Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс послуг з проведення санітарно-гігієнічних досліджень умов праці, важкості та напруженості трудового процесу
Очікувана вартість
3 120,00 UAH
UA-2021-09-13-001996-c 43234984a317455389e09cb4b2d7d688
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коноваленко Тарас Сергійович

+380322962971 zakup-vinn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Винниківcьке"
Код ЄДРПОУ: 32409415
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., Винники, вул.Галицька,7
Контактна особа: Коноваленко Тарас Сергійович
+380322962971
zakup-vinn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ціна за одиницю: 840UAH з ПДВ
Комплекс послуг з проведення санітарно-гігієнічних досліджень умов праці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, м. Львів-Винники, вул.Галицька,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2021
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги
4 шт
Ціна за одиницю: 360UAH з ПДВ
Комплекс послуг з проведення санітарно-гігієнічних досліджень, важкості та напруженості трудового процесу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, м. Львів-Винники, вул.Галицька,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2021
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 вересня 2021 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Компанія Центр ЛТД"
#37656348
Переможець 3 120,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2021 15:12

Документи

13 вересня 2021 15:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 15:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комплекс послуг з проведення санітарно-гігієнічних досліджень умов праці 2 шт 840,00
UAH з ПДВ
Комплекс послуг з проведення санітарно-гігієнічних досліджень, важкості та напруженості трудового процесу 4 шт 360,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 120,00
UAH (в тому числі ПДВ 520,00 UAH)