфері закупівель було допущено ненавмисну технічну помилку та не вказано «код КЕКВ (для бюджетних коштів)» . Дані дії не привели до порушень принципів та мети Закону України «Про публічні закупівлі», а також не вплинуло на проведення закупівлі, процес її проведення та її результати.
В майбутньому подібні порушення допускатися не будуть, і виявлені помилки будуть прийняті до уваги.
2. Під час публікації договору щодо предмету закупівлі «Реконструкція покрівлі будівлі дитячого садка №4 по вул. Пролетарська, 4 в м. Гайсин, Вінницької області» виникла технічна (механічна) помилка. В електронній системі закупівель було оприлюднено договір протягом трьох календарних днів з дня його укладання, що підтверджується інформацією щодо наявності укладеного договору з системним номером UA-2021-09-14-001881-a, з номером договору 40, датою та часом підписання 18.10.2021 09:52, ціною договору 3 758 848.40UAH, та має статус «Договір опубліковано». Під час збереження файлу сканованої копії договору №40 від 18.10.2021 року з назвою «Договір дах» виникла технічна (механічна) помилка, що спричинило неумисне збереження не всіх сторінок договору (відсутня 7 сторінка, копія додається), внаслідок чого оприлюднено договір про закупівлю не в повному обсязі (1-6 та 8-10 сторінки) тобто істотні умови договору оприлюднені), що не потягнуло за собою порушення умов процесу виконання договору.
Дана помилка буде виправлена шляхом дозавантаження договору в повному обсязі за допомогою функціоналу оприлюднення додаткової угоди до договору №40 з назвою «Договір дах».
В майбутньому подібні помилки допускатися не будуть.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку про результати моніторингу від 13.05.2022 здійсненого управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області щодо предмету закупівлі «Реконструкція покрівлі будівлі дитячого садка №4 по вул. Пролетарська, 4 в м. Гайсин, Вінницької області» було накладено зобов’язання по здійсненню заходів щодо недопущення в подальшому виявлених порушень. На що нами було вжито заходів : 1.Проведено роз’яснювальну роботи з уповноваженою особою стосовно обов’язковості дотримання чинного законодавства України та відповідального ставлення до своїх обов’язків. 2. 16.05.2022 року о 10-21 було оприлюднено в електронній системі закупівель договір на закупівлю робіт від 18.10.2021 № 40 в повному обсязі номер зміни bd2d1217c6034299b28fc375aa5952a9 В наступному подібні порушення допускатися не будуть.
2022-05-16 10:52:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
.
2022-05-19 08:49:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
3 736 884,59
UAH з ПДВ
|
3 736 884,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРАЖ - СИСТЕМА БЕЗПЕКИ" |
3 758 848,40
UAH з ПДВ
|
3 758 848,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Переможець |
3 736 884,59
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 09:48
|
додаткова угода 2 від 21.12.2023.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2022 14:58
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2022 10:30
|
договір дах.pdf | зміни до договору |
16 травня 2022 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 13:52
|
договір дах.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 13:51
|
Додаток 1.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 13:51
|
Додаток 2.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 13:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція покрівлі будівлі дитячого садка №4 по вул. Пролетарська, 4 в м. Гайсин, Вінницької області | 1 | роботи |
3 736 884,59
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни згідно чинного законодавства України. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договір №40 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю », та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для замовника, що підтверджено листом Торгово - промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1., а саме військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою для введення військового стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 року , відповідно до указу президента України від 24.02.2022 року № 24/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого законом України від 24.02.2022 року № 2102-ІХ Внесено зміни до пункту 13.1 договру, і викладено й ого в наступній редакції: "Договір набирає законної сили з моменту його підписання і діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами зобов'язань за даним договором" В додатку 2 Період виконання робіт (колонка 6) для позицій 5-31 змінити на "01.01.2021 р. - 31.12.2023р." |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв'язку з відсутністю бюджетних асигнувань сторони домовилися продовжити строк виконання договору до 31.12.2024 року внесено зміни до пункту 13.1 договру, і викладено його в наступній редакції: "Договір набирає законної сили з моменту його підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами зобов'язань за даним договором" В додатку 2 Період виконання робіт (колонка 6) для позицій 5-31 змінити на "01.01.2021 р. - 31.12.2024р." |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція покрівлі будівлі дитячого садка №4 по вул. Пролетарська, 4 в м. Гайсин, Вінницької області | 1 | роботи |
3 736 884,59
UAH з ПДВ
|