Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту головного лікувального корпусу лікарні та поліклінічного відділення, розташованого за адресою: Донецька область, м.Волноваха, пров. Залізничний, 23 (За кодом CPV за ДК 021:2015 - 71248000-8 Технічний нагляд за проектами та документацією).
Очікувана вартість
164 598,88 UAH
UA-2021-09-10-005621-c 09b218f4043c4d6092ab74449d56aeca
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Панасенко

+380669538594 volnovaha_vllikarnya@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Лікарня планового лікування Волноваської міської територіальної громади"
Код ЄДРПОУ: 01112341
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., Волноваський р-н, м. Волноваха, пров. Залізничний, 23
Контактна особа: Ірина Панасенко
+380669538594
volnovaha_vllikarnya@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту головного лікувального корпусу лікарні та поліклінічного відділення, розташованого за адресою: Донецька область, м.Волноваха, пров. Залізничний, 23 (За кодом CPV за ДК 021:2015 - 71248000-8 Технічний нагляд за проектами та документацією).
Закупівля проводиться згідно пункта 5 частини 7 стітті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту головного лікувального корпусу лікарні та поліклінічного відділення, розташованого за адресою: Донецька область, м.Волноваха, пров. Залізничний, 23 (За кодом CPV за ДК 021:2015 - 71248000-8 Технічний нагляд за проектами та документацією)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, Волноваха, пров. Залізничний, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71248000-8 — Технічний нагляд за проектами та документацією

Тендерна документація

10 вересня 2021 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНБУДПЕРСПЕКТИВА"
#38769255
Переможець 164 598,88
UAH з ПДВ
10 вересня 2021 12:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 16:30
Скан_20211221.jpg зміни до договору
21 грудня 2021 16:26
Скан_20211221 (3).jpg зміни до договору
21 грудня 2021 16:26
Скан_20211221 (2).jpg зміни до договору
21 грудня 2021 16:26
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 12:35
Скан_20210910.jpg укладений
10 вересня 2021 12:33
Скан_20210910_(2).jpg укладений
10 вересня 2021 12:33
Скан_20210910_(3).jpg укладений
10 вересня 2021 12:33
Скан_20210910_(4).jpg укладений
10 вересня 2021 12:33
Скан_20210910_(5).jpg укладений
10 вересня 2021 12:33
Скан_20210910_(6).jpg укладений
10 вересня 2021 12:33
Скан_20210910_(7).jpg укладений
10 вересня 2021 12:33
Скан_20210910_(8).jpg укладений
10 вересня 2021 12:33
Скан_20210910_(9).jpg укладений
10 вересня 2021 12:33
Скан_20210910_(10).jpg укладений
10 вересня 2021 12:33
Скан_20210910_(11).jpg укладений
10 вересня 2021 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до "Календарного плану виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 137/21ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML