Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Software services
Software services
Очікувана вартість
19 200 000,00 UAH
UA-2021-09-10-003719-c ● f6f2ea3fef4648b0a12da45f3985a82f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) ЦЕНТР ОПЕРАТИВНОГО ЗВ'ЯЗКУ, ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 23000385 |
Вебсайт: | https://coz.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Олеся Гончара, буд. 55-А |
Контактна особа: |
Алла Волощук +380442473116 voloshyk@dsns.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Богдан Гончаренко +380637769797 honcharenko@coz.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DERZhAVNA ORGANIZATsIYa (USTANOVA, ZAKLAD) TsENTR OPERATYVNOGO ZVYaZKU, TELEKOMUNIKATsIYNYKh SYSTEM TA INFORMATsIYNYKh TEKhNOLOGIY DERZhAVNOYi SLUZhBY UKRAYiNY Z NADZVYChAYNYKh SYTUATsIY |
National ID: | 23000385 |
Contact point: |
Alla Voloshchuk +380442473116 voloshyk@dsns.gov.ua |
Additional contacts: |
Богдан Гончаренко +380637769797 honcharenko@coz.dsns.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2021 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2021 14:51 |
Очікувана вартість: | 19 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 10 вересня 2021 11:15 |
Enquiries until: | 01 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 жовтня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 19 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 96 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Scope of the procurement
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем.
Розгорнути
Згорнути
Tender proposal and all the documents specified by the requirements of tender documentation shall be in Ukrainian. Documents and copies of documents (specified by the requirements of tender documentation) submitted by the Tenderer as a part of the tender proposal which are given in other languages shall be provided together with their authentic translation into Ukrainian certified by a translator.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі створення Системи управління силами та засобами цивільного захисту для керування силами та засобами в територіальних органах Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, м. Київ, Київ, Олеся Гончара, 55А
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Services on creation of System of management of forces and means of civil protection to manage forces and means in the territorial bodies of the State Emergency Service of Ukraine
CPV: 72260000-5
Період постачання:
з 08 листопада 2021 по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення щодо положень тендерної документації
Дата подання: 17 вересня 2021 12:47
Дата відповіді: 17 вересня 2021 16:36
Доброго дня, абз. 4. п. 2.4. Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наступне: «Під підтверджуючими документами розуміється виконання аналогічного за обсягами та строками договору з підтвердженням, що для його виконання були залучені вказана в окремій довідці кількість осіб». Можливо цей абзац викладено не в повному обсязі (окрема довідка не передбачена додатком 1 до ТД) або це технічна помилка, оскільки незрозуміло що саме розуміється під підтверджуючими документами, які повинен підвереджувати учасник.
Прохання видалити зазначений абзац.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Щодо необхідності форми 1-ДФ
Дата подання: 20 вересня 2021 12:38
Дата відповіді: 21 вересня 2021 09:20
Доброго дня, пунктом 2.3. Додатку 1 до тендерної документації передбачено наступне:
«2.3. Копія Звіту за формою 1-ДФ за останній звітний квартал з відміткою фіскальної служби про прийняття або копію Звіту за формою 1-ДФ за останній звітний квартал з копією квитанції про прийняття електронної звітності завіреного учасником».
1. Відповідно до ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником. При цьому, замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям.
Аналіз наведених Вами вимог замовника дає можливість встановити, що зазначені вимоги є дискримінаційними зважаючи на те, що встановлений перелік документів : - звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів; - податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ) ніяким чином не є підтвердженням інформації про відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Розмір заробітної плати не підтверджує ані кваліфікацію, ані досвід роботи працівників.
Більше того надання розміру заробітної плати не передбачене жодним законодавчим актом.
2. Також, відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, Пунктом 3.1 зазначеного Порядку передбачено, що у графі 2 "Податковий номер або серія та номер паспорта*" відображається реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта фізичної особи (для фізичної особи, яка має відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), про яку надається інформація в податковому розрахунку.
Статтею 2 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Стаття 6 цього Закону передбачає, що обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, не допускається.
