Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Compressors 20 м3/хв - 3 units code 021-2015 - 42120000-6 Pumps and compressors (Compressor equipment).
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Олійник Оксана Сергіївна 056 7933546 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Мандрик Максим Михайлович 097-918-15-70 p.vchde3snab@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" . |
National ID: | 40081237 |
Contact point: |
Oleynik Oksana Sergeevna 056 7933546 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Mandrik Maxim Mikhailovich 097-918-15-70 p.vchde3snab@dp.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2021 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2021 12:42 |
Очікувана вартість: | 4 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним шляхом завантаження в електронну систему забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у формі електронної банківської гарантії, оформленої у відповідності до вимог чинного, на момент оформлення такої, законодавства не пізніше дати укладення договору про закупівлю у розмірі 1 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Переможцем торгів у вигляді безумовної, безвідкличної електронної банківської гарантії з накладанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) гаранта. Банківська гарантія повинна бути чинною з дати її видачі та мати строк дії на весь строк дії договору та перевищувати строк дії договору на 3 (три) місяці. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за N 275/35897. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності Гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути документально підтверджені (установчими документами банку, ліцензіями, протоколом правління, довіреністю, тощо). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання наступних обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Постачальнику та підлягає перерахуванню на рахунок Покупця: 1) у разі відмови Постачальника від здійснення поставки товару, передбаченого договором про закупівлю; та/або 2) у разі прострочення строків поставки товару, встановленого договором. та/або 3) невиконання та/ або неналежного виконання Постачальником своїх зобов'язань за Договором. Кошти які надійшли як забезпечення виконання договору, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок Замовника. |
Publication date: | 13 вересня 2021 14:24 |
Enquiries until: | 05 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 жовтня 2021 20:00 |
Information
Estimated total value: | 4 140 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 20 700 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – оплата за товар здійснюється Покупцем по факту постачання товару на підставі підписаного акту прийому-передачі товару, акту про виконані монтажні роботи, акту про виконанні пусконалагоджувальні роботи, на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2021 14:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2021 14:21 |
Додаток 4.doc | |
13 вересня 2021 14:21 |
Додаток 3.doc | |
13 вересня 2021 14:21 |
додаток 1.doc | |
13 вересня 2021 14:21 |
оголошення анг.jpg | |
13 вересня 2021 14:21 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
UA-2021-09-13-001860-a Компресори 20 м3/хв - 3 одиниці код ДК 021:2015 — 42120000-6 Насоси та компресори (Компресорне обладнання) а саме:
Просимо Вас, розглянути питання збільшення термінів поставки компресорного обладнання до 100 робочих днів. Дане питання виникло у зв'язку з карантинними заходами у Європі, які призвели до затримання поставок комплектуючих до компресорного обладнання.
Надаємо відповідь: у зв’язку з ти що Договір на поставку Компресорів 20 м3/хв, діє до 29.12.2021 можливості продовжити його термін не має ( тобто до зазначеної дати товар має бути поставлений). Збільшити термін поставки компресорного обладнання до 100 робочих днів не має можливості.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-19-000036 ● 7042ccee7e65426d958710978f39e6ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2022 13:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2022 № 117
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
19.04.2022 № 117
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-09-13-001860-a, 13.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-21 14:05:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-13-001860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав в електронній системі закупівель не оприлюднено звіт про виконання договору від 24.11.2021 № ПР/В-21672, якщо відповідно до пп. 11.1 договір діє до 29.12.2021?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-28 14:18:51
Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: Компресори 20 м3/хв - 3 одиниці код ДК 021-2015 - 42120000-6 Насоси та компресори (Компресорне обладнання) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-13-001860- а, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13694090), який оприлюднено: 21.04.2022 о 14-05 надається пояснення:
Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
Тетяні Велько
Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: Компресори 20 м3/хв - 3 одиниці код ДК 021-2015 - 42120000-6 Насоси та компресори (Компресорне обладнання) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-13-001860- а, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13694090), який оприлюднено: 21.04.2022 о 14-05 надається пояснення:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" (зі змінами), Наказ Директора регіональної філії О. Момота від 25.02.2022 «72/Н «Про запровадження режиму простою працівників регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця» та керуючись ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, на сьогоднішній день склались обставини, які унеможливлюють забезпечення вчасного надання пояснень, так як більшість працівників філії знаходяться в простоях, у відпустках без збереження заробітної плати та евакуйовані з міста. Також враховуючи постійні сигнали сирени, під час яких працівники повинні залишити свої робочі місця прошу Вас з розумінням поставитись до ситуації на період дії воєнного стану.
