Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення системи відеонагляду на території КНП "Хмельницький обласний протипухлинний центр" ХОР по вул. Пілотська, 1 в м. Хмельницький
Очікувана вартість
248 973,50 UAH
UA-2021-09-13-002044-c ● f7b007b0fd6142e2ae13056a294413c4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01981224 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Єрмакова Валентина Сергіївна +380382654156 HOODKKT2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2021 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2021 12:24 |
Очікувана вартість: | 248 973,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 244,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи відеонагляду на території КНП "Хмельницький обласний протипухлинний центр" ХОР по вул. Пілотська, 1 в м. Хмельницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 51314000-6 — Послуги зі встановлення відеоапаратури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 30 банківських днів, при наявності коштів на рахунках, після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). До Акту приймання виконаних будівельних робіт додається довідка про вартість виконаних послуг (ф. КБ-3) | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2021 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2021 15:17 |
таблиця змiн.doc | |
21 вересня 2021 15:17 |
4.4. Додаток_4_субпiдрядник.doc | |
21 вересня 2021 15:17 |
4.3. Додаток 3 (18).doc | |
21 вересня 2021 15:17 |
4.2. Додаток_2_до_ТД_ТЗ.docx | |
21 вересня 2021 15:17 |
4.1. Додаток_1_ФП.doc | |
21 вересня 2021 15:17 |
4. ЗТД_Відеонагляд.doc | |
13 вересня 2021 15:12 |
4.4. Додаток_4_субпiдрядник.doc | |
13 вересня 2021 15:12 |
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc | |
13 вересня 2021 15:12 |
4.2. Додаток_2_до_ТД_ТЗ.docx | |
13 вересня 2021 15:12 |
4.1. Додаток_1_ФП.doc | |
13 вересня 2021 15:12 |
4. ТД_Відеонагляд.doc |
21 вересня 2021 16:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 вересня 2021 15:17 |
таблиця змiн.doc
|
|||
21 вересня 2021 15:17 |
4.4. Додаток_4_субпiдрядник.doc
|
|||
21 вересня 2021 15:17 |
4.3. Додаток 3 (18).doc
|
|||
21 вересня 2021 15:17 |
4.2. Додаток_2_до_ТД_ТЗ.docx
|
|||
21 вересня 2021 15:17 |
4.1. Додаток_1_ФП.doc
|
|||
21 вересня 2021 15:17 |
4. ЗТД_Відеонагляд.doc
|
|||
13 вересня 2021 15:12 |
4.4. Додаток_4_субпiдрядник.doc
|
|||
13 вересня 2021 15:12 |
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc
|
|||
13 вересня 2021 15:12 |
4.2. Додаток_2_до_ТД_ТЗ.docx
|
|||
13 вересня 2021 15:12 |
4.1. Додаток_1_ФП.doc
|
|||
13 вересня 2021 15:12 |
4. ТД_Відеонагляд.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проєкт договору
Дата подання: 13 вересня 2021 16:08
Дата відповіді: 16 вересня 2021 16:07
Доброго дня! Шановний Замовнику, згідно зі змістом документації закупівлі її предметом є послуги, а не роботи - «код ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури» (Встановлення системи відеонагляду на території КНП "Хмельницький обласний протипухлинний центр" ХОР по вул. Пілотська, 1 в м. Хмельницький).
Відповідно за результатами закупівлі буде укладено договір про надання послуг, а не договір підряду;
учасник, з яким буде укладатись договір набуде статусу Виконавець, а не підрядник;
результати надання послуг оформлюються актом наданих послуг, а не Акту приймання виконаних будівельних робіт.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до Додатку 3 проєкту договору та привести його зміст у відповідність до предмету вказаної закупівлі. Заздалегідь вдячні за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо Вас, що замовником проаналізовано Ваше звернення. За результатами розгляду можемо повідомити, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до Додатку №3 ТД (проект Договору).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-13-002044-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3239002464
Дата подання: 17 вересня 2021 15:38
Щодо надання контактної інформації для узгодження огляду об’єкта.
Відповідно до змісту п.п. 5.2.8. п.2. "Інша інформація" Розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації Замовником вимагається: Для уточнення об’єму робіт/послуг та замірів передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту.
У Тендерній документації Замовником надано контактні дані:
2.3. посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Шевчук Костянтин Ігорович, юрисконсульт, голова тендерного комітету, 29000, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1, тел. (0382) 650156, HOODKKT2016@gmail.com.
Інформація щодо номеру засобів факсимільного зв’язку у тендерній документації взагалі відсутня.
З уповноваженою особою Шевчуком Костянтином Ігоровичем, юрисконсультом, головою тендерного комітету, зв'язатись не можливо - на запрошення його до телефону за численних дзвінків на номер (0382) 650156 повідомлялось про його відсутність.
Таке ставлення до учасників закупівлі свідчить про ймовірне небажання Замовника надати доступ для огляду всім бажаючим прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією учасників та порушує вимоги статті 5. "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників" Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо від Замовника усунути порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", надати дійсні контактні номери телефонів та дані осіб, які можуть забезпечити учасникам доступ для здійснення огляду та складання відповідного акту огляду об'єкту виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
У Тендерній документації Замовником надано контактні дані:
2.3. посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Шевчук Костянтин Ігорович, юрисконсульт, голова тендерного комітету, 29000, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1, тел. (0382) 650156, HOODKKT2016@gmail.com.
Інформація щодо номеру засобів факсимільного зв’язку у тендерній документації взагалі відсутня.
