Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кондиціонери з монтажем
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-09-13-010102-b 5996fef9ca4a42f38d1ef4e3c567157a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Отроцюк

+380977571869 rivne103@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26353256
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5
Контактна особа: Олена Отроцюк
+380977571869
rivne103@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2021 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2021 10:00
Початок аукціону: 24 вересня 2021 14:15
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Кондиціонери спліт-системи Zanussi ZACS12 HS/N1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2021
ДК 021:2015: 42512200-0 — Настінні кондиціонери повітря
8 штуки
Кондиціонери спліт-системи Zanussi ZACS07 HS/N1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2021
ДК 021:2015: 42512200-0 — Настінні кондиціонери повітря

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти НСЗУ, згідно пакету медичних гарантій (основний); Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2021 14:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2021 14:57
ДОДАТОК 4 Цінова пропозиція.docx
13 вересня 2021 14:57
ДОДАТОК 1 Технічні характеристики.docx
13 вересня 2021 14:57
ДОДАТОК 2 Кваліфікаційні критерії.docx
13 вересня 2021 14:57
ДОДАТОК 3 Проєкт договору.docx
13 вересня 2021 14:57
оголошення про проведення СЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги
Дата подання: 14 вересня 2021 09:20
Дата відповіді: 14 вересня 2021 12:24
Перегляньте аналогічні закупівлі по кондиціонерам і внесіть необхідні зміни у вимогах, як до учасників так і предмету закупівлі, які не містимуть дискримінації учасників.
Відповідь: Надати роз’яснення на звернення учасника спрощеної закупівлі: “Перегляньте аналогічні закупівлі по кондиціонерам і внесіть необхідні зміни у вимогах, як до учасників так і предмету закупівлі, які не містимуть дискримінації учасників.”, що оприлюднено в електронній системі закупівель від 14.09.2021 року за предметом закупівлі “Кондиціонери з монтажем”, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої:
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було складено відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»(зі змінами) (далі-Закону) та не суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до ст. 5 Закону, а саме спрощена закупівля здійснюється за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2021 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 119 800,00
UAH з ПДВ
119 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЮРАХ БОГДАН БОГДАНОВИЧ" 120 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2021 16:06
Електронний підпис
22 вересня 2021 16:05
Shuft 2021 ФОП_АСЦ.pdf
22 вересня 2021 16:05
Тех. вимоги.pdf.p7s
22 вересня 2021 16:05
Shuft 2021 ФОП_АСЦ.pdf.p7s
22 вересня 2021 16:05
AC Electric 2021 Пайонкевич.pdf
22 вересня 2021 16:05
Гарантійний лист.pdf.p7s
22 вересня 2021 16:05
Shuft 2021 Пайонкевич.pdf.p7s
22 вересня 2021 16:05
Відомості про ФОП.pdf.p7s
22 вересня 2021 16:05
Тех. вимоги.pdf
22 вересня 2021 16:05
Гарантійний лист.pdf
22 вересня 2021 16:05
Лист про несертифікацію.pdf
22 вересня 2021 16:05
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 вересня 2021 16:05
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
22 вересня 2021 16:05
Відомості про ФОП.pdf
22 вересня 2021 16:05
Shuft 2021 Пайонкевич.pdf
22 вересня 2021 16:05
Виписка (1).pdf
22 вересня 2021 16:05
Виписка (1).pdf.p7s
22 вересня 2021 16:05
AC Electric 2021 Пайонкевич_АСЦ.pdf
22 вересня 2021 16:05
AC Electric 2021 Пайонкевич.pdf.p7s

Публічні документи

22 вересня 2021 18:35
Електронний підпис
22 вересня 2021 18:32
Тироль.pdf
22 вересня 2021 18:32
Лист РОДА №2368.pdf
22 вересня 2021 18:32
Договір РОР.pdf
22 вересня 2021 18:32
Лист РОР.pdf
22 вересня 2021 18:32
label energ FI-07-24TIN.pdf
22 вересня 2021 18:32
Письма АСЦ +ERP .pdf
22 вересня 2021 18:32
Договір РОДА.pdf
22 вересня 2021 18:32
акт РОДА.pdf
22 вересня 2021 18:32
акт РОP.pdf
22 вересня 2021 18:32
Тироль_ТТХ.pdf
22 вересня 2021 18:32
Тироль_описание.pdf
22 вересня 2021 18:32
Витяг ЄП 2021 р.pdf
22 вересня 2021 18:32
Письмо офіц.партнер.pdf
22 вересня 2021 18:32
Гарантійний лист про ERP.pdf
22 вересня 2021 18:32
видаткова накладна РОДА.pdf
22 вересня 2021 18:32
Документ_ЄДР ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП "ЮРАХ БОГДАН БОГДАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3392507826
Переможець 119 800,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2021 13:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2021 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3392507826
119 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 14:11
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2021 11:56
Додаткова угода № 1 від 18.10.21.PDF зміни до договору
18 жовтня 2021 11:53
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 14:19
договір № 193 від 11.10.2021 р..PDF укладений
11 жовтня 2021 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 3 ч.5 Ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) а саме: “покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю” Сторони дійшли взаємної згоди викласти п.3.5 до Договору № 193 від 11 жовтня 2021 року у редакції даної додаткової угоди. 2. Сторони дійшли взаємної згоди замінити п.3.5 Договору № 193 від 11 жовтня 2021 року з п.3.5 Продавець здійснює поставку товару, демонтаж кондиціонера та монтаж кондиціонерів до 05.10.2021 року на: п.3.5 Продавець здійснює поставку товару, демонтаж кондиціонера та монтаж кондиціонерів до 20.10.2021 року. 3. Інші умови вищезазначеного Договору залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної зі Сторін.
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 119 800,00
UAH