Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056084 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, Виговського І., 34 |
Контактна особа: |
Яремович Ірина Євгенівна 0322958237,0322958240 zagorg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2021 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2021 15:23 |
Очікувана вартість: | 2 784 737,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 923,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування
Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 4 до тендерної документації)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Кошти міського бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2021 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2021 14:07 |
Планерна, 12 Лист 9.pdf | |
13 вересня 2021 14:07 |
Вигоди, 56 Лист 8.pdf | |
13 вересня 2021 14:06 |
Вигоди, 56 Лист 7 (1).pdf | |
13 вересня 2021 14:06 |
Вигоди, 56 Лист 6 (1).pdf | |
13 вересня 2021 14:06 |
Вигоди, 56 Лист 5.pdf | |
13 вересня 2021 14:06 |
Вигоди, 56 Лист 4.pdf | |
13 вересня 2021 14:06 |
Вигоди, 56 Лист 3.pdf | |
13 вересня 2021 14:06 |
Вигоди, 56 Лист 2.pdf | |
13 вересня 2021 14:05 |
Вигоди, 56 Лист 1 (1).pdf | |
13 вересня 2021 14:05 |
Перелік_документів_додатки_1,2,3.docx | |
13 вересня 2021 14:01 |
Тендерна_пропозиція_додаток_5.docx | |
13 вересня 2021 14:00 |
Технічне_завдання_технічна_специфікація_додаток_4.docx | |
13 вересня 2021 13:59 |
Проєкт_договору.docx | |
13 вересня 2021 13:59 |
Тендерна_документація_13_09_2021docx.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-14-000037 ● 2694d5458f9347aeb8141296737e83cf
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.06.2022 № 9-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.06.2022 № 9-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8.UA-2021-09-13-008157-b від 13.09.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-14 15:59:53
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «за CPV за ДК 021:2015- 45450000-6 - Інші завершальні роботи; «Капітальний ремонт дитячих майданчиків (Мережа спортивного та дитячого дозвілля на вул. Сяйво, Широкій/ Планерній, Вигоди (Левандівка)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-13-008157-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-16 16:42:59
Лист-пояснення
Начальнику Управління Західного офісу
Держаудитслужби у Тернопільській області
Західного офісу Держаудитслужби
Державної Аудиторської служби України
Євгену ДЕРЖЕРУЦІ
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради стосовно проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Тернопільській області Західного офісу Держаудитслужби Державної Аудиторської служби України моніторингу щодо закупівлі, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro №UA-2021-09-13-008157-b, повідомляє, що обгрунтування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» про предмет закупівлі: за CPV за ДК 021:2015- 45450000-6 - Інші завершальні роботи; «Капітальний ремонт дитячих майданчиків (Мережа спортивного та дитячого дозвілля на вул. Сяйво, Широкій/ Планерній, Вигоди (Левандівка)», (оголошення в електронній системі закупівель Prozorro №UA-2021-09-13-008157), розміщено 13.09.2021 на офіційному сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/zaliznychna-raiadministratsii.
Додаток: на 1 арк.
Заступник голови районної адміністрації Ігор ГЕРИЧ
Яремович, 2546805
Обгрунтування Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради
для опублікування на веб-сайті Львівської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266.
Предмет закупівлі: за CPV за ДК 021:2015- 45450000-6 - Інші завершальні роботи;
"Капітальний ремонт дитячих майданчиків (Мережа спортивного та дитячого дозвілля на вул. Сяйво, Широкій/ Планерній, Вигоди (Левандівка)".
(оголошення № UA-2021-09-13-008157-b)
1. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі :
Згідно з Положенням про Залізничну районну адміністрацію відповідно до покладених на неї завдань організовує та виконує функції замовника, зокрема з капітального ремонту дитячих та спортивних майданчиків за рахунок коштів бюджету розвитку місцевого бюджету Львівської міської територіальної громади.
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту дитячих та спортивних майданчиків визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
2. Обгрунтування розміру бюджетного призначення – розмір бюджетного призначення затверджено ухвалою Львівської міської ради від 11.03.2021 №313, Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради згідно з Положенням «Про Залізничну районну адміністрацію Львівської міської ради», затвердженим рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 20.07.2018 року №759, відповідно до покладених завдань організовує та виконує функції замовника, зокрема з капітального ремонту дитячих та спортивних майданчиків за рахунок коштів бюджету розвитку місцевого бюджету Львівської міської територіальної громади.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає розрахунку видатків до кошторису Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради на 2021 рік (спеціальний фонд) за КПКВК 4217310 «Будівництво об’єктів житлово-комунального господарства».
.
3. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – вказано у технічному завданні/технічній специфікації подано (додаток 4 до тендерної документації) .
Технічна специфікація містить заплановані обсяги робіт, відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації .
Заступник голови районної адміністрації Ігор ГЕРИЧ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" |
2 773 000,00
UAH з ПДВ
|
2 715 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СПОРТЕЛІТБУД" |
2 718 381,25
UAH з ПДВ
|
2 718 381,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104 |
Переможець |
2 715 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 15:10
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2023 18:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2022 09:45
|
зміни_до_договору_344_13_10_2021_від_01_06_2022.pdf | зміни до договору |
01 червня 2022 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:21
|
продовження_договору_на_2022_344.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 13:47
|
кошторис_мережа_дитячих_майданчиків_13-10_2021.pdf | укладений |
13 жовтня 2021 13:45
|
договір_мережа_дитячих_майданчиків_13-10_2021.pdf | укладений |
13 жовтня 2021 13:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Капітальний ремонт дитячих майданчиків (Мережа спортивного та дитячого дозвілля на вул. Сяйво, Широкій/ Планерній, Вигоди (Левандівка)". | 1 | роботи |
2 715 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 09.08.2021 між Залізничною районною адміністрацією та ТзОВ «БК Сучасний Простір» відповідно до частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), в частині зменшення ціни цього Договору на 149632,41 грн.; відповідно до частини 4 пункту 5 статті 41 (у зв’язку затримкою фінансування витрат Замовника) Закону та викласти пункт 3.1 Договору у новій редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить - 2 565367,59 грн. (два мільйони п’ятсот шістдесят п’ять тисяч триста шістдесят сім грн. 59 коп.) (в т.ч. ПДВ)% ): 3.1.1. Зменшити ціну договору, що підлягала виконанню у 2021 році на 1 212 384,54 грн. один мільйон двісті дванадцять тисяч триста вісімдесят чотири грн. 54 коп.), з ПДВ. 3.1.2. Ціну договору, що підлягатиме виконанню у наступному бюджетному періоді (2022р.) становитиме 1 352 983,05 грн. (один мільйон триста п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот вісімдесят три грн. 05 коп.), з ПДВ. 2. Внести зміни до Календарного плану, що є додатком до Договору та викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 344 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 344/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо виправлення описки в угоді №344/1, укладеній 31.12.2021 між Залізничною районною адміністрацією та ТзОВ «Динамо Інвест», а саме: Слова: ТзОВ «БК Сучасний Простір» слід читати: ТзОВ «Динамо Інвест». |
Номер договору про закупівлю: | 344 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 344/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Капітальний ремонт дитячих майданчиків (Мережа спортивного та дитячого дозвілля на вул. Сяйво, Широкій/ Планерній, Вигоди (Левандівка)". | 1 | роботи |
2 715 000,00
UAH з ПДВ
|