Для забезпечення безперебійної роботи виробничих підрозділів та з метою забезпечення ефективності використання пневматичного обладнання, зниження витрат енергоресурсів для забезпечення стабільної роботи пневматичного обладнання і інструменту, а також для підготовки поїздів згідно вимог інструкції ЦВ-ЦЛ-0013, що впливає на безпеку руху поїздів та час обробки, вже не перший рік існує необхідність придбання компресорів для структурних підрозділів «Експлуатаційне вагонне депо Нижньодніпровськ-Вузол», «Вагонне депо Мелітополь» та «Вагонне депо Запоріжжя-Ліве».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась на підставі маркетингового дослідження ринку цін відповідно до внутрішніх нормативних документів, затверджених в АТ «Укрзалізниця» та керуючись рекомендаціями вимог розділів ІІ, ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275.
З метою визначення вартості предмета закупівлі проведено маркетингове дослідження ринку цін та надійшли такі пропозиції:
- ООО «Далгакиран Компрессор Украина» - 1 150 000,00 без ПДВ;
- ТОВ «АЛЬЯНСПРОМБУД» -1 450 000,00 без ПДВ;
- ТОВ «Променергообладнання» - 1 670 000,00 з ПДВ.
Дані проведеного моніторингу були занесені до системи «АС Моніторинг» та отримано погодження процедури.
Відповідно до наданих комерційних пропозицій та результату розгляду пропозицій в системі АС «Моніторинг», була визнана найбільш економічно вигідна ціна за 3 од. 3 450 000,00 грн. без ПДВ, що стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі. (Додатки сканованих документів додаються).
Договір поставки від 24.11.2021 №ПР/В-21672/НЮ на закупівлю: Компресори 20 м3/хв - 3 одиниці код ДК 021-2015 - 42120000-6 Насоси та компресори (Компресорне обладнання) виконано у повному обсязі. Оплата Замовником по договору не проводилася.
Так керуючись п. 12 ч.1 ст. 10 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 із змінами) де чітко встановлено імперативні вимоги в якому випадку повинно бути здійснено оприлюднення – настанням якої події та її черговості. Отже замовник оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю після настання однієї із подій: виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Після повного виконання договору, Замовник протягом 20 робочих днів оприлюднює звіт про виконання договору.
Голова тендерного комітету
(на період проведення даної закупівлі) О.Г. Поляков
Надання інформації про усунення порушення замовником
Стосовно висновку про виявлені порушення від 29.04.2022 у межах проведення моніторингу закупівлі: Компресори 20 м3/хв - 3 одиниці код ДК 021-2015 - 42120000-6 Насоси та компресори (Компресорне обладнання) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-13-001860- а, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13694090) який оприлюднено: 02.05.2022 о 14-54
2022-05-04 13:52:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.) • усунуто
Замовник зобов’язується надалі максимально виконувати вимоги Закону України "Про публічні закупівлі".
2022-05-11 14:19:31
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕНСІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" |
4 140 000,00
UAH з ПДВ
|
4 119 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕНСІ" |
4 140 000,00
UAH з ПДВ
|
4 140 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" #33399780 |
Переможець |
4 119 300,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 09:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2022 09:38
|
21672.jpeg | укладений |
23 листопада 2022 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 16:26
|
21672.pdf | укладений |
24 листопада 2021 16:26
|