Таким чином, вимога Тендерної документації про необхідність надання копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ ставить учасника процедури закупівлі в залежність від можливості отримання згоди від працівників, стосовно якого, відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", здійснюється обробка його персональних даних та згоди на передачу цих відомостей Замовнику, та оприлюднення такої інформації, яка стане загально-доступною будь яким особам.
3. ч. 11 ст. 26 Закону, визначає, що Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Ви позбавляєте можливості участі у закупівлі юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які є новостворені (та відповідають всім іншим недискримінаційним критеріям Закупівлі) у звітному кварталі та ще не подавали квартальний звіт за формою 1-ДФ, а також юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які мають необхідну кількість робітників, які були прийняті в штат підприємства після оприлюднення даного оголошення та/або у даному звітному кварталі. Так як Податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу, в даному випадку 3-ій квартал і подання здійснюється до 09 листопада 2021 року.)
Антимонопольним комітетом України вже розглядались скарги на подібні вимоги та було зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації у зв'язку з їх дискримінаційністю (як приклад Рішення № 19331-р/пк-пз від 26.12.2019 року (розділ 4 скарги) у закупівлі UA-2019-11-25-000493-c).
У зв'язку з цим, Просимо зазначену необґрунтовану вимогу документації конкурсних торгів прибрати або внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З метою прозорої конкуренції між учасниками, замовником прийняте рішення надати копію Звіту за формою 1-ДФ за останній звітний квартал з відміткою фіскальної служби про прийняття або копію Звіту за формою 1-ДФ за останній звітний квартал з копією квитанції про прийняття електронної звітності завіреного учасником, що є підтвердженням відносин між працівником і роботодавцем, а не будь-яких інших осіб відповідної кваліфікації. Так, статтею 2 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Стаття 6 цього Закону передбачає, що обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її дозволу, не допускається. Але на сьогодні немає необхідності отримувати такий дозвіл, якщо роботодавець використовує персональні дані працівників для виконання своїх обов'язків у сфері трудових та інших правовідносин і забезпечує захист таких даних (п. 2 ч. 2 ст. 7, п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону № 2297). Зокрема, роботодавець зобов'язаний нараховувати і виплачувати зарплату працівникам, нараховувати на зарплату і справляти з неї податки та інші обов'язкові платежі, складати і подавати обов'язкову звітність тощо. При цьому він використовує персональні дані працівників (прізвище, ім'я, по батькові, посада, сімейний стан, наявність дітей, їх вік, у певних випадках – дата народження самого працівника). При цьому необхідно отримувати письмову згоду співробітника на обробку його персональних даних, які стосуються (ч. 1 та п. 1 ч. 2 ст. 7 Закону № 2297): расового або етнічного походження; політичних, релігійних або світоглядних переконань; членства в політичних партіях і професійних спілках; притягання до кримінальної відповідальності; стану здоров'я, статевого життя, біометричних або генетичних даних.
Проте, при звичайному виконанні функцій роботодавця немає потреби у збиранні та обробленні таких відомостей. Вимога замовника не стосується жодного з перерахованих вище пунктів, а тому надання копії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ) є правомірною. При поданні вказаного документу інформацію про ідентифікаційні коди працівників та/або серія та номер паспорту може бути ЗАРИТУШОВАНО. Разом з тим, вказаний звіт за формою 1-ДФ підтверджує прозорість сплати податків. Однак, для збільшення конкуренції замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію, який стосується працівників.
Проте, при звичайному виконанні функцій роботодавця немає потреби у збиранні та обробленні таких відомостей. Вимога замовника не стосується жодного з перерахованих вище пунктів, а тому надання копії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ) є правомірною. При поданні вказаного документу інформацію про ідентифікаційні коди працівників та/або серія та номер паспорту може бути ЗАРИТУШОВАНО. Разом з тим, вказаний звіт за формою 1-ДФ підтверджує прозорість сплати податків. Однак, для збільшення конкуренції замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію, який стосується працівників.
