Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація будівельних відходів (сміття) з об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі та вхідної групи будівлі Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацький центр «Штурм» Дніпровської міської ради по вул. Гетьмана Петра Дорошенка, 9 у м. Дніпрі»
Очікувана вартість
13 113,60 UAH
UA-2021-09-10-010567-c 3f7aba32460d4802a8771b9d0e1c2684
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лідія Кухар

+380955294936 lidiochka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44053418
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а
Контактна особа: Лідія Кухар
+380955294936
lidiochka@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2021 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2021 18:00
Очікувана вартість: 13 113,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,14%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


1. Супровідні роботам послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт. 2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 до Оголошення. 3. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. 4. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
163.71 тонни
Утилізація будівельних відходів (сміття) з об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі та вхідної групи будівлі Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацький центр «Штурм» Дніпровської міської ради по вул. Гетьмана Петра Дорошенка, 9 у м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2021 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2021 16:16
Оголошення мусор штурм.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 12 769,38
UAH з ПДВ
12 769,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2021 17:16
Електронний підпис
22 вересня 2021 17:14
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
22 вересня 2021 17:14
СТАТУТ.pdf
22 вересня 2021 17:14
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#34985811
Переможець 12 769,38
UAH з ПДВ
23 вересня 2021 12:10

Документи

23 вересня 2021 12:10
Електронний підпис
23 вересня 2021 11:22
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2021 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#34985811
12 769,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2021 12:10
Електронний підпис
23 вересня 2021 11:22
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 14:00
Ду 3 до 05-10-5.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 13:52
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 15:13
ДУ 2 до 05-10-5 штурм.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 15:12
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 14:05
Ду 1 до 05-10-5.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 14:03
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 14:49
05-10-5.pdf укладений
05 жовтня 2021 14:48

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 листопада 2021 10:05
10 288,20 UAH UA038201720344281005100053491
ДКБ Дніпровської міської ради
UA543052990000026005050251852
КП "ЕКО ДНІПРО" ДМР
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол виправлення помилки Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 05/10-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 05/10-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 05/10-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML