Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Укладання кахелю
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2021-09-10-007773-c 73ab1a5787594adea0a2d25eab045ee9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Вікторович Неклеса

+380569554255
+380674955120
dvpu_gosp@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кам'янське вище професійне училище
Код ЄДРПОУ: 02541496
Вебсайт: http://dvpu.dp.ua
Місцезнаходження: 51925, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам"янське, проспект Гімназичний, буд. 10
Контактна особа: Вадим Вікторович Неклеса
+380569554255, +380674955120
dvpu_gosp@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2021 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2021 15:00
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін


80 м2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 метри квадратні
Укладання кахелю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51925, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, проспект Гімназичний, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг (виконаних робіт) за цим Договором проводиться за рахунок коштів Замовника (державних коштів) протягом 30 днів після підписання сторонами належним чином оформленого акту прийому-передач наданих послуг(виконаних робіт). Оплата наданих послуг (виконаних робіт) здійснюється у наступному порядку: Платіжні зобов’язання у Замовника виникають з моменту та в межах затверджених і виділених бюджетних призначень. Оплата послуг (виконаних робіт) проводиться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2021 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2021 10:49
договір надання послуг(робіт).docx
10 вересня 2021 16:11
Оголошення укладання кахелю.docx
10 вересня 2021 16:11
Дефектний акт.pdf
13 вересня 2021 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2021 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2021 10:49
договір надання послуг(робіт).docx
10 вересня 2021 16:12
Договір про надання послуг.docx
10 вересня 2021 16:11
Договор про надання послуг.docx
10 вересня 2021 16:11
Оголошення укладання кахелю.docx
10 вересня 2021 16:11
Дефектний акт.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ" 29 816,65
UAH з ПДВ
29 816,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2021 14:09
Електронний підпис
21 вересня 2021 11:36
реквізити.jpg
21 вересня 2021 11:32
photo_2021-09-21_11-25-24.jpg
21 вересня 2021 11:32
витяг виписка.pdf
21 вересня 2021 11:32
паспорт и код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3490205117
Переможець 29 816,65
UAH з ПДВ
23 вересня 2021 11:06

Документи

23 вересня 2021 11:06
Електронний підпис
23 вересня 2021 11:05
Протокол 116-21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2021 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3490205117
29 816,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2021 11:06
Електронний підпис
23 вересня 2021 11:05
Протокол 116-21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:19
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 10:36
Додаткова угода 1 до договору 155.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 16:23
Договір 155.pdf укладений
05 жовтня 2021 16:22

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Укладання кахелю 80 метри квадратні 372,70
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Назву Договору надання послуг (виконання робіт) змінити на Договір на надання послуг. 2. У Розділ I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ, пункт 1.1.викласти у наступній редакції: 1.1. За цим Договором – ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується надати послугу передбачену п. 1.3. даного Договору та зазначені у Кошторисі (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною цього Договору, а ЗАМОВНИК зобов’язується прийняти послугу і своєчасно сплатити за неї певну грошову суму на умовах цього Договору. 3.У розділі ІІ. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ. ВИКОНАННЯ РОБІТ, змінити назву на ЯКІСТЬ ПОСЛУГ, пункт 2.1. та пункт 2.2. викласти у наступній редакції: 2.1. ВИКОНАВЕЦЬ гарантує якість послуг у цілому. Якість послуг повинна відповідати нормативним документам, діючим в Україні стандартам і підтверджуватися супроводжуючими документами, передбаченими чинним законодавством. 2.2. Всі витрати, пов’язані із заміною, усуненням дефектів або недоліків послуги, несе ВИКОНАВЕЦЬ. 4.У розділі IV. ПОРЯДОК З ДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, пункт 4.1. викласти у наступній редакції: 4.1. Оплата за надану послугу здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати надання послуги після пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату та видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надану послугу здійснюється на протязі 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетного призначення на фінансування закупівлі на його реєстраційний рахунок. 5. Розділ V. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ викласти у наступній редакції: 5.1. Місце виконання робіт: м. Кам’янське, проспект Гімназичний, 10. 5.2. Період виконання робіт: з моменту підписання договору по 01.11.2021 року. 5.3. ЗАМОВНИК має право пред’явити претензію ВИКОНАВЦЮ щодо якості наданої послуги та у разі порушення термінів надання послуги, передбачених даним Договором. Претензія готується і подається у письмовій формі і пред’являється ВИКОНАВЦЮ. 5.4.При виникненні претензій по наданих послуг, що трапилися з вини ВИКОНАВЦЯ, останній зобов’язується за свій рахунок здійснити усунення недоліків протягом 3 календарних днів з дати отримання претензії від ЗАМОВНИКА. Строк оплати таких послуг обчислюється з моменту їх заміни на якісні. 6.Розділ VI. ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ СТОРІН викласти у наступній редакції: 6.1. ЗАМОВНИК зобов’язаний: 6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за надану послугу; 6.1.2. Приймати надану послугу відповідно до Акту прийому-передачі; 6.2. ЗАМОВНИК має право: 6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань ВИКОНАВЦЕМ, повідомивши про це його у строк 10 днів з дня прийняття такого рішення; 6.2.2. Контролювати надання послуги у строки, встановлені цим Договором; 6.2.3. Повернути рахунок ВИКОНАВЦЮ без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо); 6.3. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний: 6.3.1. Забезпечити надання послуги у строки, встановлені цим Договором; 6.3.2. Забезпечити надання послуги, якість якої відповідає умовам, встановленим розділом II цього Договору; 6.4. ВИКОНАВЕЦЬ має право: 6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надану послугу ; 6.4.2. На дострокове надання послуг за письмовим погодженням ЗАМОВНИКА. 7. У Розділ VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН пункт 7.2. викласти у наступній редакції: 7.2. У разі порушення термінів надання послуг ВИКОНАВЕЦЬ виплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми оплати за кожен день прострочення.
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Укладання кахелю 80 метри квадратні 372,70
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 816,65
UAH