З уповноваженою особою Шевчуком Костянтином Ігоровичем, юрисконсультом, головою тендерного комітету, зв'язатись не можливо - на запрошення його до телефону за численних дзвінків на номер (0382) 650156 повідомлялось про його відсутність.
Таке ставлення до учасників закупівлі свідчить про ймовірне небажання Замовника надати доступ для огляду всім бажаючим прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією учасників та порушує вимоги статті 5. "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників" Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо від Замовника усунути порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", надати дійсні контактні номери телефонів та дані осіб, які можуть забезпечити учасникам доступ для здійснення огляду та складання відповідного акту огляду об'єкту виконання робіт.
Скасована
Дата: 17 вересня 2021 19:18
Причина: Помилкова
Номер вимоги: UA-2021-09-13-002044-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3239002464
Дата подання: 17 вересня 2021 19:28
Вимога щодо усунення порушень вимог Закону та надання інформації щодо призначення дати, часу, місця для огляду об'єкта та інформації з контактними даними відповідальної особи Замовника за надання учасникам можливості огляду об'єкту
Відповідно до змісту п.п. 5.2.8. п.2. "Інша інформація" Розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації Замовником вимагається: Для уточнення об’єму робіт/послуг та замірів передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту.
У Тендерній документації Замовником надано контактні дані:
2.3. посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Шевчук Костянтин Ігорович, юрисконсульт, голова тендерного комітету, 29000, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1, тел. (0382) 650156, HOODKKT2016@gmail.com.
Інформація щодо номеру засобів факсимільного зв’язку у тендерній документації взагалі відсутня.
З уповноваженою особою Шевчуком Костянтином Ігоровичем, юрисконсультом, головою тендерного комітету, зв'язатись не можливо - на запрошення його до телефону за численних дзвінків на номер (0382) 650156 повідомлялось про його відсутність.
Таке ставлення до учасників закупівлі свідчить про ймовірне небажання Замовника надати доступ для огляду всім бажаючим прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією учасників та порушує вимоги статті 5. "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників" Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо від Замовника:
1. Усунути порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Надати дійсні контактні номери телефонів та дані осіб, які можуть забезпечити учасникам доступ для здійснення огляду та складання відповідного акту огляду об'єкту виконання робіт.
3. Надати у відповідь на вимогу інформацію щодо призначення конкретної дати, часу, адреси місця огляду об'єкта та інформації з контактними даними відповідальної особи Замовника для надання учасникам можливості огляду об'єкту.
Розгорнути
Згорнути
У Тендерній документації Замовником надано контактні дані:
2.3. посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Шевчук Костянтин Ігорович, юрисконсульт, голова тендерного комітету, 29000, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1, тел. (0382) 650156, HOODKKT2016@gmail.com.
Інформація щодо номеру засобів факсимільного зв’язку у тендерній документації взагалі відсутня.
З уповноваженою особою Шевчуком Костянтином Ігоровичем, юрисконсультом, головою тендерного комітету, зв'язатись не можливо - на запрошення його до телефону за численних дзвінків на номер (0382) 650156 повідомлялось про його відсутність.
Таке ставлення до учасників закупівлі свідчить про ймовірне небажання Замовника надати доступ для огляду всім бажаючим прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією учасників та порушує вимоги статті 5. "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників" Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо від Замовника:
1. Усунути порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Надати дійсні контактні номери телефонів та дані осіб, які можуть забезпечити учасникам доступ для здійснення огляду та складання відповідного акту огляду об'єкту виконання робіт.
3. Надати у відповідь на вимогу інформацію щодо призначення конкретної дати, часу, адреси місця огляду об'єкта та інформації з контактними даними відповідальної особи Замовника для надання учасникам можливості огляду об'єкту.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 вересня 2021 16:57
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до змісту п.п. 5.2.8. п.2. "Інша інформація" Розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації Замовником вимагається:
Для уточнення об’єму робіт/послуг та замірів передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту.
Повідомляємо, що згідно п. 2.3. Розділу І ТД, посадовою особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками являється - Шевчук Костянтин Ігорович, юрисконсульт, голова тендерного комітету, 29000, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1, (0382) 650156, HOODKKT2016@gmail.com.
Тобто за вказаними в умовах ТД контактами можливо здійснити попередньою домовленістю із Замовником щодо дати та часу здійснення огляду об’єкта.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до змісту п.п. 5.2.8. п.2. "Інша інформація" Розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації Замовником вимагається:
Для уточнення об’єму робіт/послуг та замірів передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту.
Повідомляємо, що згідно п. 2.3. Розділу І ТД, посадовою особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками являється - Шевчук Костянтин Ігорович, юрисконсульт, голова тендерного комітету, 29000, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1, (0382) 650156, HOODKKT2016@gmail.com.
Тобто за вказаними в умовах ТД контактами можливо здійснити попередньою домовленістю із Замовником щодо дати та часу здійснення огляду об’єкта.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ІВАНОВ МАКСИМ ІВАНОВИЧ" |
248 957,56
UAH з ПДВ
|
248 957,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ" |
248 973,50
UAH з ПДВ
|
248 973,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ІВАНОВ МАКСИМ ІВАНОВИЧ" #2955617172 |
Переможець |
248 957,56
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 11:48
|
Договір відеонагляд.pdf | укладений |
17 грудня 2021 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 16:43
|
Договір | укладений |
18 жовтня 2021 16:34
|