Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reinforced concrete sleepers type Sh8 complete with elastic noise-reducing fastening of the IMET type for railway rails P65 and tram rails of the RT62 type, elastic terminals of the KP-8 type for IMET fastening, code 34940000-8 according to DK 021: 2015 "Railway equipment"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Світлана Петрова +380442546680 petrovakpt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS" |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Svitlana Petrova +380442546680 petrovakpt@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2021 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2021 12:44 |
Очікувана вартість: | 15 008 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1 % (один відсоток) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 1 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Більш детальну інформацію зазначено в пункті 6 Розділу VІ Тендерної документації. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації. |
Publication date: | 13 вересня 2021 15:32 |
Enquiries until: | 04 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 жовтня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 15 008 400 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 150 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2021 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2021 15:32 |
ТД Шпали залізобетонні.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-16-000065 ● 393c1259638c48b5a153c8d3df44d2b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.05.2022 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2021-09-13-011397-b 13.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-19 16:17:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шпал залізобетонних типу Ш8 в комплекті з пружним шумознижуючим скріпленням типу ІМЕТ для залізничних рейок Р65 та трамвайних рейок типу РТ62, клем пружніх типу КП-8 для скріплення ІМЕТ, код 34940000-8 за ДК 021:2015 «Залізничне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-13-011397-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
2. Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «МЕХАНІКА АТ» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Надати додаткову угоду № 1 до договору від 09.11.2022 № 52.21-281 укладеного з переможцем торгів ТОВ «МЕХАНІКА АТ».
4. Надати документи та інформацію, що обґрунтовують наявність підстав для продовження дії договору про закупівлю від 09.11.2022 № 52.21-281 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року (додаткова угода від 31.12.2021 № 2).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-24 18:07:40
Пояснення
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Щодо надання відповіді
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 19.05.2022 р. до процедури закупівлі Шпали залізобетонні типу Ш8 в комплекті з пружним шумознижуючим скріпленням типу ІМЕТ для залізничних рейок Р65 та трамвайних рейок типу РТ62, клем пружніх типу КП-8 для скріплення ІМЕТ, код 34940000-8 за ДК 021:2015 «Залізничне обладнання», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-13-011397-b, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість повідомляю наступне.
Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є узагальнення заявок структурного підрозділу КП «Київпастранс» щодо кількості товару. При обґрунтуванні технічних та якісних характеристик Підприємство керувалося ТУ У 35.2-23721759-015:2008, ТУ У 26.6-23721759-012:2008, ГОСТ 21174-75, ГОСТ 10629-88, ДСТУ Б В.2.6-57:2008, ТУ У27.3-23721759-016:2008.
Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена на підставі моніторингу цін. Очікувана вартість товару визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ТОВ “АТ МЕХАНІКА» та ТОВ «СКИНЕСТ РЕЙЛ ЮЕЙ”.
Стосовно не виконання припису Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 повідомляємо наступне: відповідно до зазначеної постанови державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства.
Також повідомляємо, що ТОВ «МЕХАНІКА АТ» виконало вимоги п. 6 р. VІ тендерної документації в частині забезпечення виконання договору про закупівлю, що підтверджується платіжним дорученням від 05.11.2021 №94.
Щодо укладення додаткової угоди №1 до договору 52.21-281 слід зазначити. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Постачальника було укладено додаткову угоду №1 від 22.11.2021 до договору №52.21-281 від 09.11.2021, що додається.
Щодо продовження дії договору від 09.11.2021 №52.21-281 повідомляємо, що з метою виконання виробничої програми з ремонтів та технічного обслуговування колійного господарства у 2022 році, забезпечення постійного та безаварійного руху трамвайних вагонів по коліях КП «Київпастранс» було прийнято рішення про необхідність продовження строку дії договору на початок наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Додається: Додатки (комерційні пропозиції) на 2 арк.
Копія платіжного доручення від 07.02.2022 №1678 на 1 арк.
Додаткова угода №1 від 22.11.2021.
Уповноважена особа Ольга Юрко
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | КП "Київпастранс" 21.06.2022 подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби |
Дата публікації: | 22 червня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/9334/22 |
Дата відкриття провадження: | 23 червня 2022 |
Документи:
15 липня 2022 14:39
|
Електронний підпис |
15 липня 2022 14:35
|
інформація про відкриття провадження.docx |
15 липня 2022 14:39
|
Електронний підпис |
22 червня 2022 13:02
|
Електронний підпис |
15 липня 2022 14:35
|
інформація про відкриття провадження.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕХАНІКА АТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СКИНЕСТ РЕЙЛ ЮЕЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕХАНІКА АТ" |
15 003 000,00
UAH з ПДВ
|
14 853 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СКИНЕСТ РЕЙЛ ЮЕЙ" |
15 005 000,00
UAH з ПДВ
|
14 854 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕХАНІКА АТ" #42035120 |
Переможець |
14 853 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2021 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2022 10:00
|
№ 36 Протокол звіт про виконання.pdf | укладений |
15 вересня 2022 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 10:12
|
52.21-281 ДУ№2.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 14:13
|
52.21-281.pdf | укладений |
09 листопада 2021 14:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дію договору про закупівлю продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 52.21-281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |