Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з твердими побутовими відходами за контейнерною схемою
Очікувана вартість
57 351,58 UAH
UA-2021-09-13-014464-b dd7995a535ad474d9c935b9c415e7245
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заболотна Вікторія Олександрівна

380734006298 dp-reintegration-tender-sp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕІНТЕГРАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ"
Код ЄДРПОУ: 43600078
Місцезнаходження: 01196, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл.Лесі Українки, будинок 1
Контактна особа: Заболотна Вікторія Олександрівна
380734006298
dp-reintegration-tender-sp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


КЕКВ:2610 - Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
121 метри кубічні
Послуги з поводження з твердими побутовими відходами за контейнерною схемою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

13 вересня 2021 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАНІЧНІК" СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ"
#37713788
Переможець 57 351,58
UAH з ПДВ
13 вересня 2021 17:13

Документи

13 вересня 2021 17:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 12:08
Додаткова Угода № 3 до договору 79-9-21.pdf зміни до договору
31 січня 2022 12:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:21
Додаткова угода №2 до договору 79-9-21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:20
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 15:38
Додаткова угода 1 до договору 79-9-21.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 15:37
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 17:18
Договір 79-9-21.pdf укладений
13 вересня 2021 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшення ціни договору, та зменшення обсягу предмету закупівлі.
Номер договору про закупівлю: Договір 79/9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили подовжити дію договору до 31.03.2022 року
Номер договору про закупівлю: Договір 79/9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виконавець зобов’язується надати послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 79/9-21 від 13.09.2021 року в період з 01 січня 2022 року по 31.03.2022 року включно. 2. Початкова сума вартості Договору № 79/9-21 від 13.09.2021 року на момент підписання даної угоди становить 57 351,58 гривень з ПДВ. Відповідно до затверджених видатків на 2022 рік 20 % від суми початкового договору про закупівлю складає 11 470,32 гривень у тому числі ПДВ 1 911,72 гривень. 3. Кількість/обсяг наданих послуг згідно п. 3.3. Договору №79/9-21 від 13.09.2021 року з урахуванням змін становить 44,2 м3 з яких 24,2 м3 обсяг на 2022 рік (на час дії цієї додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: Договір 79/9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML