Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
8 800,00 UAH
UA-2021-09-13-014277-b 9efd184395054414b267bdcb5616c690
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Ліцар

+380634689145 fcozkiev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія Державної установи "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України" в м. Києві та Київській області
Код ЄДРПОУ: 42378530
Місцезнаходження: 04091, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Воздвиженська, 2
Контактна особа: Анастасія Ліцар
+380634689145
fcozkiev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2021 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2021 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2021 16:30
Очікувана вартість: 8 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 пачка
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, вул.Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  18 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
28 штуки
Папка реєстратор А4 (70мм) в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, вул.Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  18 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Файли для документів А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, вул.Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  18 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, вул.Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  18 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Закладки пластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, вул.Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  18 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 набір
Маркер текстовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, вул.Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  18 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, вул.Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  18 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, вул.Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  18 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 пачка
Затискачі для паперу в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, вул.Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  18 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, вул.Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  18 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Фарба штемпельна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, вул.Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  18 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, вул.Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  18 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2021 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 7 755,61
UAH з ПДВ
7 755,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2021 16:12
Електронний підпис
23 вересня 2021 16:11
Витяг ПДВ Ромус.pdf
23 вересня 2021 16:11
IQ Economy plus.pdf
23 вересня 2021 16:11
Протокол №3.pdf
23 вересня 2021 16:11
ДСЕЕ 47747 -фарба.pdf
23 вересня 2021 16:11
Довідка ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2021 16:11
Сертифікат Romus Файл.pdf
23 вересня 2021 16:11
Звітність на 26.02.2021р..pdf
23 вересня 2021 16:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 вересня 2021 16:11
договір коломия досвід.pdf
23 вересня 2021 16:11
Гарантійний лист.pdf
23 вересня 2021 16:11
Відомості про учасника.pdf
23 вересня 2021 16:11
3506-2.pdf
23 вересня 2021 16:11
Протокол №19.pdf
23 вересня 2021 16:11
Конкурсно-цінова.pdf
23 вересня 2021 16:11
Виписка.pdf
23 вересня 2021 16:11
Проект договору.pdf
23 вересня 2021 16:11
Наказ.pdf
23 вересня 2021 16:11
Дані про товар.pdf
23 вересня 2021 16:11
загальні відомості.pdf
23 вересня 2021 16:11
3506-1.pdf
23 вересня 2021 16:11
витяг від 02.08.2021р. .pdf
23 вересня 2021 16:11
Протокол.pdf
23 вересня 2021 16:11
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 7 755,61
UAH з ПДВ
27 вересня 2021 13:43

Документи

27 вересня 2021 13:43
Електронний підпис
27 вересня 2021 13:42
Протокол 84.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2021 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
7 755,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2021 13:43
Електронний підпис
27 вересня 2021 13:42
Протокол 84.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 15:43
накладна канелярія.pdf укладений
01 листопада 2021 15:19
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 18:44
договір канц.pdf укладений
06 жовтня 2021 18:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 755,61
UAH (в тому числі ПДВ 1 292,60 UAH)