Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту та обслуговуванню офісної техніки.
Очікувана вартість
24 500,00 UAH
UA-2021-09-10-003778-b 3582658eed314285a91fd5e84e945893
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долик Олена Володимирівна

380997706456 poliklinika19@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №19"Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23333767
Місцезнаходження: 61105, Україна , Харківська обл., Харків, просп.Героїв Сталінграда буд.23А
Контактна особа: Долик Олена Володимирівна
380997706456
poliklinika19@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту та обслуговуванню офісної техніки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, Харків, просп.Героїв Сталінграда буд.23А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

10 вересня 2021 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ІНКОММЕДСЕРВІС"
#38277031
Переможець 24 500,00
UAH
10 вересня 2021 14:14

Документи

10 вересня 2021 14:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2022 13:55
Дод. Угода 1.pdf зміни до договору
12 січня 2022 13:55
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 14:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з ремонту та обслуговуванню офісної техніки. 1 послуга 24 500,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У в зв'язку зі зменшенням обсягу закупівлі, зменшена сума Договору на 14828 грн 00 коп, в т. ч. ПДВ 2471 грн 33 коп
Номер договору про закупівлю: 1009/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з ремонту та обслуговуванню офісної техніки. 1 послуга 9 672,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 672,00
UAH