щодо оформлення документів
Дата подання: 23 вересня 2021 15:55
Дата відповіді: 23 вересня 2021 16:48
Абзацом 7 пункту 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено наступне:
«Електронні скан-копії документів тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов’язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ та містити назву предмета закупівлі, номер оголошення в електронні системі закупівель (ідентифікатор закупівлі), підпис уповноваженої особи»
Можливо цей абзац викладено не в повному обсязі або присутня формальна помилка, можливо малося на увазі «документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником» оскільки незрозуміло яким чином на електронні скан-копії документів додавати дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ та містити назву предмета закупівлі, номер оголошення в електроній системі закупівель (ідентифікатор закупівлі), підпис уповноваженої особи.
Просимо розглянути наше звернення та, за можливості, внести відповідні зміни та/або доповнення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Мається на увазі, усі документи тендерної пропозиції, які готуються (розробляються) безпосередньо учасником (крім документів, які мають власну форму, встановлену законодавством), зокрема: 1. документи, в формі електронного документа, готуються на фірмових бланках (у разі наявності), обов’язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ та містити назву предмета закупівлі, номер оголошення в електронній системі закупівель (ідентифікатор закупівлі), підпис уповноваженої особи, із завантаженням в електронну систему закупівель. Кожен з таких електронних документів завіряються УЕП/КЕП учасника або уповноваженої особи учасника. Такі документи вважаються оригіналами електронних документів. 2. документи, як паперові документи, то такі документи готуються на фірмових бланках (у разі наявності) обов’язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ та містити назву предмета закупівлі, номер оголошення в електронній системі закупівель (ідентифікатор закупівлі), підпис уповноваженої особи і завіряються на папері підписом учасника або уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі використання), з подальшим скануванням та завантаженням в електронну систему закупівель.
Щодо додатку 6
Дата подання: 27 вересня 2021 12:26
Дата відповіді: 27 вересня 2021 15:52
Абзацом 12 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації», окрім іншого, передбачено наступне:
«На підтвердження наявності можливості в учасника виконати роботи за предметом закупівлі, в складі пропозиції учасники повинні надати гарантійний лист про відсутність будь-яких обтяжень (арештів та/або розшуків та/або обмежень пересування за кредитними та/або лізинговими та інш. договорами) на обладнання та матеріально-технічну базу, яка зазначена учасником у відповідності Додатком 6 до тендерної документації)»
Тендерною документацією Додаток 6 не передбачений, можливо ідеться про Додаток 1. Прошу надати роз’яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! У відповідь на ваше звернення надаю наступне уточнення: дійсно, йдеться мова про Додаток 1. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію. Дякую за звернення, бажаю успіху у процедурі закупівлі
Щодо підтвердження МТБ субпідрядника
Дата подання: 27 вересня 2021 14:19
Дата відповіді: 27 вересня 2021 16:40
Абзацом 12 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації», окрім іншого, передбачено наступне: «На підтвердження наявності можливості в учасника виконати роботи за предметом закупівлі, в складі пропозиції учасники повинні надати гарантійний лист про відсутність будь-яких обтяжень (арештів та/або розшуків та/або обмежень пересування за кредитними та/або лізинговими та інш. договорами) на обладнання та матеріально-технічну базу, яка зазначена учасником у відповідності Додатком 6 до тендерної документації). У разі залучення до виконання робіт субпідрядник/субпідрядників аналогічний гарантійний лист надає субпідрядниу/субпідрядникив»
1. Тендерною документацією, Додатком 1 не передбачено, надання субпідрядниками інформації про матеріально -технічну базу. Чи буде достатньо, якщо субпідрядник надасть гарантійний лист про відсутність будь-яких обтяжень (арештів та/або розшуків та/або обмежень пересування за кредитними та/або лізинговими та інш. договорами) на його обладнання та матеріально-технічну базу (без зазначення матеріально-технічної бази).
2. Якщо у замовника достатньо власної матеріально-технічної бази для виконання умов Договору, чи потрібно у такому разі надавати гарантійний лист(и) від субпідрядника/субпідрядників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Так, буде достатньо, у разі залучення до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників, надати аналогічний гарантійний лист від субпідрядника/субпідрядників, в тому числі, якщо в учасника достатньо власної матеріально-технічної бази для виконання умов Договору. Дякую за звернення, бажаю успіху у процедурі закупівлі
Заповнений проєкт Договору
Дата подання: 27 вересня 2021 17:01
Дата відповіді: 28 вересня 2021 09:38
Тендерною документацією передбачена вимога щодо надання учасником процедури закупівлі - "Заповненого проекту договору". Чи може учасник при заповнені проєкта договору не зазначати ціну Договору та не заповняти розділи в яких зазначається ціна (додаток 2 до Договору та ін).
Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 28 Закону України ‘’Про публічні закупівлі’’, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. А так як у разі, якщо у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції в електронній системі або файлах тендерної пропозиції, всупереч вимогам абзацу 3 частини 1 статті 28 Закону, то учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, учасники можуть бути відхилені із вище вказаної підстави
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на ваше звернення надаю наступне уточнення: виходячи зі змісту абз. 3 ч. 1 ст. 28 Закону України ‘’Про публічні закупівлі’’, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Тому і заповнювати проект договору в частині ціни - НЕ ПОТРІБНО. Дякую за звернення, бажаю успіху у закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 жовтня 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) ЦЕНТР ОПЕРАТИВНОГО ЗВ'ЯЗКУ, ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 23000385 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Олеся Гончара, буд. 55-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
19 198 000,00
UAH з ПДВ
|
19 198 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
19 199 500,00
UAH з ПДВ
|
19 199 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" #34239034 |
Переможець |
19 198 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2021 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2021 15:32
|
Додаткова угода 1_78 від 12_11_2021.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2021 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2021 09:45
|
Протокол розбіжностей.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 09:44
|
Протокол розбіжностей.pdf.p7s.zip | зміни до договору |
10 листопада 2021 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2021 16:48
|
Протокол розбіжностей.pdf.p7s.zip | зміни до договору |
01 листопада 2021 16:47
|
Протокол розбіжностей.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2021 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 16:11
|
Договір.PDF | укладений |
01 листопада 2021 16:09
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
21 грудня 2021 11:34
|
8 000 000,00 UAH | UA678201720343180008000007167 ЦОЗ ДСНС України |
UA633206490000026006052696618 ДП "IНФОТЕХ" |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:34
|
420 000,00 UAH | UA678201720343180008000007167 ЦОЗ ДСНС України |
UA633206490000026006052696618 ДП "IНФОТЕХ" |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:34
|
1 500 000,00 UAH | UA678201720343180008000007167 ЦОЗ ДСНС України |
UA633206490000026006052696618 ДП "IНФОТЕХ" |
Оплачений |
29 грудня 2021 11:59
|
9 200 000,00 UAH | UA678201720343180008000007167 ЦОЗ ДСНС України |
UA633206490000026006052696618 ДП "IНФОТЕХ" |
Оплачений |
29 грудня 2021 11:59
|
39 000,00 UAH | UA678201720343180008000007167 ЦОЗ ДСНС України |
UA633206490000026006052696618 ДП "IНФОТЕХ" |
Оплачений |
29 грудня 2021 11:59
|
39 000,00 UAH | UA678201720343180008000007167 ЦОЗ ДСНС України |
UA633206490000026006052696618 ДП "IНФОТЕХ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розбіжність суми "без ПДВ" зазначеної в системі і договорі, а саме: вважати вірною сумою - 19 115 000,00 грн. без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол розбіжностей |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | вважати дійним КЕКВ 2281 у зв’язку із технічною помилкою |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнюється п.1.1 Договору №70 від 01.11.2021 абзацом наступного змісту: "Цей договір виконується в рамках реалізації державної програми "Цифрова трансформації політики автоматизації процесів у сфері цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків" відповідно до порядку використання бюджетних коштів, затвердженою постановою КМУ від 29.09.2021 №1017 |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/78 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |